Jump to content
IGNORERAD

Svd I dag "Soldater skadade i Bangkok"


Mooauan

Recommended Posts

Är det någon som har lästen och vill lämna en kommentar.

Jag kunde inte klicka upp den.

Moo

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag undrar om det finns någon som har läst Svd artikel då den tydligen inte går att läsa från Thailand.

Moo

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är nog något klabb med Svd´s artikel på nätet, jag sitter inte i Thailand men kan inte klicka på den heller. Men det bör vara i princip samma TT text som Aftonbladet lagt ut.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Verkar som det inte blev mycket kvar efter ändringen av artikeln.

Som jag har kopierat in nedan.

Moo

Granater mot soldater i Bangkok

Publicerad: 28 mars 2010, 05.42. Senast ändrad: 28 mars 2010, 05.44

Fyra thailändska soldater skadades när två handgranater kastades nära grindarna till en arméförläggning i Bangkok tidigt på söndagen. Attacken ägde rum vid den militärbas som tjänstgjort som regeringens högkvarter under de två senaste veckornas gatuprotester.

Läs vidareTextstorlek: Normal text

Större text

Störst text Skriv ut

Attackerna var de senaste i en serie sprängdåd som inträffat sedan demonstrationerna inleddes den 14 mars.

Tiotusentals demonstranter är samlade i Bangkok i hopp om att kunna pressa premiärminister Abhisit Vejjajiva till nyval. De så kallade rödskjortorna står bakom den avsatte premiärministern Thaksin Shinawatra. De har hotat att tåga mot militärbasen på söndagen med krav på förhandlingar med Vejjajiva

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...