Jump to content
IGNORERAD

Göteborgare kåserar om Svensk-Thai relationer


hakancnx

Recommended Posts

Tack för den Håkan. Huvudet rätt på spiken fast liten för snäll mot rasisterna.

Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra radio snutt, behövs mer sånt.

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Link to comment
Dela på andra sajter

Magnus-Chumphae

Det var ett utmärkt kåseri, men nu blir han nog tyvärr hängd av femenisterna gissar jag!

Magnus-Chumphae

Magnus-Chumphae

Link to comment
Dela på andra sajter

Han sätter ord på vad vi tycker, på en "görgo" göteborska clapping.gif

Gött, Håkan! hi.gif

Mvh

Kimmo

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Link to comment
Dela på andra sajter

:clapping: Kul kåseri!

Jag tycker minsann onekligen att Renzo lät bekant, men jag kan ha fel :whistle: ...göteborska som göteborska ;)

Mvh/

www.mangeudon.se

MangeUdon, med ena foten i nordöstra Thailand

Link to comment
Dela på andra sajter

biggrin.gif Tackar o bockar för tipset har nyss fått 2 års ut beviljat för min fru så ämnet är verkligen aktuellt
Link to comment
Dela på andra sajter

Klockren analys,hoppas att rokskärringarna och de andra lyssnade och funderade på detta :great: Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Magnus-Chumphae

Klockren analys,hoppas att rokskärringarna och de andra lyssnade och funderade på detta :great: Mvh Måne

Håller med dig om att det är en strålande analys! Men inte kommer det att ändra ROKS kärringarnas inställning de är ju inte intresserade av verkligheten de har sin Religiöst fundamentalistiska inställning och passar inte verkligheten så anpassar ignorerar dom verkligheten och de vet att de får med sig huvuddelen av Svenska medier på det!

Hoppas bara den aktuella kåsören ej straffas alltför hårt för att han bröt mot förbudet att inte hålla med ROKS och Feministerna!

Mvh

Magnus-Chumphae

Magnus-Chumphae

Link to comment
Dela på andra sajter

Fick den uppfattningen att han definitivt inte höll med ROKS,han ventilerade väl om att blandäktenskapen alltid har funnits men att de svensk-asiatiska innehöll fruimport sexslavar och dyl.och var i princip de enda som det var åsikter om men men bra var det iaf. Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Gott!

Har han thaipartner eller andra intressen i ämnet själv tro? Någon som vet? Hade ju på något sätt varit ännu mer värt om någon, så att säga, utomstående och neutral har reagerat som Renzo.

Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött?

Link to comment
Dela på andra sajter

Man kan ju inte skicka karma till en radiostation, men annars hade det kunnat vara värt ett dussin eller så, undras bara när häxorna och de rabiata feministerna ska slå ned på denna person med sina, enligt egna utsago absoluta "sanningar"

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Link to comment
Dela på andra sajter

Heter han inte Renzo Aneröd?

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Link to comment
Dela på andra sajter

Serath,

Fel av mig. Du har rätt. Renzo Aneröd heter han.

/hakancnx

Link to comment
Dela på andra sajter

Heter han inte Renzo Aneröd?

Liten biografi:

http://sv.wikipedia.org/wiki/Renzo_Aner%C3%B6d

jap.gif

“The only hope for the world is to make sure there is not another USA. We can’t let other countries have the same number of cars, the amount of industrialization, we have in the US. We have to stop these Third World countries right where they are.”

- Michael Oppenheimer, Environmental Defence Fund

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...