Jump to content
IGNORERAD

Beerbars i Pattaya


bambam

Recommended Posts

Vilken är er favorit bland alla pattis beerbars ?

Namn och soi tack, kan va kul att få nya intryck och

upplevelser annars går man bara till sina stamställen.

BamBamcrazy.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 35
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    5

  • bambam

    4

  • L64

    3

  • Bo Phengan

    3

Mest aktiva i denna tråd

broder tuk tuk

Loy Saloy baren på Second Road mellan soi 8 och soi 9.

Där har det blivit ett antal blöta nätter och ett antal shorttimes och longtimes under åren.

Hamnade där mest av en slump på tredje resan och sen har den blivit en stambar.

Men även Vicky bar på soi 8 som nu flyttat till central Pattaya Road var en stammis för några år sedan.

Men vill man träffa BTT i framtiden i Pattaya så är bästa stället Loy Saloy bar.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Friends beerbars utmed beachroad, med en thaiboxningsring i mitten.

Kul att ta en pilsner och kolla thaiboxning.

Smile and the world smiles with you

Fart and you stand alone

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok. Jag kollar om baren (loy saloy) i fråga duger eller inte. Bor ju granne mä central festival, så det kan ju va värt å kolla. Kan ju inte va mer än ett stenkast.

Lovar lämna betyg om btt´s nämnda bar.. redan imorrn faktiskt om nån nu vill veta

Link to comment
Dela på andra sajter

Pook Swan Bar, Soi Buakhao.Fullt ös morron, middag,kväll o natt!

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Spännande att se om Katoeyshowen fortfarande är igång i det barområde där Loy Saloy ligger eller om det startats upp något annat uppträde.

Thaiboxningen är väl fortfarande i det barområde som ligger precis innan walking street?

Där har man ochså tillbringat en del blöta nätter.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Spännande att se om Katoeyshowen fortfarande är igång i det barområde där Loy Saloy ligger eller om det startats upp något annat uppträde.

Thaiboxningen är väl fortfarande i det barområde som ligger precis innan walking street?

Där har man ochså tillbringat en del blöta nätter.

BTT

Att du inte är uppdaterad på Pattaya för 5 öre har ju alla som har varit i Pattaya de senaste åren förstått!

Bara att tex fråga om de finns boxning där Beach Road svänger av säger väl allt.

Men du kan väl alltid svara med att du inte haft vägarna förbi runt Walking senaste åren...

Ang. Katoeyshowen i barområdet nära Soi 8 så undrar jag om du sett nåt annorlunda där senaste åren?

Nu har jag själv inte varit nere sen förra hösten så de börjar bli läge...

ps. din flaska sprit från Thailand till GBG-träffen e snart hemma... du kanske kan få 2 till o med... ;)

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Precis vad jag skrev i mitt CV nyligen:

Uppdaterad på Pattayas beerbars :-)

Ändrades av GammalDansken

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Lamai64!

Jo lite uppdatering kan nog behövas även om mycket i Pattaya inte direkt förändras.

Ex så vet jag ju att Loy Saloy baren har samma mama san som var där redan 1997 och att det faktiskt finns tjejer kvar i baren sedan den tiden.

Nu är det ju inte 100 år sedan jag senast var i Pattaya.Utan jag var ju där i november 07.

Angående forumträffar så lovar jag att deltaga i ev träffar på plats i Pattaya.

Sitta och grogga sangsom i +10 grader i en regnig park i Göteborg känns lite malplacerat.

Dessutom ska man ta sig dit och hem.

Hade man bott i trakterna hade det ju varit en annan femma.

Men en forumträff i Lund eller Kristianstad är ok.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Spännande att se om Katoeyshowen fortfarande är igång i det barområde där Loy Saloy ligger eller om det startats upp något annat uppträde.

Thaiboxningen är väl fortfarande i det barområde som ligger precis innan walking street?

Där har man ochså tillbringat en del blöta nätter.

