Jump to content
IGNORERAD

Beerbars i Pattaya


bambam

Recommended Posts

broder tuk tuk

Herr barbar!!

Jag har varit på åtskilliga andra ställen i Thailand men har inte hittat något bättre partyställe än i Pattaya.

När jag bodde i Nonthaburi var det enda stället i grannskapet en trist pub i stort sett enbart befolkad av thailändare och med enbart thaimat på menyn, så det var ingen höjdare.

Visst jag kunde tagit en taxi till Bangkoks mer civiliserade områden men orkade inte sitta i trafikköerna så det blev förutom den döda puben enbart en del vändor till khao san road området som ligger inom rimligt avstånd från Nonthaburi.

Både Hua Hin och Krabi town är helt döda hålor utan en beerbar inom synhåll.

Nej i Pattaya finns allt man behöver.

Varför besvära sig att åka någon annanstans när man har pool på dagen och billig sprit och villiga damer på nätterna.

Vad mer behöver man egentligen som singelgubbe på månadssemestern?

Inte tusan vill man springa runt och svettas i dammiga och skitiga byhålor och leta hotelrum och sedan tvingas att ligga på ett trist hotelrum och se på thai tv efter mörkrets inbrott.

Minns fortfarande med rysningar nätterna i Krabi town där man tom svettades på hotelrummet trots air-con rum för 1700 baht natten.

1500 meter till seven eleven och ingen frukost förrän nio på morgonen.

Stendött ställe.

Kan ju jämföra med soierna 17 och 18 i Pattaya där man har mat på nära håll dygnet runt och man kan gå några meter för att köpa kondomer och Bangkok post.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 35
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    5

  • bambam

    4

  • L64

    3

  • Bo Phengan

    3

Mest aktiva i denna tråd

Guest Knasen

Fanns det inte ens ett seven eleven i Nonthaburi att häcka utanför.. Då förstår jag att broder inte trivdes där.. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

en enorm nyetablering av ladybars.

Broskan power skriv upp detta eller ring Jive :great::crazy:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

hmm...är det endast i Pattaya Ni vart?

Nej, men i alla andra städer (byar) förutom BKK kan man själv botanisera fram guldkornen.

Pattayas utbud gör att man behöver lite råd , man kan ju inte stanna på varenda vattenhål

och kolla läget med en chang (valfri dricka) i näven.

Därför ville jag ha hjälp att hitta dom bästa ställena (spara tid,spara lever ).

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken är er favorit bland alla pattis beerbars ?

Namn och soi tack, kan va kul att få nya intryck och

upplevelser annars går man bara till sina stamställen.

BamBamcrazy.gif

Daokai på second sen har vi ju allti tvåan! :drinks:

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Herr barbar!!

Jag har varit på åtskilliga andra ställen i Thailand men har inte hittat något bättre partyställe än i Pattaya.

När jag bodde i Nonthaburi var det enda stället i grannskapet en trist pub i stort sett enbart befolkad av thailändare och med enbart thaimat på menyn, så det var ingen höjdare.

Visst jag kunde tagit en taxi till Bangkoks mer civiliserade områden men orkade inte sitta i trafikköerna så det blev förutom den döda puben enbart en del vändor till khao san road området som ligger inom rimligt avstånd från Nonthaburi.

Både Hua Hin och Krabi town är helt döda hålor utan en beerbar inom synhåll.

Nej i Pattaya finns allt man behöver.

Varför besvära sig att åka någon annanstans när man har pool på dagen och billig sprit och villiga damer på nätterna.

Vad mer behöver man egentligen som singelgubbe på månadssemestern?

Inte tusan vill man springa runt och svettas i dammiga och skitiga byhålor och leta hotelrum och sedan tvingas att ligga på ett trist hotelrum och se på thai tv efter mörkrets inbrott.

Minns fortfarande med rysningar nätterna i Krabi town där man tom svettades på hotelrummet trots air-con rum för 1700 baht natten.

