Jump to content
IGNORERAD

Avslag ang. Beslut om UT , PUT , Turist Visum/Vänbesök!


crazyswede

Recommended Posts

Då jag inte alls hängt med på TT tiden mer än på slutet (lite iaf.) så undrar jag om det är någon här (el. där TT) vars "Lilla Hjärta" fått avslag & i så fall av vilken anledning?!

Man läser ju mest sockersöta berättelser om att "Hjärtat" kommer nu äntligen på UT/Visum datum si , datum så!

Vad man "hör" är ju att det har blivit besvärligare "ta hit" älsklingen jämförelsevis med för några år sedan tex.!

Vad är det då i så fall som är skillnaden , jag menar ni som skriver här ni vart gifta med er Thai Dam & som bott här i 20-30 år tex. ni borde ju veta faktiskt!  :P

ChockDee!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad svamlar du om crazyswede? Den som haft thaidam i Sverige ett antal år vet väl inget om hur det är att söka UT nu?

Att söka UT för mia noi är ej att rekommendera. Har jag hört ;-)

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Vad svamlar du om crazyswede? Den som haft thaidam i Sverige ett antal år vet väl inget om hur det är att söka UT nu?

Att söka UT för mia noi är ej att rekommendera. Har jag hört ;-)

Herr Chang har talat.

Mr. Pellephant .. alla thai´s har ju systrar , bröder , , mostrar & fastrar , kusiner , my friend me osv. som vill hit klart dom har en susning om det hela .. har inte du det föresten?? Brukar inte Pellefunter vara kloka??  :P

Har en "polare" i Lapp hevete  .. han har väl vart gift med thai frugan i 10 år tror ja .. han gör inget annat än "förmedlar" by kompisar  , släkt osv. till norra delen av Sverige med allt vad det innebär ang. papper , Mig. verket Ambassaden osv.!

Var inte så hemlig nu Snabel Arne!  ;D

Link to comment
Dela på andra sajter

Och skulle någon mot förmodan vara dum nog att försöka ta sin mia noi till sverige är det lämpligt att först avlägsna alla hustruns klippande och skärande verktyg

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe CS,

Nej det är faktiskt ingen ur frugans släkt som vill komma till Sverige... undrar vad fru Chang sagt om Sverige egentligen ;-)

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Och skulle någon mot förmodan vara dum nog att försöka ta sin mia noi till sverige är det lämpligt att först avlägsna alla hustruns klippande och skärande verktyg

fan Clas .. är din kärring åxå Khmer eller??  :ahh:

Quote

Hehe CS,

Nej det är faktiskt ingen ur frugans släkt som vill komma till Sverige... undrar vad fru Chang sagt om Sverige egentligen ;-)

Herr Chang har talat.

Nu kan inte ens jag tro ( jag som är väldigt "godtrogen") att din fru´s  släkt representerar hela Thailänska Folket ... men när jag hör "I go Sweden Same" hemma under plast taket i BKk el. under coconut trädet i Sulin brukar ja säga: Okay , no pombem , start save for ticket first and call me later!  ;D

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...