Jump to content
IGNORERAD

Skönt ljud

Baabar

Recommended Posts

Läckert Babaar jag har många fina minnen av fiskebåtar med tändkule,

såg de fina CG PETTERSSON båtarna. Tänk o få äga en sådan där fin med en jyste salong.

Dela på andra sajter

Läckert Babaar jag har många fina minnen av fiskebåtar med tändkule,

såg de fina CG PETTERSSON båtarna. Tänk o få äga en sådan där fin med en jyste salong.

ja det e en dröm, om man bara hade haft tid o pengar, då hade man kunnat njuta till fullo av de goda båtarna...

CHAANG THEE NANG

Dela på andra sajter

Gillar motorljud i alla dess former men en sån tändkulemotor slår nog ut allt.

Fast jag skrattade mest åt Enis bidrag :bag:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Dela på andra sajter

Gillar motorljud i alla dess former men en sån tändkulemotor slår nog ut allt.

Fast jag skrattade mest åt Enis bidrag :bag:

Hmmmmm...jo o det e väl det som gör tråden..det e ju så nära totalt "nörderi" man bara kan komma..men men..lite fis ljud gjorde ju kvällarna i tältet när man låg i lumpen lättare...så varför inte :crazy:

CHAANG THEE NANG

Dela på andra sajter

Det är väl det som trots allt gör MPR till ett hyggligt forum.Det finns nåt intressant för dom flesta... inte bara massa politik-tjöt och annat som jag själv inte är intresserad av för 5 öre utan det dyker upp trådar om ditten o datten som fångar ens intresse.Både om Thailand och annat :great:

ps- det var många äckliga,roliga och konstiga ljud i tältet under lumpartiden... B)

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Dela på andra sajter

Det är väl det som trots allt gör MPR till ett hyggligt forum.Det finns nåt intressant för dom flesta... inte bara massa politik-tjöt och annat som jag själv inte är intresserad av för 5 öre utan det dyker upp trådar om ditten o datten som fångar ens intresse.Både om Thailand och annat :great:

ps- det var många äckliga,roliga och konstiga ljud i tältet under lumpartiden... B)

o det e ju mycket på grund av en herre som dej som detta forum lever o frodas vidare..vem faaan bryr sej om gula eller röda eller prickiga ockuperar hela asien...:crazy: inget vi faranger nånsin kommer fatta nått av ändå...

CHAANG THEE NANG

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...