måne Inlagd Juni 23, 2008 Dela Inlagd Juni 23, 2008 Är det någon som har koll på priserna till Thailand omkring Nov.och två månader framåt.Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest yodden Inlagd Juni 24, 2008 Dela Inlagd Juni 24, 2008 kolla här men byt gärna datum ngn dag för olika priser kan skilja mkt från dag till dag www.reseguiden.se yodden har talat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Juni 24, 2008 Dela Inlagd Juni 24, 2008 Quote kolla här men byt gärna datum ngn dag för olika priser kan skilja mkt från dag till dag www.reseguiden.se yodden har talat mm, den är bra. Budjet.se är oxå bra, fast söker man på reseguiden så söker den igenom budjet oxå. :icon_idea: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bo Fink Inlagd Juni 24, 2008 Dela Inlagd Juni 24, 2008 Hej! Två länkar jag använt senaste tiden för att plöja igenom bästa pris är: www.bokasmart.se www.momondo.com Hittat riktigt privärda reguljärflyg där. Lycka till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Inlagd Juni 25, 2008 Dela Inlagd Juni 25, 2008 kelkoo.se har rätt många flygbolag med en enda sökning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
buriram Inlagd Juni 25, 2008 Dela Inlagd Juni 25, 2008 Den här gillar jag. http://www.doodle.se/home.do Mvh Anders Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PUTTE Inlagd Juni 29, 2008 Dela Inlagd Juni 29, 2008 ? .va ska du me de :ahh:till? ? .DU SKA JU VARA I"KORSNINGEN"Å VATTNA VÅRA BLOMMOR!!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nypan Inlagd Juni 29, 2008 Dela Inlagd Juni 29, 2008 Hej ! Res billigare blij. blir bara dyrare ju närmare resdagen du kommer. Reste i förra året 2 nov. och hem 2 feb och då fick jag betala 11000sv kr. bokade då i okt. Om du bokar nu så är det billigare. Om du är borta bara 2 mån så skall du resa senast före 10 dec sedan kostar det skjortan, glöm inte att det är svårt att få hemresetid då alla skall hem och jobba efter trettondagen. så kan du stanna en 10 dagar efter den så kan du finna bra pris. Men som någon skrev, det kan skilja på pris vilken dag i veckan du bokar. Finnair kör hårt på Asien sedan en tid. bara 1,5 tim i Helsingfors. Obs !! Köp ingen sprit i BKK om ni skall byta plan den åker i säkerhetskontrollen, i alla fall om du reser via TYskland. Sawsdee Kapp på er alla jag är ny här " Nypan" "Nypan" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnOnYm Inlagd Juni 29, 2008 Dela Inlagd Juni 29, 2008 Hej, det är ofta dyrt att boka för tidigt , jag bokar inte mina julresor innan augusti. Har aldrig betalat mer än ca 8500 för ekonomi. Men om man vill boka gratisresor så bör man vara tidigt ute. ไม่ระบุชื่อ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 30, 2008 Trådstartare Dela Inlagd Juni 30, 2008 Vattna blommor? ??Är inte dom torkade och förbrukade Hela östra och södra Thailand ropar efter mig så vad ska en göre måste ju ställa upp :icon_redface: Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jlh66 Inlagd Juli 2, 2008 Dela Inlagd Juli 2, 2008 hej,jag ska åka i slutet av nov o komma hem mitten av feb.jag tror jag flyger med http://www.qatarairw...n/homepage.html om jag inte hittar bättre.nu finns det för ca 8700kr o då köper jag biljetten direkt genom dom.kika lite o byt datum och flyg så hittar man flyg med bara 1.5-2,5h stop i Doha.Jag har åkt med dom förut och tyckte dom va bättre änn Thai air. En verklig vän är en person som firar vintersemester på en soldränkt strand och inte skickar vykort... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.