Jump to content
IGNORERAD

Nykter


gubben4906

Recommended Posts

Grattis till Gubben, Thaiola och alla andra som klarat av att bli, och inte minst hålla sig nyktra!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 28
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • gubben4906

    3

  • nongyang

    1

  • Bengt-Erik

    1

  • andersbangkok

    1

Mest aktiva i denna tråd

Guest Lappen

Skulle dibobal vara så vänlig och förklara varför jag får minus karma när jag grattar Gubben till sin prestation?

Har du en skruv lös eller vad kan felet vara?

Som en annan medlem snällt men bestämt visade mig.

§3.2 Vad är Karma? Karma ska användas för att visa vad man tycker om någons inlägg, INTE för att visa vad man tycker om någon som person. Uppenbart missbruk av Karma systemet kan leda till avstängning eller andra åtgärder från admin.

Ändrades av Lappen
Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis :clapping: till 20 år

jag har 8 år den 13è , skall på mote i Chian-Mai då

13 är ett lyckodatum , gifte mig OCH bliv nykter

(fast många år efter vi gifte oss,så tack min älskling stog ut med mig under dom åren :wai:)

ha det från en som har det "En Dag i Taget"

Tack från alla för alla grattis

Grattis i förskott Thaiola,

För mig har det varit en underbar resa med både glädje, sorg, tandagnistan. Det jobbigaste för mig att bli nykter var att jag blev Pappa till en 17-årig tjej som är min dotter. Det var en häftig, hårresande och också en lärorik resa. Efter 4 månader satt jag med min dotter och grät och snörvlade fram, "Jag vet inte hur man är pappa", Hon tittade på mig och sa: "det vet inte jag heller, jag har fullt sjå med att vara din dotter"

Det var lite av det jag gick igenom som nynykter. Min dotter har fått sin mors kärlek till människor men även hennes jäkla humör, men jag älskar henne ändå.

Många kramar till er från

:friends: gubben :friends:

Ändrades av gubben4906

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...