svampen Inlagd Mars 20, 2010 Dela Inlagd Mars 20, 2010 Denna tråd är menad att utbyta erfarenheter mellan Lastbilschaufförer som älskar LOS och dess vägnät samt gillar Chang ! In med kommentarer och tips för en perfekt körning eller vad som helst! Mvh Svampen"Road is my living!" Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 20, 2010 Dela Inlagd Mars 20, 2010 Diesel bäste chaufför diesel Ha det Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Mars 20, 2010 Dela Inlagd Mars 20, 2010 Ok, jag börjar väl med en kort men rolig sträcka. Dock ej i lastbil utan på MC. Sträckan mellan Chiang mai city och Doi Suthep! Särskilt uppför kan man piska ur de flesta motorer så att det i.a.f. känns och låter som om man kör riktigt fort. Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 20, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Mars 20, 2010 Diesel bäste chaufför diesel Ha det Mvh Måne Dissa inte mej Måne inom kåren säger vi Disel o inget annat Herr Hälsominister!!! Hoppas allt ä gött nu när Brassetrummorna ljuder på VALLEN! Ha det Måne sköt om dig! MVH Svampen"Disel Power"! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 20, 2010 Dela Inlagd Mars 20, 2010 Jäkla chafisar låter en aldrig va i fred Indien väntar När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 20, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Mars 20, 2010 Norrlänska faran! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 20, 2010 Dela Inlagd Mars 20, 2010 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 20, 2010 Dela Inlagd Mars 20, 2010 Synd att man måste tycka om pissdrickat chang annars kunde man ju varit med och lekt i tråden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 20, 2010 Dela Inlagd Mars 20, 2010 Norrlänska faran! två såna lossar vi på tuve varje dag och då sticker clirre på dass för dom e fulla med skit 555 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd Mars 20, 2010 Dela Inlagd Mars 20, 2010 Behöver ni en chaufför till svampen ? Jag känner att det börjar vara dags att byta yrke igen (har massa bokstäver på mitt körkort) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bullerobang Inlagd Mars 20, 2010 Dela Inlagd Mars 20, 2010 Jäkla chafisar låter en aldrig va i fred Indien väntar HEHE det där ska han få höra på måndag när jag träffar honom, att du inte gillar när han kommer med en burkar till dig... L" because it has a Led Ling in the flont Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 21, 2010 Dela Inlagd Mars 21, 2010 HEHE det där ska han få höra på måndag när jag träffar honom, att du inte gillar när han kommer med en burkar till dig... Burkar är välkomna så vi blir av me skiten men miles När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 21, 2010 Dela Inlagd Mars 21, 2010 Ytterligare en terrorist När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 21, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Mars 21, 2010 Ölfats leverans till vår kära Bodega! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 24, 2010 Dela Inlagd Mars 24, 2010 En dag på jobbet 20 bilar till samansätnings fabriken i bkk När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 24, 2010 Dela Inlagd Mars 24, 2010 Ja visste väl att volvo är tillverkade av u-balk Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd Mars 25, 2010 Dela Inlagd Mars 25, 2010 Svempa får pigga upp det lite http://www.youtube.c...feature=related Nähepp.bäst o gå in i verkstan igen o lägga en loppa. CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd Mars 25, 2010 Dela Inlagd Mars 25, 2010 Cabbat ska det vara i år igen i dragar svängen, så av me trällerna o njut av lite riff o dreggla till mer av Svempas cabbe CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 25, 2010 Dela Inlagd Mars 25, 2010 55 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd Mars 27, 2010 Dela Inlagd Mars 27, 2010 en sån här ska ja ha när ja blir stor o har körkort CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kalas Inlagd Mars 27, 2010 Dela Inlagd Mars 27, 2010 Ok, jag har en liten Skoda!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd Mars 27, 2010 Dela Inlagd Mars 27, 2010 Ok, jag har en liten Skoda!? tja nånstans ska man ju börja...köp en dragkrok bara CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Mars 27, 2010 Dela Inlagd Mars 27, 2010 En fröjd för ögat på sin höjd! Vänta till du fått testa att köra en. Jag testade en MACK i Tyskland för ett antal år sedan. Omdöme: Amerikanskt bonnsmide utan komfort. Ser en å annan komma på rv50. Då blir jag inte avundsjuk. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd Mars 27, 2010 Dela Inlagd Mars 27, 2010 En fröjd för ögat på sin höjd! Vänta till du fått testa att köra en. Jag testade en MACK i Tyskland för ett antal år sedan. Omdöme: Amerikanskt bonnsmide utan komfort. Ser en å annan komma på rv50. Då blir jag inte avundsjuk. Jo vet att de amerikanska inte e så "chauförs" anpassade, men de e fan så snygga.. CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Mars 27, 2010 Dela Inlagd Mars 27, 2010 Ja de kan jag hålla med om. Tror de finns en SHELL bil på Youtube med 4 trailers. Den e rätt rå. Dom va tidigt ute med stora motorer men nu e våra bilar ikapp. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu