Jump to content
IGNORERAD

Åka till Thailand ofta=pedofil?


pust

Recommended Posts

Posten Berit

Det är bra att det satsas på att få tag på barnsexturisterna.

Blev först lite orolig att polisen stämplar alla som är ofta i Thailand, men det verkar som att de arbetar utifrån tips, som tur är.

Sen tycker jag det är bra att de får avtjäna straffet på plats där brottet begås. diablo.gif

Bå Pen Jang

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo det är riktigt! Man skall också parallellt åsiktsregistrera svenska resenärer. Uppgifterna kan vara bra att ha i framtiden säger initierade källor hos polisen.

สีลม

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo det är riktigt! Man skall också parallellt åsiktsregistrera svenska resenärer. Uppgifterna kan vara bra att ha i framtiden säger initierade källor hos polisen.

Kommer det att ske automatiskt eller kommer man att slösa tid på intervjuer? Jag själv har redan tänkt ut några olika gärningsprofiler som jag önskar sälja till högstbjudande.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer det att ske automatiskt eller kommer man att slösa tid på intervjuer? Jag själv har redan tänkt ut några olika gärningsprofiler som jag önskar sälja till högstbjudande.

Ring polisen, de vill gärna prata med dig. :crazy:

สีลม

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Det är bra att det satsas på att få tag på barnsexturisterna.

Blev först lite orolig att polisen stämplar alla som är ofta i Thailand, men det verkar som att de arbetar utifrån tips, som tur är.

Sen tycker jag det är bra att de får avtjäna straffet på plats där brottet begås. diablo.gif

Undrar om läsande av detta forum är en del av "insamlandet av tips"?

Enligt artikeln så är männen det tipsats om fortsatt av intresse för polisen även om det inte hittas några offer.

För övrigt får polisen inte registrera de misstänkta i något register så man får förmode att en svensk

motsvarighet till Rain Man har anställts för att hålla reda på "fakta" i målen.

Svensk polis som ju efter att ha tagit del av denna artikel kan verka vara föredömligt aktiva i jakten på pedofiler

har 2 (två) poliser anställda som enbart sysslar med jakten på de samma

(eller utländska barns skydd mot seksuella övergrepp av svenska män för att uttrycka det på ett annat sätt).

Enligt uppgift lite pinsamt vid besök i andra länders motsvarigheter.

Var är resten av delegationen undrar man :-)

mvh

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Nobody

Bra att man aktivt jagar pedofiler men grunderna.. var det att de kom från Västsverige? :wacko:

Link to comment
Dela på andra sajter

Enligt säkra källor har polisen införskaffat en ny värmekamera. Denna kommer installeras vid Thaiairs avgångar, och filma alla som går ombord. Strax ovanför kameran så kommer det visas bilder på tjejer i olika åldrar. Polisen kommer därefter att registrera temperaturen i dina kallingar! Lycka till :crazy:

สีลม

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller kan man gör det Thaksin style och skjuta alla som åker till Thailand, på så vis dödar du pedofiler (även ett par oskyldiga men det är det värt) + skippa rättegång så sparar du både tid och pengar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller kan man gör det Thaksin style och skjuta alla som åker till Thailand, på så vis dödar du pedofiler (även ett par oskyldiga men det är det värt) + skippa rättegång så sparar du både tid och pengar!

ja eller varför inte al-Qaida style? Spräng planen i luften! :crazy:

สีลม

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Eller GD style, hålla det inom familjen!

Den meningen får du gärna utveckla lite närmare.

Vad jag kan se passerar du, Baboo en gräns för vad som är roligt där.

Att beskylla någon här för att vara pedofil eller hålla på med incest

borde betinga bortvisning från planen.

mh

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

andersbangkok

Eller GD style, hålla det inom familjen!

Kränkande och olagligt!! :kort:

En ursäkt är på sin plats

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

Kränkande och olagligt!! :kort:

En ursäkt är på sin plats

Lägg dig inte i om du inte kollat alla nedlåtande och kränkande saker dansken har kallat mig!

Förresten när blev du Moderater på det här forumet?

