Jump to content
IGNORERAD

Vad gör "darling" när ni inte e me

Baabar
 Dela

Recommended Posts

• Svar 79
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• GammalDansken

8

• Baa

4

• Avregistrerad clion

4

• Baabar

4

Mest aktiva i denna tråd

Äntligen en gsm tracker som funkar, knappa bara in tjejens gsm nummer o se om hon verkligen är i Isaan som hon säger eller på en stol nånstans på soi 6 :great:

http://www.trackapartner.com/

Tjaa, ungefär lika rolig nu som den va för ett par år sen...

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Dela på andra sajter

Äntligen en gsm tracker som funkar, knappa bara in tjejens gsm nummer o se om hon verkligen är i Isaan som hon säger eller på en stol nånstans på soi 6 great.gif

http://www.trackapartner.com/

Sökte på mitt eget hemnummer whistle.gif och det stämde nästan...(jag är blond) men vad gör det

Dela på andra sajter

Finns nog en del här på forumet, som inte vet vad DARLINGEN gör

när hon väntar på UT.-Har träffat massor genom åren som går

bakom ryggen och bara skrattar åt, dum Falang.

U-C

Dela på andra sajter

U-C

faan..där kom startskottet för Btt, nu har vi han här i tråden lika säkert som att ..tja..lets använda "trackern" o se va Btt gör.

slå bara in nummer 0710-986754.:crazy:

CHAANG THEE NANG

Dela på andra sajter

U-C

Ja du verkar onekligen erfaren du, men varför så bitter?

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Dela på andra sajter

Det finns faktisk rätt många damer i byarna som har antal falanger. Min tjej tillbringat snart 3 månader i byn hennes kusin som har boyfrend från Italien var där någon månad några dagar efter han åkt hem dyker det upp annan falang. Tråkigt nog hör hon ofta från dom har tjejerna att hon dum i huvud som jobbar Sverige och bara :diablo: har mig och så lite pengar.

http://tomtensmandlar.tictail.com/

Jerker เจสเปอร์ โรสัน

Dela på andra sajter

Klart det finns tjejer i hembyarna som har fler faranger än en. När den ene gubben åkt hem så kommer ju nästa longtime ganska snabbt och även om tjejen kanske inte vill så finns det ju "seriösa" gubbar som prompt ska hem och se darlingens hemby.

Om nu tjejen vet att gubben nr 1 ska va borta ett halvår varför ska hon då sitta och ha det trist i byn när hon kan tjäna stålar i baren och ha lite skoj under tiden.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Självklart finns det ett antal tjejer som har flera sugardaddys precis som det finns massor av killar som försöker styra upp flera flickvänner samtidigt. Frågan är varför man tycker den, för dom flesta, uppenbara sanningen är så sensationell så att man måste upprepa den som ett mantra varje gång man skriver något. Försök förstå att detta inte är en nyhet för någon på MPR.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Dela på andra sajter

Guest Knasen

faan..där kom startskottet för Btt, nu har vi han här i tråden lika säkert som att ..tja..lets använda "trackern" o se va Btt gör.

slå bara in nummer 0710-986754.:crazy:

5555 du hade så rätt så..

Klart det finns tjejer i hembyarna som har fler faranger än en. När den ene gubben åkt hem så kommer ju nästa longtime ganska snabbt och även om tjejen kanske inte vill så finns det ju "seriösa" gubbar som prompt ska hem och se darlingens hemby.

Om nu tjejen vet att gubben nr 1 ska va borta ett halvår varför ska hon då sitta och ha det trist i byn när hon kan tjäna stålar i baren och ha lite skoj under tiden.

BTT

:rules:
Dela på andra sajter

5555 du hade så rätt så..

:rules:

Det roliga i kråksongen är att det finns såna där trackers på riktigt, hos tex polisen!:)

Sju år i folkskola, det du! Äh, det var inte ADHD!:heat:

Dela på andra sajter

Så klart det finns en Andreas som har en tjej i varje svensk storstad.

Han får bo hemma hos dom gratis till och från, äter upp deras mat, får dom att pynta taxi när han själv är för full.

Same same, but different!

Dela på andra sajter

Guest Lappen

Ja du verkar onekligen erfaren du, men varför så bitter?

Det gnälls mycket på bitterfittor här på MPR men det finns många bitterkukar här som sprider negativ stämning.

Många som uttrycker sin negativa syn på thaitjejer och deras sätt att överleva.

Men när det kommer till kritan så går det bra att "utnyttja" dom för sina egna behov.

Man vet inte om man ska skratta eller gråta :(

Ändrades av Lappen
Dela på andra sajter

Lappen!

Att frugan bestämmer vad du får och inte får skriva härinne vet vi ju sen gammalt men du menar alltså om man råkar skriva något realistiskt om thaitjejer som har en negativ stämoel så är man en bitterkuk och avundsjuk och annat.

