Jump to content
IGNORERAD

Dags igen, 8,e mars så kommer samma upprapning

slaskhasen

Recommended Posts

Såg på tv nyss, något sånt där ringinåvinnprogram, programledaren, platinablond tjej, kom på att det var internationella kvinnodagen och började "fira"... Hur? Jo, genom att börja sjunga, ja må HAN leva, ja må HAN leva... *Suckar djuuuupt*

Dela på andra sajter

Guest wille

Japp, samma gamla upprapning var att aven vanta har pa MPR - forutsagbart om inte annat.

Dela på andra sajter

Det har blivit oerhört vanligt med thailändska kvinnor som kommer till Sverige och startar liv med äldre svenska män. Det kommer som ett brev på posten att det uppmärksammas för man ser fler och fler thailändskor i samhället. Jag vet bara i det län som jag bor så var det 500 thai kvinnor boende i hela länet när min dåvarande fru kom hit. Det var 2003. Idag, sju år senare så gissar jag på att siffran exploderat och att det är ca 3500 thai kvinnor här...

Då kan man sedan tänka sig hur boomen blivit i städer som Stockholm, Göteborg och Malmö.

Att man sedan cynisk alltid drar med prostitutionen i koppling med dessa förhållanden får man nog som både thailändska och svensk man med thailändsk fru acceptera. Det är ingen hemlighet att sexindustrin i Thailand är stor och att väldigt många av de thailändska kvinnorna som kommer till Sverige har varit prostituerade.

Personligen tycker jag det är tråkigt med den ständiga kopplingen och jag gillar det inte, men jag kan mycket väl förstå varför det spekuleras så mycket i pressen då det speglar gemene persons okunskap i Sverige om Thailand, om landets kvinnor och om landets prostitution.

Dela på andra sajter

Det har blivit oerhört vanligt med thailändska kvinnor som kommer till Sverige och startar liv med äldre svenska män. Det kommer som ett brev på posten att det uppmärksammas för man ser fler och fler thailändskor i samhället. Jag vet bara i det län som jag bor så var det 500 thai kvinnor boende i hela länet när min dåvarande fru kom hit. Det var 2003. Idag, sju år senare så gissar jag på att siffran exploderat och att det är ca 3500 thai kvinnor här...

Då kan man sedan tänka sig hur boomen blivit i städer som Stockholm, Göteborg och Malmö.

Att man sedan cynisk alltid drar med prostitutionen i koppling med dessa förhållanden får man nog som både thailändska och svensk man med thailändsk fru acceptera. Det är ingen hemlighet att sexindustrin i Thailand är stor och att väldigt många av de thailändska kvinnorna som kommer till Sverige har varit prostituerade.

Personligen tycker jag det är tråkigt med den ständiga kopplingen och jag gillar det inte, men jag kan mycket väl förstå varför det spekuleras så mycket i pressen då det speglar gemene persons okunskap i Sverige om Thailand, om landets kvinnor och om landets prostitution.

Det är ju inte bara det att de varit prostituerade.

En väldigt stor del av de som är prostituerade är thailändskor.

En dansk undersökning som debatterades här på mpr visade att över 50% av

de prostituerade i Köbenhamn var från Thailand, så kopplingen är relevant.

mvh

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Dela på andra sajter

Guest wille

Alltid lika sur o grinig!

Far val ga pa charmkurs hos dig din lilla solstrale - du ar ju en aldrig sinande kalla till optimism och gladje som aldrig skulle fa for dig att skriva nagot surt eller grinigt.

Dela på andra sajter

Far val ga pa charmkurs hos dig din lilla solstrale - du ar ju en aldrig sinande kalla till optimism och gladje som aldrig skulle fa for dig att skriva nagot surt eller grinigt.

Tackar det var trevligt att du tycker så :)

;)

Dela på andra sajter

Jag bara undrar om jag bjuder ut en svensk kvinna på krogen med mat å dryck sen som tack får jag ett nummer

eller träffar en tjej i baren i los ger henne 1500bath? så blir det brum brum

vem av dom är prostituerad :whistle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Jag bara undrar om jag bjuder ut en svensk kvinna på krogen med mat å dryck sen som tack får jag ett nummer

Clirre, skall vi välja ett alternativ, eller vad menar du?

Dela på andra sajter

vem av dom är prostituerad whistle.gif

Svaret i ditt fall blir ingen.

För det första så får du Clirre inte gå på krogen hemma utan att frugan är med så alt1 spricker

Sen så får du aldrig 1.500bht i fickpengar av frugan när du är i LOS så även alt2 spricker.

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

Dela på andra sajter

Nej men jag vet vem torsken är :dance1:

Bajen_Kopia.png
Dela på andra sajter

Bäste herr Clion!

1500 baht för ett lösnummer med en bartjej i Pattaya är 500 baht mer än du behöver betala om du nu inte räknar in barfinen och ev ladyding i det priset.

Själv har jag alltid hållt mig till 1000 bahts taxan som plötsligt uppstod efter den ekonomiska kraschen.

Innan dess var det 500 baht som gällde i beerbarerna.

Däremot hittar man rätt tjej och väljer att gå longtime kan man säkert komma undan billigare per dygn än 1000 baht plus barfinen.

Vill man ex ha sällskap under två veckor utan att pippa varenda natt så lönar det sig i många fall att gå longtime istället.

Fast med de snyggaste tjejerna under högsäsong kan det ju vara lite knivigt att komma under 1000 baht per dygn.

Klart man kan vara elak som många bargubbar är och trixa och vara snål men vill man bevara ryktet som good man i barområdet så tycker jag nog man ska vara schysst och snäll även i den ekonomiska biten.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Bäste herr Clion!

1500 baht för ett lösnummer med en bartjej i Pattaya är 500 baht mer än du behöver betala om du nu inte räknar in barfinen och ev ladyding i det priset.

Själv har jag alltid hållt mig till 1000 bahts taxan som plötsligt uppstod efter den ekonomiska kraschen.

Däremot hittar man rätt tjej och väljer att gå longtime kan man säkert komma undan billigare per dygn än 1000 baht plus barfinen.

Vill man ex ha sällskap under två veckor utan att pippa varenda natt så lönar det sig i många fall att gå longtime istället.

Fast med de snyggaste tjejerna under högsäsong kan det ju vara lite knivigt att komma under 1000 baht per dygn.

Klart man kan vara elak som många bargubbar är och trixa och vara snål men vill man bevara ryktet som good man i barområdet så tycker jag nog man ska vara schysst och snäll även i den ekonomiska biten.

BTT

Tur vi har dig som är insatt i prisutvecklingen :crazy::friends:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Bäste herr Clion!

BTT

Tröttsamt, BTT, TRÖTTSAMT!

Har du inget nytt att säga, så säg det inte.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Dela på andra sajter

Där ser du clion,det är fler än jag som känner till dina familjeförhållanden(Broskan) :crazy: Ha det bra bubben och hälsa Joel att paketet är på gång om hans far PM:ar adressen.Mvh Måne som oxå är på gång

Måne

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...