Jump to content
IGNORERAD

"offer som svenska män hämtar hem "


pust

Recommended Posts

"– Just nu håller jag på med en galen thailändska som bossar över sin svenska mesiga man. Hon bryter mot bilden vi har av att thailändskor är offer som svenska män hämtar hem från Thailandsresor. Jag känner att man måste kunna få skaka om lite och skämta om andra så att det inte blir stelt."

Hon skulle bara veta . crazy.gif

“The only hope for the world is to make sure there is not another USA. We can’t let other countries have the same number of cars, the amount of industrialization, we have in the US. We have to stop these Third World countries right where they are.”

- Michael Oppenheimer, Environmental Defence Fund

Link to comment
Dela på andra sajter

"succéduon" " hyllade program"

Sopor - finns det någon som tycker de är roliga?

Link to comment
Dela på andra sajter

"– Just nu håller jag på med en galen thailändska som bossar över sin svenska mesiga man. Hon bryter mot bilden vi har av att thailändskor är offer som svenska män hämtar hem från Thailandsresor. Jag känner att man måste kunna få skaka om lite och skämta om andra så att det inte blir stelt."

Hon skulle bara veta . crazy.gif

Exakt.

Det är för all del till viss del angenämt att fru Chang ofta väljer att spela beskedligt mähä i offentligheten, vad som sedan händer mellan fyra ögon får ju ingen veta. Så frågan är om detta thailändska beteende är bra eller inte. Jag är kluven...

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...