Jump to content
IGNORERAD

MELODIFESTIVAL

Baabar
 Dela

Recommended Posts

• Svar 35
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Baabar

17

• AnTove

6

• Enis

2

• erik-sson

1

Mest aktiva i denna tråd

Kollar inte på programmet ! Men jag gillar Kalle , vilken begåvad herre . Och han verkar att vara en riktigt trevlig och skön människa .

Dela på andra sajter

Kollar inte på programmet ! Men jag gillar Kalle , vilken begåvad herre . Och han verkar att vara en riktigt trevlig och skön människa .

en mycket ödmjuk o skön människa...:great: spelade ihop me han o Nisse Landgren för en jädrans massa år sedan.o han e suuuuper

Ändrades av Baabar

CHAANG THEE NANG

Dela på andra sajter

en mycket ödmjuk o skön människa...:great:

Jag hörde på P4 Extra när han var med där . Han kämpar för att hjälpa barn som far illa i skolan och blir mobbade för övervikt och liknande . Detta högaktar jag !

Dela på andra sajter

Jag hörde på P4 Extra när han var med där . Han kämpar för att hjälpa barn som far illa i skolan och blir mobbade för övervikt och liknande . Detta högaktar jag !

låter ju rent "ironiskt" men om det e så gillar jag han även ännu mer för jag var skit fet i skolan o fick aldrig dansa..sen lärde jag mej spela gura när jag var 8 år gammal o lät håret växa o efter det blev jag cooooooool...sen bevarade jag ju denna look o det enda man dög till var musik lärare. :crazy: o spela lite gura på klubbar i pattis o patong :ironi:

CHAANG THEE NANG

Dela på andra sajter

Mmmmm unga skönheter

jag lovar att denna låt kommer slå som faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan

Här är jag helt överens med dig. Gillar den här låten bäst.

Kanske ska du hålla dig till musiken och låta andra bedöma hockeylag :whistle:

Dela på andra sajter

Här är jag helt överens med dig. Gillar den här låten bäst.

Kanske ska du hålla dig till musiken och låta andra bedöma hockeylag :whistle:

hehehehe

nu e det ju så här att jag råkar veta att när Djurgårn inte lyckas prestera nått (vilket de inte gjort sen jag bodde i hufvudsatden) så tar ju hååååveeeee hem det hela.. :drinks:

CHAANG THEE NANG

Dela på andra sajter

Samma här. Timotej är min solklara kandidat till segern

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

Flöjtblåsning är helt klart underskattat i melodifestivalsammanhang! whistle.gif

jap.gif

“The only hope for the world is to make sure there is not another USA. We can’t let other countries have the same number of cars, the amount of industrialization, we have in the US. We have to stop these Third World countries right where they are.”

- Michael Oppenheimer, Environmental Defence Fund

Dela på andra sajter

Samma här. Timotej är min solklara kandidat till segern

ja.om inte så vill jag vara maneger för detta band på öland, gotland o i Halmstad i sommar...:drinks:

CHAANG THEE NANG

Dela på andra sajter

Guest Toprunner

Mitt thailändska "plastbarn" tyckte han såg ut som doreamon ... jag instämde! :dance:

Dela på andra sajter

Mitt thailändska "plastbarn" tyckte han såg ut som doreamon ... jag instämde! :dance:

hahahahhahaha.:great:

Ändrades av Baabar

CHAANG THEE NANG

Dela på andra sajter

låter ju rent "ironiskt" men om det e så gillar jag han även ännu mer för jag var skit fet i skolan o fick aldrig dansa..sen lärde jag mej spela gura när jag var 8 år gammal o lät håret växa o efter det blev jag cooooooool...sen bevarade jag ju denna look o det enda man dög till var musik lärare. :crazy: o spela lite gura på klubbar i pattis o patong :ironi:

Han hjälper barn , för att han själv var mobbad i skolan .

Dela på andra sajter

Var tvungen att Googla på Doreamon :bag: , men man kan ju hålla med nu när man vet vad det är :)

Dela på andra sajter

Han hjälper barn , för att han själv var mobbad i skolan .

jo har fattat det...men tack för du förtydligar det..

o tycker dessutom han gör en beundransvärd insats me sitt coola sätt

men.men..men..dessa tjejer, essa sejeer

http://www.youtube.com/watch?v=v2HU7WxILpU

:drinks:

CHAANG THEE NANG

Dela på andra sajter

jo har fattat det...men tack för du förtydligar det..

o tycker dessutom han gör en beundransvärd insats me sitt coola sätt

men.men..men..dessa tjejer, essa sejeer

http://www.youtube.com/watch?v=v2HU7WxILpU

:drinks:

Det verkar som om någon blivit förälskad ikväll :wink2::wub:

Ändrades av Siamways
Dela på andra sajter

Deth metal baabar.. älskar

Pilla

:crazy:

Ändrades av Baabar

CHAANG THEE NANG

Dela på andra sajter

För mig dog melodifestivalen definitivt när det där vidriga finska aphårdrocksbandet vann finalen.

Tävlingen hade redan innan detta totalt flippat ur med en massa kläd och kostym och uppträdetrams istället för musiken som det viktiga i sammanhanget.

Finns inga schlagers längre.

Nej tacka vet jag den gamla goda tiden när Kicki Danielsson sjöng bra vibrationer och Johnny Logan vann med Whats another year.

Eller åren när Irland dominerade scenen med odödliga klassiker som Niam Kavanaughs in your eyes.

Fanns en tid när melodifestivalen var årets höjdpunkt.

Men det var längesedan det.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Jag tror Peter Jöback vinner. Det blir en öl till den som sätter emot om han inte vinner (och vice versa)!

Pele

PianoPele

En darrning vid ögonens möte

www.thaitribes.com

Dela på andra sajter

Melodifestival i Månes,Nerikes,Thainab,Svampens,Pingislover osv hemstad blir det 1:a klasstävling och rätt låtar vann!! :great:

Mvh Svampen :wai:

Ändrades av svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
 Dela

• Skapa ny...