Jump to content
IGNORERAD

Jag har funnit en riktig vän tillika fyllehund i Thailand


stefan5300

Recommended Posts

Rackarns gullig hund smile.gif

Men han måste ha smitit, han ser ju ut att vara Herr Changs hund. Se på namnbrickan! lol.gif

Mvh

BBJ

Nytt år - nya möjligheter!

Link to comment
Dela på andra sajter

stefan5300

Rackarns gullig hund smile.gif

Men han måste ha smitit, han ser ju ut att vara Herr Changs hund. Se på namnbrickan! lol.gif

Mvh

BBJ

Ja Kompisen har en liten otydlig identitetstattuering i ena örat, men jag tycker det står Herr chang 2 :D

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Rackarns gullig hund smile.gif

Men han måste ha smitit, han ser ju ut att vara Herr Changs hund. Se på namnbrickan! lol.gif

Mvh

BBJ

Herr chang vem är det

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi kanske har fel namn på Herr Chang,han ska nog heta Herr Heineken :whistle: Mvh Måne som blev chockad att se Herr chang inmundiga denna dryck :suicide:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Rätt Måne, kalla inte sörjan för öl...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Hej Stefan5300

Vi har tydligen valt samma mönster på golvet, vi har likadant både inne i huset och på altanen.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Skönast är nog kortbyxor med strumpor nördvarning i högsta rang *smile*

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr chang vem är det

Vi kanske har fel namn på Herr Chang,han ska nog heta Herr Heineken whistle.gif Mvh Måne som blev chockad att se Herr chang inmundiga denna dryck suicide.gif

Grabbar skicka till Afton(skvaller-)pressen detta är årets scoop. Untitled-1.gif

Hur mår HC idag? Magknip? lol.gif

Närå, som jag sagt tidigare, öl är gott och man måste få variera kosten ibland! Så drick på i lugn och ro du HC. drinks.gif

Mvh

BBJ

jap.gif

Nytt år - nya möjligheter!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad skall det bli av mig, bara tre manader och lystrar till namnet Chang :drinks:

Nu har jag slocknat hos min kompis :friends:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej! Jag heter Odin, jo ni läste rätt. Fast min dumma husse har stulit min identitet som han använder på nåt internetforum.

Jag gillar att dela en öl med husse, men han är så jäkla snål jag får bara nån cl. fast han dricker litervis...

Blandat005.jpg

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi kanske har fel namn på Herr Chang,han ska nog heta Herr Heineken :whistle: Mvh Måne som blev chockad att se Herr chang inmundiga denna dryck :suicide:

Nöden har ingen lag!

Skönast är nog kortbyxor med strumpor nördvarning i högsta rang *smile*

Mvh

Nerike

Tja, enligt Drivern måste man hålla en viss stil på golfbanan... och strumpor lär vara bra mot skoskav ;)

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang,jag köper din förklaring men knappt,Men mitt förtroende för dig är stort så jag vet att du bedömde situation efter omständigheterna :drinks: och strumpor är bra mot skoskav och för fotsvett :crazy: Ha det gott nu och ta en chang från mig,hälsa maitan att han kan sätta den på min kommande nota.Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja, enligt Drivern måste man hålla en viss stil på golfbanan... och strumpor lär vara bra mot skoskav ;)

Herr Chang har talat.

Exactemente, därför serveras ingen dansk phul-öl på finare ställen man vill ju inte ha dit foppa-toffel-folket.

Flip-Flopp Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vill å det bestämdaste protestera mot detta djurplågeri!

Hundar har ett förfinat lukt- och smaksinne och att därför påtvinga de billighets phul-öl är synnerligen elakt. Detta öl är i första hand avsett för budget-resenärer.

Singha om hunder får bestämma.

Vetrinär Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Idag blev Kompis vaccinerad mot rabies och löss, det tyckte han inte om.

post-3132-126934255357_thumb.jpg

post-3132-126934255357_thumb.jpg

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...