Jump to content
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

24h
IGNORERAD

Angående prostitution

ReKa

Har ni någonsin "nyttjat" en prostituerad i Thailand?  

515 röster

1. 1. Har ni någonsin "nyttjat" en prostituerad i Thailand?

• Ja
      384
    • Nej
      150

Recommended Posts

En kompis och jag hade ruskigt tråkigt en helg, och vi sa på skämt att dra till Thailand för att roa oss. Skämtet blev till verklighet för efter 3-4 dagar satt vi på ARN.

Kompisen hade ett förhållande och ingen av oss hade väl inte ens tänkt tanken på "glädjeflickor": Kompisen sa dessutom att han inte attraherades av asiatiskor. Nåja, redan första kvällen torskade jag dit ;-) Kompisen var road över hur lättfångad jag var, men efter 3:e eller 4:e kvällen var inte ej han heller ensam i sänghalmen.

Det slutade faktiskt med att polaren körde på rejält på slutet. Att han inte attraherades av asiatiskor höll liksom inte längre ;)

F.ö. är man lite nyfiken över hur de som röstad nej i frågan är skapta som. Järnkaraktär? Religös uppfostran? Snålhet?

Dela på andra sajter

• Svar 117
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• broder tuk tuk

14

• Baa

12

• måne

8

• kycklingen

6

Mest aktiva i denna tråd

F.ö. är man lite nyfiken över hur de som röstad nej i frågan är skapta som. Järnkaraktär? Religös uppfostran? Snålhet?

Jag tror mer på lögnare,jävligt dåligt minne eller impotenta :D

And that's all I have to say about that

Dela på andra sajter

Det kanske är många som är som mej och har röstat nej, bara för att få er andra att fundera.:crazy:

Dela på andra sajter

Dåligt minne och impotens drabbas jag av i barerna,

Jag dricker för att glömma,

och vad jag vill glömma,

minns jag inte,

för jag har just druckit.

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas

Dela på andra sajter

Guest paw-76

Det är inte lätt att hela tiden höra...ooh handsome man I love you,please go with me.Jag trodde att dom menade det dom sa,men sen ville dom ha pengar av mig.Förstod ingenting. :crazy:B)

Dela på andra sajter

Det är inte lätt att hela tiden höra...ooh handsome man I love you,please go with me.Jag trodde att dom menade det dom sa,men sen ville dom ha pengar av mig.Förstod ingenting. :crazy:B)

Det är inte lätt att vara ödmjuk när man alltid har rätt

Måne

Dela på andra sajter

Det kanske är många som är som mej och har röstat nej, bara för att få er andra att fundera.:crazy:

Det dröjer nog länge innan 27% av dom röstar i en tråd härinne är kvinnor.

Dessutom minns jag hur det var förrförra sommaren när du köpte en guldlänk och pyntade en tatuering för snubben som hyrde ut jetskies på stranden i Jomtien så om ni inte bara höll i handen kanske du skulle byta till ett ja.

Var det inte Ban han hette ;)

Dela på andra sajter

Guest paw-76

Det är inte lätt att vara ödmjuk när man alltid har rätt

Tror skämtet var djupt för dig!!!

Dela på andra sajter

Dessutom minns jag hur det var förrförra sommaren när du köpte en guldlänk och pyntade en tatuering för snubben som hyrde ut jetskies på stranden i Jomtien så om ni inte bara höll i handen kanske du skulle byta till ett ja.

Glöms inte i första taget..men roligt var det att åka jetski sen...:dance1::dance1:

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Vilket minne du har då :na:

Den sommaren går till historien. Synd att våra kameror försvann, annars hade vi kunnat gjort en riktigt bra bildtråd tillsammans.:D

Dela på andra sajter

Glöms inte i första taget..men roligt var det att åka jetski sen...:dance1::dance1:

Har du inte glömt det heller, det är ju snart 2 år sen nu. :bag:

Dela på andra sajter

Det är många tjejer som heter Bom bom! Och alla moppar måste vara skit dåliga. Dessutom är hyran jävligt dyr. Tur att man kan ställa upp och hjälpa.:whistle:

Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own

http://www.dahlen.nu

Dela på andra sajter

Det är många tjejer som heter Bom bom! Och alla moppar måste vara skit dåliga. Dessutom är hyran jävligt dyr. Tur att man kan ställa upp och hjälpa.:whistle:

Kan du utveckla ?

Har ingen studieskuld så jag förstår inte vad du menar :fool:

mvh

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Dela på andra sajter

Ja hon var söt det va hon....

Jag har inte heller studieskulder!

Men en sak har jag lärt mig i alla fall. Men det har jag glömt bort.

Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own

http://www.dahlen.nu

Dela på andra sajter

Har du inte glömt det heller, det är ju snart 2 år sen nu. :bag:

Det som hänt i Thailand stannar i Thailand eller...??

Måne

Dela på andra sajter

Å ena sidan säger sig mer än 72% av Mpr:s medlemmar ha köpt sex av en thailändsk prostituerad.

Å andra sidan flyger nästan hela Mpr i luften om någon journalist har mage att påstå att svenskar åker till Thailand och köper sex.

Jag fattar noll ( som vanligt )

Tryckfrihet javisst, men inte om prostituion i Thailand, nej för tusan !!! :kort::ironi:

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Dela på andra sajter

Å ena sidan säger sig mer än 72% av Mpr:s medlemmar ha köpt sex av en thailändsk prostituerad.

Å andra sidan flyger nästan hela Mpr i luften om någon journalist har mage att påstå att svenskar åker till Thailand och köper sex.

Jag fattar noll ( som vanligt )

Tryckfrihet javisst, men inte om prostituion i Thailand, nej för tusan !!! :kort::ironi:

Fritz..

Fast de starka reaktionerna brukar väl snarare vara kopplade till att "Alla kvinnor från Thailand är fd. bar-tjejer" och inte på "Det förekommer sexköp bland svenska turister i Thailand".

Dela på andra sajter

impotensen fixar väl en näve blåa piller =) tyvärr med en saftig huvudvärk på köpet :(

Dela på andra sajter

impotensen fixar väl en näve blåa piller =) tyvärr med en saftig huvudvärk på köpet :(

vilket huvud?????

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas

Dela på andra sajter

Jag tror att han menar att all form av STT gör man bäst i att behandla före hemresa :whistle:

Dela på andra sajter

Jag tror att han menar att all form av STT gör man bäst i att behandla före hemresa :whistle:

STT vad är det? STD eller? MVH HNjap.gif

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

STT vad är det? STD eller? MVH HNjap.gif

STD var det jag tänkte men det blev lite fel när jag skrev :bag:

Obehandlade omarama

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...