Jump to content
IGNORERAD

Fiske i Bungsamran

pikelocator

Recommended Posts

Guest Isan Lover

Hej

Jag har aldrig varit där men det ser trevligt ut och det verkar vara värt ett besök, man får försöka ha vägarna förbi någon gång.

Tack för tipset.

Mvh Isan Lover

Dela på andra sajter

peterfisk7

Det är grymt.Håll i dig när det hugger.Det är lätt

att åka i.Du behöver ej ha några fiskeprylar med

dig,dom har allt. :dance:

Dela på andra sajter

pikelocator

Det är grymt.Håll i dig när det hugger.Det är lätt

att åka i.Du behöver ej ha några fiskeprylar med

dig,dom har allt. :dance:

Ser fram emot det! Tydligen fiskar man mellan 9-21. Ett tolvtimmarspass som tar på krafterna! Har en kompis boende hos mig nu som provade för några dagar sedan. Han slutade kl. 18 och sa han var så sliten att han behövde massage. Han fiskade enbart efter mykong mal.

Dela på andra sajter

Fan va häftigt, hur ere med stället i Pattaya har dom åxå samma upplägg, storlek på fisk etc.??

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

pikelocator

Fan va häftigt, hur ere med stället i Pattaya har dom åxå samma upplägg, storlek på fisk etc.??

Känner inte till stället i Jomtien mer än vad jag läst på nätet men tydligen är det betydligt mindre storlek på fisken där. Enligt skribenter på nätet erbjuds man en bra fight ändå. Ska även ta o testa detta nu när jag åker ner... Ingen familj med mig utan helt själv i 19 dagar.

Dela på andra sajter

He, var där i Juli 2009, grymt fiske, ha gärna "magbälte" och sele annars kommer du att ha mycket ont dan efter.

Du kan hyra bungalos där jag tror jag betalade 2000 baht för en dag ( har duch och ac ) du kan även fiska på natten

om du vill , du betalar för 12 timmars pass.

Du kan hyra spön mm där men det är ofta lagade gamla grejer, bäst är om du har egna bra grejer men kom ihåg att det

är mycket grov fisk så det skall vara starka prylar.

Lycka till

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...