Jump to content
IGNORERAD

Rem försäljare i Pattaya?


Jerker

Recommended Posts

Är det någon som sett försäljning av godis remmar på varuhus i Pattaya eller bkk. Jag vet att svensk kille flyttade ner för startade upp det undrade hur det går?

http://tomtensmandlar.tictail.com/

Jerker เจสเปอร์ โรสัน

Link to comment
Dela på andra sajter

gone2paradise

Jag har då sett dessa försäljare av godisremmar. Både jag och frugan har testat och tyvärr blev jag besviken.

Jag tyckte inte om den "artificiella" smaken, jag vill ha godiset som det är i sverige.

Jag har testat både i Bangkok och i pattis.

G2P

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack! för svaret G2P

Jag tycker att dom "svenska" remmarna smakar rätt illa också men folk köper det.

Va tror du om att kränga Mums Mums Berts favorit? :ironi:

Mvh Svampen :wai:

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Mums Mums Berts favorit vad är det?

Mums mums e väl choklad munkar?

Bert e kanske Skara Bert?

Svenskt godis i Thailand har väldigt svårt för den höga luftfuktigheten, har jag hört av ett proffs.

Även i Sverige krävs kontrollerad miljö vid tillverkning, annars blir det blöt gegga av alltihopa, speciellt hårda karameller.

Nån annan kan säkert mera i ämnet!

Såg förresten svenskt lösgodis i ett litet stånd på MBK i Bkk för ett par år sedan, köpte inget för det var svindyrt, och jag var inte sugen, det finns ju annat sött i Thailand...

å ståndet kan man ju få ändå?

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har sett ett rem-stånd på Central Festival Beach, 1 trappa ned mitt emot food courten ungefär. Jag tyckte de var jättegoda och smakade preciiis som hemma om inte färskare.

//Ulrika

Ulrika, www.scandalic.nu

Scandalic - Soi Skaew Beach el. 2nd Rd Soi 9, Pattaya City

The Pool at Center Condo - Pattaya Tai Soi 24, Pattaya City

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har sett ett rem-stånd på Central Festival Beach, 1 trappa ned mitt emot food courten ungefär. Jag tyckte de var jättegoda och smakade preciiis som hemma om inte färskare.

//Ulrika

Hej

Har pratat med killen,ha sa att dom kommer från Sverige.

Ha en bra dag alla önskar Pust.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vänta lite nu... Remmar iaf. lakritsremmar är väl Italienska?? Eller??

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
Banan Mannen

Hejsan

Du får väl komma ner och hälsa på nu när det börjar närma sig Song Kran, så bjuder jag på remmar + en Chang el 2...:) Lycka till i Sverige i sommar med dina nötter, har ni snö kvar så kan du säkert sälja dina nötter här!post-7162-126963631094_thumb.jpg

Mvh

F.d. Banan Mannen

Roligt :clapping:då det säkert den killen "Banan mannen" en knalle sålde friterade bananer i Sverige under många år.

post-7162-126963631094_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Banan Mannen

Vänta lite nu... Remmar iaf. lakritsremmar är väl Italienska?? Eller??

Vi har spanska och svenska remmar med inga från Italien

mvh

Banan Mannen

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan

Du får väl komma ner och hälsa på nu när det börjar närma sig Song Kran, så bjuder jag på remmar + en Chang el 2...:) Lycka till i Sverige i sommar med dina nötter, har ni snö kvar så kan du säkert sälja dina nötter här!post-7162-126963631094_thumb.jpg

Mvh

F.d. Banan Mannen

Det var roligt :drinks:att du tid surfa på nätet.

Ser bra ut :great:tyvärr kommer jag inte till Thailand i år satsar på åka ner nästa songkran då kommer besöker dig testar dina remmar.

http://tomtensmandlar.tictail.com/

Jerker เจสเปอร์ โรสัน

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...