Jump to content
IGNORERAD

En liten historia..

loy kratong

Recommended Posts

Tänkte berätta en liten humor-historia om åtminstone ett aktivt val många av oss på MPR har gjort.

Fyll gärna på med annan humor och även spetsfundiga tänkvärdheter.

Same, same but different.

Tre män satt och skröt över vilken pli de hade på sina fruar.

Första mannen hade gift sig med en polska och han hade från första stund ställt kravet att hon skulle sköta disken och städa huset.

Det tog ett par dagar innan han märkte något, men på tredje dagen kom han hem till ett rett rent, välstädat hem disken avklarad och undanställd.

Den andre mannen sade stolt att han var gift med en thailändsk kvinna. Han hade gett frun tydliga order

på att det var hennes uppgift att sköta all disk, matlagning och städning.

Första dagen såg han inget resultat, andra dagen var det lite bättre. Tredje dagen såg han att huset var välstädat, disken avklarad och

att det stod en vällagad middag på bordet.

Den tredje mannen hade gift sig med en svensk kvinna.

Han hade sagt till till henne att hennes plikter var att hålla huset välstädat, diska, sköta tvätten och att varm mat skulle stå på bordet varje dag.

Första dagen såg han ingenting, och inte heller något den andra dagen.

Men tredje dagen hade svullnaden lagt sig så pass att han kunde se lite med ena ögat.

Kom igen nu, det är eran tur att berätta!

Mvh Bobo

Allt som jag verkligen vill göra är antingen omoraliskt, olagligt eller fettbildande.

Dela på andra sajter

OJOJOJJ!

Nya tråden hamnade i fel forum!diablo.gif

Ska bättra mig till nästa gång!

Mvh Bobo

Allt som jag verkligen vill göra är antingen omoraliskt, olagligt eller fettbildande.

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...