Link to comment
Dela på andra sajter

Självklart skall man jaga svin med blåslampor

Nu handlar det om 40 st som en del är redan dömda för sexbrott, andra som dom har fått tips om.

Och det är väl självklart om man åker till ett land upprepade gånger som har utbrett sexhandel med barn

och dom är redan dömda för sexbrott eller får in tips om dom, att polisen skall spana på dom det finns ingen eld utan rök som säger.

Lika självklart om man åker till länder där det finns terrorism upprepade gånger så skall man ha koll på dom personerna

För det finns väl ingen vettig person som åker till länder där det finns extrema personer, och att dom åker dit gång på gång

Så måste det finnas en andledning som skall kollas upp innan det är försent.

Samma sak är väl personer som åker till Kristiania gång på gång, inte är det för att kolla in dom vackra husen

Och visst har polisen koll på dom likaväl som dom har koll på personer som åker gång på gång till länder med extrem hög andel av terrorism.

Som sagt det finns en andledning till att polisen kollar upp dom personerna,även om det bara är ett tips.

Dom har lärt sig av läxan från Engla hade dom kollat tipsen så hade hon levt idag.

Men som några inte verka förstå här av det man läser det ni skriver.

Dom gör ju detta för att inte nån oskyldig skall drabbas, och om tipsen stämmer så räddar dom nån/några innan fler blir drabbade

Och visar genom detta att dom har koll på svinen oavsett vad dom håller på med.

Och nu var det 40 st som dom har koll eller kollar upp efter tips samt eventuelt om dom är dömda för sexbrott.

Det vissa skriver här vill jag att dom står på sig även om tipset skulle nu vara rätt och polisen inte kolla upp dom

Och dom åker dit i ett land för sexbrott, jag vill se era tankar då

Vad fan gjorde dom inget innan för, dom hade ju tips om han så kommer det att låta då från er.

Så jag tycker detta som dom börjat med är kanon, för mer svin kommer att åka dit.

Visst kommer det säkert va nån som är sur på en person som kommer att anmäla honom/henne för ett så kallat tips.

Men har den personen andledning att åka dit många gånger så kommer sanningen fram

Och personen blir då inte aktuelt längre för mer undersökning.

Som ett exempel nån blir sur på Herr Chang och nån anmäler honom genom att tipsa polisen

Och säga att man har sett honom med ovanligt unga tjejer.

Tror ni på fulla allvar att dom kommer kolla upp honom, för personen som anmäler honom måste uppge sitt namn

Gör han inte det så är inte polisen dummare än att dom fattar att det kan va nån som är sur på han.

Så många tips kommer dom att lägga i papperskorgen direkt, men uppger personen sitt namn mm.

Då kommer dom att kolla upp honom, men nu råkar det vara så att Herr Chang har en fru från Thailand

Han har en andledning att vara där, han har vänner som vet att han inte håller på med sånt.

Polisen måste då kolla upp tipsaren, av vilken andledning han/hon tipsa om honom.

Herr Chang kommer då att få veta vem som tipsa polisen, för att dom skall kolla varför denna person tipsa dom om just han.

Då kommer det fram att tipsaren är arg på Herr chang och Herr chang är inte längre aktuelt för mer utredning.

Men tipsaren kommer att få det varmt ett tag och dryga böter eller fängelse för falsk vittnesmål.

Så visst gör polisen rätt med dom har börjat med, så jag ger polisen en eloge för detta för dom kommer att rädda många

oskyldiga från svin samt att dom inte får härja fritt som dom tror att dom kan göra.

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Den meningen får du gärna utveckla lite närmare.

Vad jag kan se passerar du, Baboo en gräns för vad som är roligt där.

Att beskylla någon här för att vara pedofil eller hålla på med incest

borde betinga bortvisning från planen.

mh

Har jag kallat dig för pedofil?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker att det är konstigt att dom inte kollar långliggarna,dom som har fångats verkar ju vara sådana.

Dom har ju tid att skaffa någon lägenhet lite offside+kontakter för att fixa barnen.

Turisten på 2 till 3 veckor är ju full och tar några barbrudar.

Ha en bra dag alla önskar Pust

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...