BTT

Du kan skicka mig ett PM när du är på G till Pattaya så ska jag kolla läget och avlämna rapport. Du nämner att thaiboxning kanske pågår på nåt ställe innan Walking Street. Jag ställer upp och kollar detta men vill gärna veta från vilket håll jag ska kolla. Det är risk för att Fritz får för många rakkabajsare om han ska kolla från alla vädersträck drinks.gif

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lamai64!

Jo lite uppdatering kan nog behövas även om mycket i Pattaya inte direkt förändras.

BTT

Jo, lite uppdatering skulle nog inte vara fel om du vill utge dej för att vara "kännare" i Pattayas barsväng.

Dina gamla barområden börjar bli hopplöst ute och befolkas egentligen bara av finniga newbees och gamla gubbar.

De nya barområdena växer upp i riktning Siam Country Club Road och där håller de "kräsna" bargubbarna till.

Ändrades av Jive

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Dina gamla barområden börjar bli hopplöst ute och befolkas egentligen bara av finniga newbees och gamla gubbar.

De nya barområdena växer upp i riktning Siam Country Club Road och där håller de "kräsna" bargubbarna till.

Nern Plab Wan & Kao Noi menar du väl? :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Nern Plab Wan & Kao Noi menar du väl? :)

Nä, jag syftade faktiskt inte på dessa utan snarare ute hos mej med några km radie - en enorm nyetablering av ladybars.

Men hela denna sidan av Sukkan har byggts ut med nya barer och "inrättningar" i en väldig fart och detta har inte BTT en susning om.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Bäste herr Jive!

Nu är jag av en ytterligt konservativ natur så jag håller mig kring soi 8 och soi 9 med vissa avstickare till Naklua.

Varför ska man åka ända till andra sidan av Sukhumvit Road när allt finns koncentrerat kring cantral Pattaya.

Hålla på och bråka med tokiga songtaewförare som svänger fel håll på south Pattaya road är ingen höjdare.

Tar man en songtaew från Royal Garden så kan man ge sig fan på att de antingen svänger höger in på second road eller vänster mot Jomtien.

Jag försöker minimera songtaewåkandet i Pattaya.

Det bästa är att bo på soi 8 och hålla sig i området.

Fritz!!

Mig veterligen finns det bara ett stort barområde i slutet av beach road strax innan walking street.

Går inte att missa.

BTT

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Bäste herr Jive!

Nu är jag av en ytterligt konservativ natur så jag håller mig kring soi 8 och soi 9 med vissa avstickare till Naklua.

Varför ska man åka ända till andra sidan av Sukhumvit Road när allt finns koncentrerat kring cantral Pattaya.

Hålla på och bråka med tokiga songtaewförare som svänger fel håll på south Pattaya road är ingen höjdare.

Tar man en songtaew från Royal Garden så kan man ge sig fan på att de antingen svänger höger in på second road eller vänster mot Jomtien.

Jag försöker minimera songtaewåkandet i Pattaya.

Det bästa är att bo på soi 8 och hålla sig i området.

Fritz!!

Mig veterligen finns det bara ett stort barområde i slutet av beach road strax innan walking street.

Går inte att missa.

BTT

BTT

Du måste vara lite snurrig? ta em bath taxi på beach road och sen vänster så kommer du till 2 gatan,höger jomtien. :bag:

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

Du kan skicka mig ett PM när du är på G till Pattaya så ska jag kolla läget och avlämna rapport. Du nämner att thaiboxning kanske pågår på nåt ställe innan Walking Street. Jag ställer upp och kollar detta men vill gärna veta från vilket håll jag ska kolla. Det är risk för att Fritz får för många rakkabajsare om han ska kolla från alla vädersträck drinks.gif

Fritz..

Precis innan Walking börjar finns en thaiboxningsring men där är boxningen fejk. Avdankade boxare som slår och sparkar i luften eller på den andres handskar så det smäller häftigt.

Lite längre bort från Walking ca 100-200 meter??? ligger best friends beerbars och där kör dom riktig boxning.

Smile and the world smiles with you

Fart and you stand alone

Link to comment
Dela på andra sajter

Bäste herr Jive!

