Jump to content
IGNORERAD

Köpte Kokain

Baabar
 Dela

Recommended Posts

Idag i aftonbladet ursäktar sej Plura.

Det gör inget Plura, presterar du sådan här musik får du sniffa vitt hur mycket du vill

:drinks:

Ändrades av Baabar

CHAANG THEE NANG

Dela på andra sajter

• Svar 100
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Sabura

20

• Baabar

20

• Soengsang

12

• ban99arne

11

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

En langarpundare som förhoppningsvis får ett riktigt långt fängelsestraff

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Kan bara hålla med, nästintill oslagbart!

Låt gubben roa sig lite istället för att jaga honom

Dela på andra sajter

Hallå!

Tror du inte gubben har en bakgund? En sketen pundare hittar du varsom men icke i Plura

Dela på andra sajter

Vem, vad, när, hur, :huh:

Menar du Plura skulle langa o va pundare??

CHAANG THEE NANG

Dela på andra sajter

Vem, vad, när, hur, :huh:

Menar du Plura skulle langa o va pundare??

Hahaha så blind, torsk med 4G Kokain i småförpackningar...4G är knappast något som går åt en "tillfällig partykväll"

Norrköping är en pundarstad.

Det är ingen nyhet att detta klientel brukar dessa droger.

Ja, jag menar att Plura är en pundare, och hoppas innerligt att han får ett saftigt straff.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Hahaha så blind, torsk med 4G Kokain i småförpackningar...4G är knappast något som går åt en "tillfällig partykväll"

Norrköping är en pundarstad.

Det är ingen nyhet att detta klientel brukar dessa droger.

Ja, jag menar att Plura är en pundare, och hoppas innerligt att han får ett saftigt straff.

Hur vet du vad som går åt för en "party kväll" utan att då vara pundare själv??

Nu råkar jag ju skita i om du är pundare vilket jag tror du e, men presterar du samma saker i livet som Per gör me sin musik o texter så är det ju behjärtansvärt :drinks:

CHAANG THEE NANG

Dela på andra sajter

Nu var det ju inte musikern Plura det hanlade om utan om pundaren Plura, den paretiske man som predikar att det var en engångs fyllegrej.

Som musiker är han en stor man inga tvivel om det.

Dela på andra sajter

Gillar Plura och hans musik, men för den delen avhåller jag mig från att se mellan fingrarna på detta just pga att det är Plura. Han är uppenbarligen kokainmissbrukare och har åkt fast. Precis som vilken människa som helst i samhället hoppas jag att han straffas efter de lagar vi alla andra måste leva efter. Det är åt helsike om man ska klara sig undan samhällets lagar bara för att man är kändis. Tyvärr överöses vi med exempel på just detta fenomen och jag hoppas att det tar slut snart...

Dela på andra sajter

Gillar Plura och hans musik, men för den delen avhåller jag mig från att se mellan fingrarna på detta just pga att det är Plura. Han är uppenbarligen kokainmissbrukare och har åkt fast. Precis som vilken människa som helst i samhället hoppas jag att han straffas efter de lagar vi alla andra måste leva efter. Det är åt helsike om man ska klara sig undan samhällets lagar bara för att man är kändis. Tyvärr överöses vi med exempel på just detta fenomen och jag hoppas att det tar slut snart...

Ja det hoppas jag me,

En liberalare syn på droger behövs..:crazy: tänk sååå gott de e när man e på kafé i Amsterdam o får dra en redi holk..:drinks:

lagligt utan ångest för bengen.

CHAANG THEE NANG

Dela på andra sajter

ääää.e väl inget o ha hemlängtan till..pundare o langare enligt vissa

Äh... inte Plura.. Fridhemsplan.. mina kvarter i stan.

Dela på andra sajter

Ja det hoppas jag me,

En liberalare syn på droger behövs..:crazy: tänk sååå gott de e när man e på kafé i Amsterdam o får dra en redi holk..:drinks:

Jo Holland är ju verkligen ett föregångsland med tanke på synen på droger.

Tyvärr Baabar har du nog dragit i dig många "holkar" för att fatta det, det sägs ju att hjärnan blir lite seg av knarket.

Dela på andra sajter

Jo Holland är ju verkligen ett föregångsland med tanke på synen på droger.

Tyvärr Baabar har du nog dragit i dig många "holkar" för att fatta det, det sägs ju att hjärnan blir lite seg av knarket.