I din värld är allt som handlar om Thailand omgett av ljusstrålar som lyser likt lampor i mörkret och Gud nåde den som vågar kräkta in i den självlysande glorian som omger kokosnöten.

Jag vet att du har liten erfarenhet av thaitjejer och framförallt av bartjejer men min gode herre man behöver inte vara bitter, sur och avundsjuk för att man har en viss erfarenhet i bagaget och vågar stå för den efarenheten.

Och framförallr att man är fri och obunden utan bojor i tankevärlden.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Guest Lappen

Men det är väl vissa personers natur att hela tiden vara bitter och avundsjuk.

Egentligen ska man tycka synd om dom och deras negativa livssyn och inte dras med i samma tankegångar.

Dela på andra sajter

Exactemente, har hört talas om en dam i Katrineholm som vart ihop med en snubbe från Stockholm utan att mannen hennes visste om det.

Är visst ganska vanligt där.

Flensta Arne

Ändrades av ban99arne
Dela på andra sajter

Guest wille

om man råkar skriva något realistiskt om thaitjejer som har en negativ stämoel så är man en bitterkuk och avundsjuk och annat.

Det lustiga ar val att du "rakar" skriva i princip samma sak inlagg efter inlagg. Att du "rakat" producera tusentals inlagg med samma torftiga innehall ar efter ar far val anses vara lite av ett "sannolikhets-mirakel".

Dela på andra sajter

Vad min fru gör när jag inte är där?Hon gör väl förhoppningsvis det hon vill göra."Kontollbehovet"försvinner med tiden,det kommer du oxå att bli medveten om BTT.Alla har inte samma livssyn där allt är uppbyggt på ett nummer.Det finns ju chang oxå :drinks: Mvh Måne som mår bra

Måne

Dela på andra sajter

Kanske det är en och annan "gubbe" här på forumet som blir misstänksam när en ung och vacker kvinna börjar bild känslor hos en?

Jag vet ju själv hur det var när jag och min flickvän hade distans förhållande i 2 år. Det var inte lätt att lita på varandra trotts att kärleken fanns där så är det ju faktisk några tusen mil emellan och en massa kulturella skillnader och fördomar.

Många sa till mig bland annat att thai-tjejer är mer benägna till att luras osv. Det är klart hade jag lyssnat på allt vad alla säger så hade jag inte tagit steget till att lära känna min flickvän fullt ut.

Sedan efter mycket självrannsakan så kom jag fram till att hela svartsjuke processen är en ganska nedbrytande sysselsättning och den tycks grunda sig i hur bra själförtroende man tycks ha.

Jag har hört om folk som kollar upp varandras E-mail och mobiltelefoner. Personligen tycker jag att man skall ägna sig mer tid åt sig själv istället för att tänka på vad den andre KAN göra när man inte är med...

Dela på andra sajter

Kanske det är en och annan "gubbe" här på forumet som blir misstänksam när en ung och vacker kvinna börjar bild känslor hos en?

Jag vet ju själv hur det var när jag och min flickvän hade distans förhållande i 2 år. Det var inte lätt att lita på varandra trotts att kärleken fanns där så är det ju faktisk några tusen mil emellan och en massa kulturella skillnader och fördomar.

Många sa till mig bland annat att thai-tjejer är mer benägna till att luras osv. Det är klart hade jag lyssnat på allt vad alla säger så hade jag inte tagit steget till att lära känna min flickvän fullt ut.

Sedan efter mycket självrannsakan så kom jag fram till att hela svartsjuke processen är en ganska nedbrytande sysselsättning och den tycks grunda sig i hur bra själförtroende man tycks ha.

Jag har hört om folk som kollar upp varandras E-mail och mobiltelefoner. Personligen tycker jag att man skall ägna sig mer tid åt sig själv istället för att tänka på vad den andre KAN göra när man inte är med...

Sant ronoh, svartsjuka tycks ha en viss koppling till dåligt självförtroende. Något jag inte lider av, så fru Chang gör som hon vill utan att jag kontrollerar eller ifrågasätter. OK, någon gång kanske...

Till min glädje ringer fru Chang inte varje dag och ska kolla vad jag gör i Thailand. Jag har heller inte fallit för någon frestelse, tja det skulle vara Beer Chang då ;)

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Hej BTT

Jag har en fråga till dig om moral och människosyn.

Tycker du att den som köper sex är mer moralisk eller är en bättre människa än den som säljer?

Att jag frågar beror på att det vore spännande att få höra din syn på saken, själv har jag också köpt sex både direkt och indirekt som ogift.

Och enligt mig är det varken bättre eller sämre att vara köpare eller säljare, skulle det vara någon skillnad så är det förmodligen till säljarens fördel som gör det

för att kunna försörja sig och ev. familj, vi andra gör det för nöjes skull, eller i mitt fall gjorde.

Mvh Isan Lover

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
 Dela

• Skapa ny...