Jump to content
IGNORERAD

Flygöl


måne

Recommended Posts

Är det någon mer än jag som kan tänka sig att ta en öl innan avfärd den 7/4 :drinks: ?På arlanda naturligtvis :clapping:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Seriöst,är det ingen som åker den 7/4 med tg 961,ska jag bli själv på planet :drinks:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

äch du hittar säkert nån så trevlig som du e :drinks:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Seriöst,är det ingen som åker den 7/4 med tg 961,ska jag bli själv på planet :drinks:

Måne får väl hoppas att det i vart fall finns en kapten och ett par söta flygvärdinnor med så att det blir en resa också :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Måne får väl hoppas att det i vart fall finns en kapten och ett par söta flygvärdinnor med så att det blir en resa också whistle.gif

En taliban eller två kanske, som kan hjälpa dom.

Inte ska du va ensam.

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

önskar att man kunde sitta på planet då, men en annan får vänta tills sommaren :(

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Link to comment
Dela på andra sajter

lostinisaan

Jag kan väl slagga på Arlanda 1 dygn, åker den 8:e

:drinks:

2 Thessalonikerbrevet 3:10

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan väl slagga på Arlanda 1 dygn, åker den 8:e

:drinks:

8:e e de här oxå, men från CPH.

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

challenger98

hej Lamai64,

...hehhe...där satt den, trodde du hade avresa frän Götet...ehheh

unnar dig verkligen en härlig vistelse i det underbara Thailand, the land of smiledance1.gif

en god tur,drinks.gif

mvh challenger98smile.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack C98, ser fram emot detta verkligen.Framförallt o få gå på Hooters :crazy:

Flyger ju från Götet ner till K-hamn men den knappa halvtimmen de tar räknas ju knappt om man säger så

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Knasen

Måne, på Arlanda får du klara dig själv men den 1/5 i pattis (har för mig att du skulle anlända då) kan jag ta en öl med dig :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaja,får väl tömma baren själv då :drinks: och ja Knasen den 1/5 är jag hos maitan(till att börja med),anländer ca 13.00 sen ska kansta av mig bagaget på hotellet framåt kvällen och sen... :crazy: Mvh Måne som kanske får köra planet själv :dance1:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...