1500 meter till seven eleven och ingen frukost förrän nio på morgonen.

Stendött ställe.

Kan ju jämföra med soierna 17 och 18 i Pattaya där man har mat på nära håll dygnet runt och man kan gå några meter för att köpa kondomer och Bangkok post.

BTT

Jag gjorde en liten rundresa i Thailand nyligen och insåg ganska snabbt att Pattaya är det bästa stället enligt mig. Det finns massor av andra fina ställen typ Koh Samui men det går ju knappt att hitta riktig thaimat där ens. Pattaya har allt enligt mig. Sen är ju priserna lite bättre där också.

Angående bra barer i Pattaya. Anna Jet på soi 7 är nog en av mina favoriter.. lite club stuk så om man gillar att lyssna på rockmusik gillar man nog den inte. U too bar på second road är trevlig också.

Alla ni som inte varit i Pattaya på ett tag kan jag säga att det är stora förändringar på soi 8. Barerna vid hörnet mot beach road revs efter songkran och en hel del barer på åttans högra sida från beach road sett har också rivits. Även seven eleven stängde i maj.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gjorde en liten rundresa i Thailand nyligen och insåg ganska snabbt att Pattaya är det bästa stället enligt mig. Det finns massor av andra fina ställen typ Koh Samui men det går ju knappt att hitta riktig thaimat där ens. Pattaya har allt enligt mig. Sen är ju priserna lite bättre där också.

Angående bra barer i Pattaya. Anna Jet på soi 7 är nog en av mina favoriter.. lite club stuk så om man gillar att lyssna på rockmusik gillar man nog den inte. U too bar på second road är trevlig också.

Alla ni som inte varit i Pattaya på ett tag kan jag säga att det är stora förändringar på soi 8. Barerna vid hörnet mot beach road revs efter songkran och en hel del barer på åttans högra sida från beach road sett har också rivits. Även seven eleven stängde i maj.

Ohh fan har dom 7/11 på soi 8 :(

Annars tycker jag att det kul att ta en öl på Hot Tuna på w street

Link to comment
Dela på andra sajter

Ohh fan har dom 7/11 på soi 8 sad.gif

Annars tycker jag att det kul att ta en öl på Hot Tuna på w street

Hadewink.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gjorde en liten rundresa i Thailand nyligen och insåg ganska snabbt att Pattaya är det bästa stället enligt mig. Det finns massor av andra fina ställen typ Koh Samui men det går ju knappt att hitta riktig thaimat där ens. Pattaya har allt enligt mig. Sen är ju priserna lite bättre där också.

Angående bra barer i Pattaya. Anna Jet på soi 7 är nog en av mina favoriter.. lite club stuk så om man gillar att lyssna på rockmusik gillar man nog den inte. U too bar på second road är trevlig också.

Alla ni som inte varit i Pattaya på ett tag kan jag säga att det är stora förändringar på soi 8. Barerna vid hörnet mot beach road revs efter songkran och en hel del barer på åttans högra sida från beach road sett har också rivits. Även seven eleven stängde i maj.

Har du varit och tittat på rummen hos Anna Jet?

Dom är goaUntitled-1.gif .

Ha en bra dag alla önskar Pust.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du varit och tittat på rummen hos Anna Jet?

Dom är goaUntitled-1.gif .

Ha en bra dag alla önskar Pust.

Ha Ha, jag har sett dom på nätet och beslutat mig för annat boende när jag är i Pattayasmile.gif Men som bar tycker jag den är toppen.

Ha en bra dag du med.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ursäkta en novis, men vad är det som specifikt utgör en beerbar? Vad är det för skillnad mot en vanlig bar alltså? Nästa gång jag åker hade det vart skönt att kunna hitta barer utan dansande damer i. Inte för att de stör mig, utan mest för husfridens skull! :whistle:

Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött?

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...