Enis Inlagd April 5, 2010 Dela Inlagd April 5, 2010 Upp på E4:n och tvärstopp direkt, tur man kunde kasta sig ut i väggrenen och ta gammla vägen upp till Axmarby. Men där var det tvärstopp igen, hualigen vilken påsktrafik. Men det var ju bara att stå ut för att nå .. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 5, 2010 Trådstartare Dela Inlagd April 5, 2010 Äntligen framme... Sicken tur farsan laddat upp så man kunde lugna resenerverna Tyvärr ingen Herr Chang här bara hans golfsubstitut Till middag Bobotie Så bra frugan har hittat sin rätta plats ..knepigt att hon inte hittar dit när hon är hemma Förutom Pia så hade vi med oss barnbarnet William.. en av de få stunder de inte käbblade med varandra Värre en syskon när de är tillsammans på gott och ont. Till desert...petichou-krans /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd April 5, 2010 Dela Inlagd April 5, 2010 Enis, nu rinner snålvattnet i strida strömmar Fina bilder som vi tackar för Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd April 5, 2010 Dela Inlagd April 5, 2010 Tack för bjudningen.najs pics! Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 5, 2010 Dela Inlagd April 5, 2010 Tjusigt Enispojken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 5, 2010 Trådstartare Dela Inlagd April 5, 2010 Man sover som en gud där uppe vid havet, inte ett ljud .men på långfredagsmorgonen blev det ett kacklande ifrån tuppen.och det förstår jag med tanke på "äggens" former. Inte så dumt med denna utsikt när man sitter och äter frukost Ett glatt litet barn med en Ferrari och en Iveco i famnen Ett lite större barn med många timmar film framför sig Ett jättestort barn, Inte illa tre stycken Peugeot... Pias filmer.. avdelningen nostalgitripp för oss "vuxna" barn På med kläderna och pulsa ner till sjön för att kolla in isen. Herr Enis .. kom och bär mig... Isen verkar hålla för jaga och snöbollskrig En inte lika aktiv fruga och stuga Gött med fika /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 5, 2010 Trådstartare Dela Inlagd April 5, 2010 Påt igen med kroppen full av energi .. Se upp i backen . .. 10 hål . ... i nacken. Dags för Lunch. Curryäggmackorna som Lamai ratade receptet på i en annan tråd.. Ut i friska luften igen. med såpbubblesvärd... Konstruktion av hoppbacke Dags för Herr Enis och inmundiga sportdryck.. Medda. rimmad kyckling med dragonsås Åsså lite sött efterpå, marängäpplen med vispgrädde och hackade valnötter. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd April 5, 2010 Dela Inlagd April 5, 2010 Underbara bilder..du kan verkligen ta kort på mat så det känns man kan känna smaken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 5, 2010 Trådstartare Dela Inlagd April 5, 2010 Undrar om man blir bannad av P3 då man fortsätter att spamma MPR med bilder som inte har något med Thailand att göra Förmiddagspromenad till några andra bryggor och kolla isläget där. Vy över Hagafjärden Hem igen och testa hoppbacken de byggde igår. Hej vad det går Farfar Enis det var jättekul . nu är det din tur. Efter det att jag prövat hoppbacken var det inte så mycket kvar av den så det blev till att trösta ungarna med en fika. Ner på isen igen för lite fiske. Hej, hej vi sköter oss och isen är ca 70 cm tjock Vi tackar för rapporten och återvänder till basen. Hmmm, undrar om det blir någon lunch /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 5, 2010 Trådstartare Dela Inlagd April 5, 2010 Blir det någe napp snart Suveränt fiskat William Dagens lunch, kokt lax med pärer och prilliga ärtor. Lite sött efterpå. Den skottade gången fungerar ju .. ..ypperligt som rodelbana... In igen för lite påskpyssel Middagsdags..äggmålning SOS Avslutar kvällen med några ostar, rödlöksmarmelad och sötsenaps inlaggda päron /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd April 5, 2010 Dela Inlagd April 5, 2010 Gud så granna bilder Enis, förutom äggmackan då Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jens Inlagd April 5, 2010 Dela Inlagd April 5, 2010 Riktigt härliga bilder, Enis! Tackar så mycket! Jens heter jag och jag bor numera på Koh Samui.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 6, 2010 Dela Inlagd April 6, 2010 Håller med lamai Men har inte våren kommit snö i mängder här har allt smält bort När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jan53 Inlagd April 6, 2010 Dela Inlagd April 6, 2010 Hej Enis. jag brukar inte kommentera så mycket här på mpr, men nu kunde jag inte låta bli. det var tusan så vackra bilder du har tagit, vilken skärpa du har på dem, jag är impad,hoppas verkligen att ni hade det trevligt där uppe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 6, 2010 Trådstartare Dela Inlagd April 6, 2010 Tackar alla, då kör vi de sista...från Söndagen Vadan detta, inte en ko på isen utan. Pappa din tönt, måste du fota hela tiden Brrr.inte riktigt samma väder...men har man lovat så har man lovat ...att grilla korv Nygrillat är godast Dags för efterrätt Grillade mashmellows var ju supersmaskigt Några kusiner kom på besök, gubbarna diskuterade sjön och vad som behövdes fixas på Bustern XXL och Forbinan 36F och ungarna spelade Wii. Sedan var det dags för krubb igen. Lamstek blev det Hemmasnickrad Yellow efterpå. Efter detta tyckte Herr Enis att det fick vara nog med syrefattig rosa pluffiga moln ala Kims verklighet och vi styrde kosan hemmåt till fattigdom, misär och elände igen. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.