Jump to content
IGNORERAD

Lookin forward to meet u in Isaan

Odin

Recommended Posts

Tårarna rinner,dagarna flyter som stelnad olja i ett dricksglas men vi skall mötas en dag och då ska solen åter lysa på vår lekamen i ett föreningens tecken :drinks: Mvh Måne som har det svårt nu

Måne

Dela på andra sajter

Haha de vet du gubben. Ta det lungt nu och samla alla krafter du kan få, du lär behöva dom...

Satan va jag längtar till Surin, hoppas P3 har förvarnat stadsledningen

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Han sjunger bra :great:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Han sjunger förjävla bra, synd att han blivit så bögig bara... (Amerikanskt tillrättalagd)

Dela på andra sajter

Ang.orken så är det nog ingen fara med den.Jag ligger på träningsläger från 7/4 så den 16:de har jag toppat formen med hjälp av Erkki.Fredagen ska det fotas(familjen vill föreviga Måne innan mötet)och damerna ska ut och shoppa med barnen emedan vi sitter i djupa föreningsfrågor på Majestics konferansavdelning :drinks: vid ev. rast blir det en rask promenad till Farang connection för näringsintag och sedan åter in i diskutionsproblematiken.Det kan bli korta avbrott för rekreationsövningar men det är föga troligt :whistle: .Kvällarna går i kuddens tecken för att orken ej ska tryta för Honken :dance: OBS,inga gulsvarta tröjor för detta är ett starkt svartvitt område med mycket lojal publik :suicide: Mvh Måne som längtar något förjävligt

Måne

Dela på andra sajter

Gul tröja däruppe är väl lite att be om problem, eller??

Dela på andra sajter

Ja,gult är nog inte att föredra.Ev.kommer någon lokal dansgrupp att förgylla vår tillvaro under vår vistelse där men det blir nog mest för di våra för vi har mycket att avhandla så det blir föga troligt att vi män kan njuta av detta men vad gör vi inte för våra kära och nära :friends: Mvh Måne

Måne

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...