Nu är jag av en ytterligt konservativ natur så jag håller mig kring soi 8 och soi 9 med vissa avstickare till Naklua.

Varför ska man åka ända till andra sidan av Sukhumvit Road när allt finns koncentrerat kring cantral Pattaya.

Hålla på och bråka med tokiga songtaewförare som svänger fel håll på south Pattaya road är ingen höjdare.

Tar man en songtaew från Royal Garden så kan man ge sig fan på att de antingen svänger höger in på second road eller vänster mot Jomtien.

Jag försöker minimera songtaewåkandet i Pattaya.

Det bästa är att bo på soi 8 och hålla sig i området.

Fritz!!

Mig veterligen finns det bara ett stort barområde i slutet av beach road strax innan walking street.

Går inte att missa.

BTT

BTT

BTT!

Du skrev ju att mycket hade inte förändrats i Pattaya - och där har du fel. Hade du skrivit Soi 8 och 9 så hade jag hållit med dej. Den enda förändringen här är att Imm.off. har flyttat, annars är det som vanligt med yabba/gancha-fnittrande småluder i barerna.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Lamai64!

Jo lite uppdatering kan nog behövas även om mycket i Pattaya inte direkt förändras.

Ex så vet jag ju att Loy Saloy baren har samma mama san som var där redan 1997 och att det faktiskt finns tjejer kvar i baren sedan den tiden.

Nu är det ju inte 100 år sedan jag senast var i Pattaya.Utan jag var ju där i november 07.

Angående forumträffar så lovar jag att deltaga i ev träffar på plats i Pattaya.

Sitta och grogga sangsom i +10 grader i en regnig park i Göteborg känns lite malplacerat.

Dessutom ska man ta sig dit och hem.

Hade man bott i trakterna hade det ju varit en annan femma.

Men en forumträff i Lund eller Kristianstad är ok.

BTT

"Mycket i Pattaya inte förändras", hehe... hallå vakna...

De va la de svaret man hade väntat sig...

Tex din älskade katoy-uppvisning e numera en liten bit ladyboy och en viss bit arab-magdansös.Om ens barerna där e kvar.. har inte varit där på ett halvår så jag vet inte...

Och plötsligt passar inte en flaska i Göteborg utan nu e de ok om den e i Skåne... men de e inga problem för oss att fixa en liten träff där heller!

Vilket datum i Lund passar herr'n?

ps. jag förstår att du e trött på "figuren" BTT som du själv tycker... va tycker du om figuren bakom?

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

"Mycket i Pattaya inte förändras", hehe... hallå vakna...

De va la de svaret man hade väntat sig...

Tex din älskade katoy-uppvisning e numera en liten bit ladyboy och en viss bit arab-magdansös.Om ens barerna där e kvar.. har inte varit där på ett halvår så jag vet inte...

Och plötsligt passar inte en flaska i Göteborg utan nu e de ok om den e i Skåne... men de e inga problem för oss att fixa en liten träff där heller!

Vilket datum i Lund passar herr'n?

ps. jag förstår att du e trött på "figuren" BTT som du själv tycker... va tycker du om figuren bakom?

Visst kan vi fixa en träff i Lund! Kanske i samarbete med Nonki, vad tycker du Nonki? Skåneträffen 2010!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Pook Swan Bar, Soi Buakhao.Fullt ös morron, middag,kväll o natt!

Är inte det en katoybar?

BamBam

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker att det har spårat ur en del här. :whistle:

Var det inte snack om Beerbars i Pattaya??? :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

Loy Saloy baren på Second Road mellan soi 8 och soi 9.

Där har det blivit ett antal blöta nätter och ett antal shorttimes och longtimes under åren.

Hamnade där mest av en slump på tredje resan och sen har den blivit en stambar.

Men även Vicky bar på soi 8 som nu flyttat till central Pattaya Road var en stammis för några år sedan.

Men vill man träffa BTT i framtiden i Pattaya så är bästa stället Loy Saloy bar.

BTT

hmm...är det endast i Pattaya Ni vart?

CHAANG THEE NANG

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...