Jump to content
IGNORERAD

Prisbilder på Thailandsresor


måne

Recommended Posts

Är det någon som har koll på priserna till Thailand omkring Nov.och två månader framåt.Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

kolla här men byt gärna datum ngn dag för olika priser  kan skilja mkt från dag till dag  www.reseguiden.se

yodden har talat

mm, den är bra.  :thumbsup:

Budjet.se är oxå bra, fast söker man på reseguiden så söker den igenom budjet oxå.  :icon_idea:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej !

Res billigare blij. blir bara dyrare ju närmare resdagen du kommer.  Reste i förra året  2 nov. och hem 2 feb och då fick jag betala 11000sv kr. bokade då i okt. Om du bokar nu så är det billigare.

Om du är borta bara 2 mån så skall du resa senast före 10 dec sedan kostar det skjortan, glöm inte att det är svårt att få hemresetid då alla skall hem och jobba efter trettondagen. så kan du stanna en 10 dagar efter den  så kan du finna bra pris. Men som någon skrev, det kan skilja på pris vilken dag i veckan du bokar.

Finnair kör hårt på Asien sedan en tid. bara 1,5 tim i Helsingfors.

Obs !! Köp ingen sprit i BKK om ni skall byta plan den åker i säkerhetskontrollen, i alla fall om du reser via TYskland.

Sawsdee Kapp på er alla jag är ny här  " Nypan"

"Nypan"

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej,

      det är ofta dyrt att boka för tidigt , jag  bokar inte mina julresor innan augusti.

      Har aldrig betalat mer än ca 8500 för ekonomi.

      Men om man vill boka gratisresor så bör man vara tidigt ute.

:wai:            

jap.gif

ไม่ระบุชื่อ

Link to comment
Dela på andra sajter

Vattna blommor? ??? ??Är inte dom torkade och förbrukade  :thumbsup: Hela östra och södra Thailand ropar efter mig så vad ska en göre måste ju ställa upp  :icon_redface: Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jlh66

hej,jag ska åka i slutet av nov o komma hem mitten av feb.jag tror jag flyger med http://www.qatarairw...n/homepage.html om jag inte hittar bättre.nu finns det för ca 8700kr o då köper jag biljetten direkt genom dom.kika lite o byt datum och flyg så hittar man flyg med bara 1.5-2,5h stop i Doha.Jag har åkt med dom förut och tyckte dom va bättre änn Thai air.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...