Jump to content
IGNORERAD

Vad kan man ge tillbaka?


Baa

Recommended Posts

Guest Isan Lover

hej

Roligt att läsa om alla olika sätt som forumets medlemmar hjälper till på, bra jobbat allihopa.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 35
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Baa

    5

  • mamma bäng fan pappa käng

    2

  • Khun Somtam

    2

  • Avregistrerad clion

    1

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Köpte med ett par flip-plop dojor till en liten kille,hans ena hade gått av det kan inte va så kul att gå runt med en o en halv doja.Nu har man fått en vän för livet Untitled-1.gif nä men ni skulle sett hans leende förra gången vi var i bam by tam yae.Det är dom små sakerna som förgyller tillvaron.clapping.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Härligt och hedersvärt Baa :great: !

Jag känner inte själv till ålderdomshemmet som du besökte, var ligger det i Udon?

Hare bra och hälsa frugan från oss

/

www.mangeudon.se

MangeUdon, med ena foten i nordöstra Thailand

Link to comment
Dela på andra sajter

Härligt och hedersvärt Baa :great: !

Jag känner inte själv till ålderdomshemmet som du besökte, var ligger det i Udon?

Hare bra och hälsa frugan från oss

/

www.mangeudon.se

Tack Mange, hälsningen framförd, har Du fått tillbaka huskorset?

Hemmet ligger utefter ringvägen, ganska nära vägen ut till Dig faktiskt, kommer man från Global så ligger det nära nästa trafikljus vid körskolan, finne skylt på ringvägen,home for aged, som man inte ser omman inte letar.

Hare själva, syns i maj vad jag förstått, hälsa.

M o K

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Heder åt alla som räcker ut en hjälpande hand!

Särskillt åt Repe som ju skänker pengar varje månad och på så sätt höjer livskvaliten varaktigt hos de behövande.

Själva gör videssvärre inte mer än ser till att frugans brordotter får hjälp med skolavgifter mm. då dom annars inte skulle ha råd med det.

Brodern har dessvärre lite svårt att behålla ett jobb vilket äventyrar deras ekonomi. Eftersom vi vill att det skall gå bra för barnet tar vi alla avgifter som har med skola att göra.

Stickan

 

Inte för dum för att förstå!
 
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Khun Somtam

Lite rörigt att fatta vad Du menar.

Jag tror inte man fotograferar en samarithandling i eget syfte utan för att dokumentera det som nästan ingen vet, nämligen att det FINNS ålderdomshem i Thailand, men varför är Du så negativt inställd till detta.

Annars dräller det ja bilder på allt från bilar till brudar så varför inte visa lite glädje, för det var precis det de gamla visade, äkta glädje och tacksamhet.

Att Dina mostrar gör det för karma via Buddismen har jag full förståelse för, du kanske skulle prova själv att vara lite medmänniska, det känns faktiskt jäkligt bra att hjälpa andra som lever i skuggan att få lite sol i tillvaron.

Baa,

Härlig inställning att hjälpa medmänniskor. Hoppas att du inte misstolkar nedanstående.

Jag förstår det mesta av bäängs fan´s inlägg. Tyvärr är det inte helt ovanligt att det är som han skriver, en del thai gör liknande för egen framtida vinning/popularitet.

Hoppas dock att de flesta gör det för att hjälpa sina medmänniskor.

Mvh

Khun Somtam

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator

Baa,

Härlig inställning att hjälpa medmänniskor. Hoppas att du inte misstolkar nedanstående.

Jag förstår det mesta av bäängs fan´s inlägg. Tyvärr är det inte helt ovanligt att det är som han skriver, en del thai gör liknande för egen framtida vinning/popularitet.

Hoppas dock att de flesta gör det för att hjälpa sina medmänniskor.

Mvh

Khun Somtam

Kan man putsa sin egen karma ngt också så är väl det inte fel

Link to comment
Dela på andra sajter

Khun Somtam

Kan man putsa sin egen karma ngt också så är väl det inte fel

En välputsad karma är ju aldrig fel :dance1:

Link to comment
Dela på andra sajter

Mycket fint gjort,man blir rörd måste jag säga. En eloge till dig/er som gjorde/gör detta. :clapping:

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Sprättar mina pengar till både höger och vänster, till behövande och icke behövande när jag är i Thailand.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...