FemmeDeFatale Inlagd Mars 10, 2010 Dela Inlagd Mars 10, 2010 Här följer några bilder från när min thaivän var på besök här i 3 månader... Ganska kul att vi fick den värsta vintern i mannaminne när hon var här Kriga för fred är som att knu**a för oskulder... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Serath Inlagd Mars 10, 2010 Dela Inlagd Mars 10, 2010 bilderna då? Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FemmeDeFatale Inlagd Mars 10, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Mars 10, 2010 Jag håller på för fasiken hahaha...men dom e för stora för o lägga in...o jag håller på o lagar käk på samma gång Ge mig lite tid för fixa bilderna. Kriga för fred är som att knu**a för oskulder... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Mars 10, 2010 Dela Inlagd Mars 10, 2010 Mycke snack o lite action. gör om o gör rätt Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FemmeDeFatale Inlagd Mars 10, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Mars 10, 2010 Ni har ju så bråttom! Hinner knappt andas i denna stressade stund hahahahahaha Kriga för fred är som att knu**a för oskulder... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 10, 2010 Dela Inlagd Mars 10, 2010 tat lugnt ta en yoy När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Serath Inlagd Mars 10, 2010 Dela Inlagd Mars 10, 2010 tat lugnt ta en yoy Thai Toy eller? Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 10, 2010 Dela Inlagd Mars 10, 2010 fan va snabb du va serath skulle ändra med en gång men du högg 555555 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FemmeDeFatale Inlagd Mars 10, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Mars 10, 2010 Bild nr 1. Hon insisterar på att laga mat första dagen hon kom hit. 2. Hon provar mitt skinnställ och kunde inte fatta hur tungt och klumpigt det var...hon kände sig som en odödlig robot 3. Taget strax innan hon åkte hem, då hon lagt på sig 10kg i vikt...ska sägas att hon ser mycket bättre ut nu, än tidigare... Kriga för fred är som att knu**a för oskulder... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Serath Inlagd Mars 10, 2010 Dela Inlagd Mars 10, 2010 fan va snabb du va serath skulle ändra med en gång men du högg 555555 haha kunde inte låta bli, Du vet hur det är Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 10, 2010 Dela Inlagd Mars 10, 2010 ja skit att t å y sitter jämte varandra555555 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FemmeDeFatale Inlagd Mars 10, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Mars 10, 2010 Bild 1. Hon ville bara döda och äta 2. Den godaste och största pizzan hon någonsin sett och ätit (Arena i Gnesta) 3. Första gången på skridskor 4. Hon lyckades att stå och göra en halv piruett iallafall hahaha 5. Ramlade igen hahahahaha Kriga för fred är som att knu**a för oskulder... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FemmeDeFatale Inlagd Mars 10, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Mars 10, 2010 Bild 1. Tåstrumpor hade hon adrig sett förut och tyckte att det såg skitkul ut 2. Första gången i skidbacken med en SkiTube...hur kul som helst tyckte hon att det var, och man blev varm av att gå upp för backen hela tiden hahaha 3. Första gången på skidor... 4. Inte så lätt som man tror...många vurpor blev det Kriga för fred är som att knu**a för oskulder... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 10, 2010 Dela Inlagd Mars 10, 2010 ser ut som ni hade roligt hennes ansiktsuttryck inför pizzan är toppen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FemmeDeFatale Inlagd Mars 10, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Mars 10, 2010 Bild 1-3. Andra gången på skidor var inte så himla farligt...hittade henne i trädgården med skidorna. Kriga för fred är som att knu**a för oskulder... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sabura Inlagd Mars 10, 2010 Dela Inlagd Mars 10, 2010 Härliga bilder! Snygg tjej med... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 10, 2010 Dela Inlagd Mars 10, 2010 Ser ut som det varit tre bra månader, ös på med flera bilder "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FemmeDeFatale Inlagd Mars 10, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Mars 10, 2010 1. Hon tar mina blå linser och provar... 2. Hon åker snowracer efter endurohojen 3. Det var ju hur kul som helst o åka snowracer efter endurohoj 4. Röka vattenpipa hos grannen går bra tydligen hahahaha ( första gången för mig oxå och det smakade gott faktiskt..och...det var inte Ganja i den) hahahahaha Kriga för fred är som att knu**a för oskulder... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FemmeDeFatale Inlagd Mars 10, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Mars 10, 2010 (ändrad) Här provar hon mitt ryggskydd till hojen och tycker att det är jättekul med sködpaddsrygg...så man måste prova att rulla omkring på golvet Ändrades Mars 10, 2010 av FemmeDeFatale Kriga för fred är som att knu**a för oskulder... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 10, 2010 Dela Inlagd Mars 10, 2010 verkar va en pigg tjej som är nyfiken på allt släpp inte henne När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FemmeDeFatale Inlagd Mars 10, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Mars 10, 2010 (ändrad) Kommer aldrig att släppa henne, trots att jag är tjej, men hon är min bästa vän och vi båda har 100% förtroende för varandra Kommer att åka till henne i Nong Khai där det ska ställas till med en bröllopsfest för mig och min snubbe ( ska gifta oss 10-10-10 ) Älskar verkligen Joy som min bästa vän och skulle kunna anförtro henne med vad som helst...även mitt liv... Ps. Synd bara att hon inte kan hitta en snubbe som uppskattar henne...hon är väldigt speciell Önskar henne allt gott i livet och att hon ska träffa den rätte...hon förtjänar allt gott i livet! Mysigare och roligare människa finns inte på denna planet Ändrades Mars 10, 2010 av FemmeDeFatale Kriga för fred är som att knu**a för oskulder... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 10, 2010 Dela Inlagd Mars 10, 2010 (ändrad) Tack för bilderna, du är bra på att underhålla dina kompisar. Hos mig får dom nöja sig med Wasavraket. /mvh Ändrades Mars 10, 2010 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Mars 10, 2010 Dela Inlagd Mars 10, 2010 Härliga pics, tack för dom. Och lycka till i Nong khai 101010. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FemmeDeFatale Inlagd Mars 10, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Mars 10, 2010 Tack tack Kim! Ska gifta oss i Sverige (ska sägas att det är snubben jag hängt med i 13 år nu). Kriga för fred är som att knu**a för oskulder... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Mars 11, 2010 Dela Inlagd Mars 11, 2010 Tack tack Kim! Ska gifta oss i Sverige (ska sägas att det är snubben jag hängt med i 13 år nu, hade i försig en fling i Thailand för 1 år sedan, men det vill jag inte ens minnas hahahahaha... Skrev om min lilla fling i en tråd tidigare... Ok, men då säger jag väl lycka till i Sverige 101010 istället samt på den thailändska bröllopsfesten i Nong khai när än den blir. Blir säkert dubbelt så kul med två bröllopsfester. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu