Jump to content
IGNORERAD

Behöver hjälp med att hitta ett motell i Udon Thani med


Guest Forden34

Recommended Posts

Guest Forden34

Som sagt behöver jag hjälp med att hitta ett motell som har 36 rum för bombom som en tjej äger i udon thani, troligtvis nära centrum skulle jag tro, om det är någon som vet något om sådant motell så skulle jag vara tacksam om ni kunde svara med förslag eller om ni vet nått med så nära information som möjligt

Jag sitter i en liten lustig situation just nu därav så frågar jag

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns ett antal "BomBomhotell" i Udon, dessa frekventeras mest av Thai därför så det kan vara svårt att lokalisera ett specifikt.

Ett som är allmänt känt och ligger ganska nära centrum heter "Hotell 69", ett ganska fräscht ställe med dold parkeringsplats, jag vet på ett ungefär vad det ligger men kan inte namnet på gatan, om Du frågar några TucTucförare så fixar dom det. Gäller för övrigt de flesta B-B ställen i stan.

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ingen annan som vet något

Forden34

Ta en titt på denna länk.

(markera all länktext här, kopiera den och klistra in den i adressfältet i din webläsare)

http://maps.google.se/maps?f=q&source=s_q&hl=sv&geocode=&q=udon+thani+Thailand&sll=61.606396,21.225586&sspn=22.676504,78.837891&ie=UTF8&hq=&hnear=Udon+Thani,+Thailand&ll=17.415292,102.79911&spn=0.002738,0.004812&t=k&z=18

Det vita mitt i bilden är vad du frågar efter allt enligt ägaren av hotellet på gatan brevid.

Det är små "hyddor" med tillkommande parkering.

Lycka till.

BF

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej igen.

Skall skicka iväg ett mail till en kontakt i city och fråga, provade att ringa honom nu men han svarade inte, han har allergi mot mobiles.

Han brukar veta det mesta, men jag tror inte han talar om namnet på ägaren, thats Thai you know.

Budon

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej igen, har inte hört något från min "kontakt" ännu men jag har frågat ännu en person som jag känner och där kanske du kan få namnet på ägaren också.

Skall försöka hjälpa dej så gott jag kan

Budon

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...