Jump to content
IGNORERAD

Pontus åkte till Thailand första gången.

Pontus

Recommended Posts

Första gången jag var i Thailand var det på genomresa efter jobb i Singapore. Har en kompis som då hade bott i Thailand i 5 år. Han slet genast med mig till Pattaya och checkade in mig på Diana Inn. Vi stack iväg till någon utomhus restaurang och satte oss för att käka lite lunch. Bredvid fanns det en bar som hade öppet och vips var det tre tjejer ståendes runt vårt bord. En började massera mig och dom andra två tog tag i polarn. Hon började bli lite för intim och polarn såg att jag blev likblek och skruvade mig i halmstolen. Han sa till tjejen att det var min första resa till Thailand överhuvudtaget och att jag inte var med på noterna riktigt och hon wai'ade och gick tillbaka till baren.

Sliten efter allt jobb och resande så lotsade han mig till massagestället mittemot hotellet på soi Diana. Jag tog en thaimassage och polarn satt kvar på nedre våningen. Jag hade aldrig fått en nakenmassage förrut och tjejen var duktig så det reste på sig i dom nedre regionerna. Tjejen uppsnappade det grabbade tag i den lille och frågade "You want massage here?". Livrädd ryckte jag till och bad snällt om ursäkt att det behövdes inte. Jag hade aldrig varit med om detta förrut. Hon ville flöjta av mig? Jag fattade ingenting  ???

Ut o käka och sedan in på Thahitian Queen på Beach Road. Polarn som är gammal Pattayaräv var tjenis med den amerikanske ägaren. Han bad mig kolla lite extra noga på vad han skulle göra. Han bjöd ägaren på en whiskey och vips stod det två stora ölsejdlar på vårt bord. Snacka om bra utdelning. Bättre odds får man inte skrattade polarn.

Vidare runt på Walking street tillsammans med polarn och hans tjej. Vi tog en öl på varje ställe för att jag skulle få en bild. Mina frågor var många men kompisen var bara road av alla mina "första-gången-i-Pattaya" frågor. Vi hamnade på Blues Factory som jag änn i dag besöker minst en gång när jag är i Pattaya. Bra musik och trevligt folk!

Kvällen var inte så sen men polarn släppte av mig vid hotellet. Jag hade fått risig kista efter allt öl och cigarett intag tidigare på min resa så jag letade upp första bästa pharmacy. På vägen dit passerade jag Tim Bar Beer och en av tjejerna gick ut och tog tag i min arm. Hon sa nått men jag tittade inte ens på henne utan knatade bara vidare efter att ha slinkit ur hennes grepp. Väl inne på apoteket så bad jag om lite magmedicin. Tjejen bakom disk tog fram ett preparat och jag tänkte betala. Då kommer en tysk fram och säger att nej nej, det ska du inte ha. Du vill ha det här och så snackade han med tjejen på thai. Hon såg lite frågande ut men tog fram det tysken beställt. Tysken lovade mig att inom 30 minuter är det som nån har satt en butt-plugg i ändan på dig. Jag litade på tysken och mycket riktigt efter en halvtimme mådde jag prima.

Nu när det var ordnat så tog jag mod till mig och gick till Tim Bar Beer. Blev inbjuden av vad jag tyckte en väldigt ung man och bänkad vid ett bord. Han precis få in min öl när en tjej kom fram och pussade mig på munnen. Jag såg henne inte smyga på mig och hon skyndade fort tillbaka till sin kompis en tio meter bort. Tittade på mig och fnissade med sin kompis. Efter första ölen så kom hon fram och började prata. Hon hette Tip och kunde hyffsad engelska.

Vi hade kul ihop under dom få dagarna jag var i Pattaya förrutom på kvällarna då vi så fort var på något annat ställe en Tim Bar Beer började gråta. Hon ville inte att jag skulle resa hem och för att stilla sorgen ville hon hela tiden gå tillbaka till sin bar. Nu i efterhand så vet jag ju varför. Eftersom man är en snäll kille så följde man med henne tillbaka och genast så blev hon glad igen.

Tror vi höll ihop i fyra dagar innan det var dags för hemresa. Polarn kom och hämtade mig på hotellet och Tip var med. På kompisens inrådan så gav jag henne 4000 baht. Vi hade bytt email adresser och lovade att höras av. Jag skickade ett mail och fick svar efter två veckor. Skickade ett svar på det och hörde inget mer. Blev inte mer änn så.

Ett år senare och jag är på genomresa igen. Samma kompis och jag sticker till Pattaya. Gör den vanliga rundvandringen innan polarn säger att vi måste till Tim Bar Beer. Jag vet att han vill testa mig och försäkrar mig om att tjejerna jobbar sällan mer änn ett par månader på samma ställe. "Tip är inte kvar" säger han. Skitsnack! Hon jobbade visst kvar och när hon får se mig skiner hon upp som en sol och kommer fram till vårt bord. Jag ser i ögonvrån hur polarn analyserar hela situationen. Jag frågar varför hon inte svarat på mina email och hon säger att hon visst gjort det. Jag nämner ett svar och sedan att jag inte är intresserad. Hon blir inte ledsen men går tillbaka till bordet med dom andra tjejerna.

Vi drar vidare och polarn utbrister utanför "Fan, jobbade hon kvar? Det trodde jag aldrig". Ledsen min vän men jag genomskådade dig redan då du gav förslag på att vi skulle dit.

Vissa har det bra, andra har det bättre!

Dela på andra sajter

Ingen story man inte hört förut.

Att de flesta tjejer bara arbetar ett par månader på samma ställe stämmer inte.

Jag vet massor av tjejer som jobbat flera år i samma bar.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

BTT

Efter ett antal resor så vet jag med det nu. Var mest polarn som försökte slå i mig att så inte var fallet eftersom han hade sin lilla prövning att utföra.

Vissa har det bra, andra har det bättre!

Dela på andra sajter

Guest MrBomBom

BTT

Måste du vara så nedvärderande mot Pontus, här lägger han ner en massa jobb för att skriva en kul andekdot från sitt liv och så pissar du på honom, du tror att du vet bäst om allting va ??? Du är ett fån och inget annat !!!!!

Från och med nu så kan du vara tyst vad det gäller hur man behandlar folk..Så lågt var det länge sen jag såg nån bete sig..

Dela på andra sajter

Intressant berättelse Pontus!

MrBomBom,

Hmm ja, man blir ju lite irriterad ibland när BTT kommenterar inlägg lite lagom luttrat, världsvant och nonchalant från sin upphöjda position på barstolen i Pattaya.

Men just denna gång tycker jag inte det var något att reta sig på.

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Mr Bom Bom!

När det gäller hur man behandlar folk,

så är väl du den siste som ska uttala sig om den biten.

Behandlar man kvinnor som en bit kött man bara fläskar på,

så ska man hålla käften och inte uttala sig om hur man behandlar andra anständigt.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

5 plus för din berättelse  :thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Anong Thaimassage

71/28 Moo 3 Luangphochuan Road

Karon Beach, 83100 Phuket, Thailand

Dela på andra sajter

Riktigt bra story!  :thumbsup:

Hemma i vänta på min tjejs visum, annars bär det av mot varmare breddgrader igen!

Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

:mdr:bra storie :D men Fan jag har varit där jag har inga år! att

snacka om, men tiden jag hade kul & kunde umgås med folket  :mdr:

Det var trevligt :crazy:

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in

24h
  • Skapa ny...