Tack.:drinks: glädjs dock ändå av att min funkar bättre än din..:crazy: ur holkad eller inte

Ändrades av Baabar

CHAANG THEE NANG

Dela på andra sajter

Är han skyldig så sätt dit honom ordentligt!

Nu känner jag inte Plura, men om det då e så att han köper kokain..varför ska han sättas dit "ordentligt" varför ska man trakassera folk som uppebarligen inte mår bra utan kemisk hjälp...:wai:

CHAANG THEE NANG

Dela på andra sajter

Ja det hoppas jag me,

Håller verkligen inte med dig... :kort:

Dela på andra sajter

Nu känner jag inte Plura, men om det då e så att han köper kokain..varför ska han sättas dit "ordentligt" varför ska man trakassera folk som uppebarligen inte mår bra utan kemisk hjälp...:wai:

Tråkigt att du inte verkar förstå drogernas natur och vad de gör med kroppen. Det är ett tillfälligt välmående som har den enkla bieffekten att det trasar sönder din kropp totalt för all framtid. Är man inne i "dimman" är det svårt att se klart...

Dela på andra sajter

Tråkigt att du inte verkar förstå drogernas natur och vad de gör med kroppen. Det är ett tillfälligt välmående som har den enkla bieffekten att det trasar sönder din kropp totalt för all framtid. Är man inne i "dimman" är det svårt att se klart...

menar du då att jag skulle vara inne i "dimman",

Jag tror det e du som är i dimman o inte fattar att människor som brukar behöver vård i stället för straff.

Efter som man nu väljer att bestraffa och förfölja de som brukar eller i dina ögon "missbrukar"

Ändrades av Baabar

CHAANG THEE NANG

Dela på andra sajter

menar du då att jag skulle vara inne i "dimman",

Jag tror det e du som är i dimman o inte fattar att människor som brukar behöver vård i stället för straff.

Efter som man nu väljer att bestraffa och förfölja de som brukar eller i dina ögon "missbrukar"

Eftersom att de som knarkar, drar ner andra i skiten ska de straffas hårt och konsekvent.

Skulle jag komma på en knarkarjävel att sälga till mina barn, så skulle jag se till att han avlivades.

Finns inte äckligare än knarkarjävlar.

Ändrades av tomurdoc

Dela på andra sajter

Eftersom att de som knarkar, drar ner andra i skiten ska de straffas hårt och konsekvent.

Skulle jag komma på en knarkarjävel att sälga till mina barn, så skulle jag se till att han avlivades.

Finns inte äckligare än knarkarjävlar.

Ja det låter ju som det bästa alternativet, straff.när man redan e straffad..

fast nu e ju Plura en erkänd musiker som det går rätt bra för o som jag nästan e säker på bidrar mer till kulturen o samhället än vad du gör, dessutom tvivlar jag starkt på att du kan avgöra vad som är rätt eller fel vad gäller allmän moral...bara att döma av att " de som knarkar" drar ner andra i skiten, du talar om olika typer av missbruk eller brukande, som jag förstår du inte har en susning om.

CHAANG THEE NANG

Dela på andra sajter

Jag tycker att Plura har sett rätt klart de senaste 30 åren som artist, han har nog använt

detta med måtta och tagit en "spårvagn genom det ljuva livet" han valt själv!

Sen är det ju ett stort problem med narkoti överhuvudtaget i samhället som leder till en

massa kriminalitet,prostituktion osv men det är ett annat kapitel som jag inte tänker gå in på.

Ville bara säja att Plura Hymlar inte!!

Mvh Svampen :wai:

Ändrades av svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Ja det låter ju som det bästa alternativet, straff.när man redan e straffad..

fast nu e ju Plura en erkänd musiker som det går rätt bra för o som jag nästan e säker på bidrar mer till kulturen o samhället än vad du gör, dessutom tvivlar jag starkt på att du kan avgöra vad som är rätt eller fel vad gäller allmän moral...bara att döma av att " de som knarkar" drar ner andra i skiten, du talar om olika typer av missbruk eller brukande, som jag förstår du inte har en susning om.

Ack så sönderknarkad du måste vara när du utalar dig om saker du inte har en ringaste aning om.

Det enda vi tydligen är överens om är att plura är en stor musiker i sverige.

Helt klart strongt av Plura att träda ut, hoppas att han är man nog också att ta sitt straff.

Att du har större erfarenhet av knarkande, där råder ingen tvivlan och det bevisar du bra i denna tråd.

Dela på andra sajter

Oregistrerad
Denna tråd är låst.
 Dela

• Skapa ny...