Jump to content
IGNORERAD

Flyg Bangkok till Stockholm


Hilding

Recommended Posts

Någon som har tips på var och hur man hittar bästa priserna från BKK till ARN?

Mvh

Hilding

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Hej Hilding

Finns inga billiga resor med Thai. Annars har du Air Berlin . Dom är billiga på rutten

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Hilding

Finns inga billiga resor med Thai. Annars har du Air Berlin . Dom är billiga på rutten

Austria och Swiss är bra osså!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Har småkollat senaste veckan då jag snart ska boka en resa till hon i Bangkok

Har sprungit på några 7-8000kr resor men då med en restid på ett dygn, det vill man ju inte så det går bort

Thai air's biljetter ligger på närmare 12000kr utan stopp. Men där får man inte vara petig med datum då de är ganska fullbokade.

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Tja ..

Gäller det en enkel biljett så lär Air Berlin kunna ligga bra till.

Gäller det en tor så kolla i Thai dagspress efter erbjudande.

Finns väl några bra thailändska sajter att leta på också, men det är inte min specialitet vilka som gäller nu.

Några svenska sajter att titta på kan vara www.resguiden.se , www.destination.se

/mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Har precis bokat en resa för fru Singha från BKK till Berlin med Egypt Airlines för 4560 SEK.

Utresa och hemresan har ett byte i Kairo på ca 2-3 timmar. Den totala restiden blir alltså inte längre än 16 timmar per resa, vilket är helt ok för det extremt låga priset.

Sist jag kollade fanns det jättebilliga 3-månaders biljetter (ca. 4700 SEK inkl skatt&avg) kvar på den 15.Juni-12.Sept. (=90 dagar Schengen-visum).

Kolla med www.allaflygbiljetter.se på sträckorna BKK-Berlin och särkilt BKK-Frankfurt där det i regel finns fler extremt billiga flyg. Berlin och Frankfurt är ju lätta att nå genom lågprisflyg med AirBerlin resp. Ryanair.

Det är min erfarenhet att man får de lägsta priser ca 3-4 månader före utresan, dvs. de billigaste biljetterna får man nu för utreseperioden 15.Juni-15.Juli.

Jag ska själv åka ner till Berlin den 15.Juni med bilen för att möta upp med fru Singha och vi fortsätter sedan på en liten bilsemester genom Tyskland, Österrike och evtl. Frankrike, Belgien, Holland. På vägen ner till Berlin är jag ensam och andra medlemmar är välkomna att hänga på den sträckan, ifall någon bokar flyg till eller från Berlin vid den tiden (15. Juni)

//Singha711

EDIT... Kollade precis nu och såg att det fanns biljetter kvar på otroliga 4538 SEK.men jag tror inte så värst länge till.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...