Jump to content
IGNORERAD

Lego armén kostar multum för Thaksin


MaiChai

Recommended Posts

GammalDansken

Jo alla har rätt till en åsikt men jag (och de allra flesta) lyssnar hellre till en som bott i Thailand i 11 år än en som varit där i 3 dagar !

Förvånande att fru Barbro företräder de flesta här.

Trodde inte det.

Ändrades av GammalDansken

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 51
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • BaBoo

    13

  • sakaeo

    5

  • Maitan

    4

  • andersbangkok

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Förvånande att fru Barbro företräder de flesta här.

Trodde inte det.

Och skall du vara lika "tuff" som Arne och börja kalla mig för fru?

Vi kan ju träffas någonstans om du vill så kan du få avgöra vilken av som är man eller fru!

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Och skall du vara lika "tuff" som Arne och börja kalla mig för fru?

Vi kan ju träffas någonstans om du vill så kan du få avgöra vilken av som är man eller fru!

Fru Barbros civilstatus har inte omnämnts på detta forum så jag ber om förlåtelse

om det skall vara fröken Barbro.

Med barn och ålder runt 40 tog jag fru för mest troligt.

Om det är tillåtet att komma med en lite närgången ot-fråga undrar jag över storleken på frökens sinsod ?

(Antar att frökens koppling till detta forum är den tillkommandes nationalitet).

Med tanke på medföljande barn och frökens ålder borde det handla om en låg summa men å andra sidan borde en

hushållskunnig tant som själv kan framföra egenproducerad (ej nerladdad) musik på sitt eget bröllop

betinga ett lite högre värde.

mvh

"Hoppas på svar"

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Och skall du vara lika "tuff" som Arne och börja kalla mig för fru?

Vi kan ju träffas någonstans om du vill så kan du få avgöra vilken av som är man eller fru!

Bästa Fru Barbro, att komma med skamliga förslag så här på blanka förmiddagen betackar vi oss för, vänligen men bestämt.

Monogamen Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe, vilken cirkus det blev i denna tråd!

Det är förstås så att vem som helst här kan framföra sin åsikt om hur det är i Thailand, men när det gäller vem jag ska tro mest på så väljer jag nog den som varit där längst.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gammeldansken,nu skrev ju faktiskt Baboo JAG föredrar att lyssna på en med 11 års erfarenhet och det kan väl inte kallas att företräda ALLA?Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Sa Måne som oxå tror de flesta lyssnar på en som har erfarenhet hellre än en rockie med några veckors Phuketvana :whistle: Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe, vilken cirkus det blev i denna tråd!

Det är förstås så att vem som helst här kan framföra sin åsikt om hur det är i Thailand, men när det gäller vem jag ska tro mest på så väljer jag nog den som varit där längst.

Herr Chang har talat.

Vem har varit där längst? Var vänligen och träd fram så vi får insupa den samlade visdomen.

Själv lyssnar jag mest på argumenten och bryr mig inte så mycket om antalet år eller titlar. Även en thailändsk professor i statskunskap kan ju ha verklighetsfrånvarande åsikter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Med barn och ålder runt 40 tog jag fru för mest troligt.

?

Så om man är runt 40 och har barn så är det mest troligt att man är kvinna?

Så du är alltså stereotypen för män som köper kvinnor från asien o forna ryssland, du bor med mamma tills du är 50+ sedan när mamma dör köper du dig en ny mamma (kan även vara bra som sexpartner) så därför tycker du det är onormalt att man som man har barn när man är runt 40!

Min fråga lyder var din mamma även hon sexpartner som din nyköpta mamma är?

Tacksam för svar!

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Gammeldansken,nu skrev ju faktiskt Baboo JAG föredrar att lyssna på en med 11 års erfarenhet och det kan väl inte kallas att företräda ALLA?Mvh Måne

Skrev han så?

Jag läste "och de allra flesta"

Det var därför jag reagerade.

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

?

Så om man är runt 40 och har barn så är det mest troligt att man är kvinna?

Så du är alltså stereotypen för män som köper kvinnor från asien o forna ryssland, du bor med mamma tills du är 50+ sedan när mamma dör köper du dig en ny mamma (kan även vara bra som sexpartner) så därför tycker du det är onormalt att man som man har barn när man är runt 40!

Min fråga lyder var din mamma även hon sexpartner som din nyköpta mamma är?

Tacksam för svar!

Hur tungt att bära kan det vara att bli kallat fröken eller fru Barbro när man har ett nick som ditt?

Tillräckligt tungt för att du ska ha rätt att framföra att jag som värsta pedofilen

ger mig på (mina egna) barn (för några minuter sedan i en annan tråd)

och nu och här att jag har sex med min egen mamma?

Frågan riktas även till moderatorerna.

mvh GD

Ändrades av GammalDansken

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur tungt att bära kan det vara att bli kallat fröken eller fru Barbro när man har ett nick som ditt?

Tillräckligt tungt för att du ska ha rätt att framföra att jag som värsta pedofilen

ger mig på (mina egna) barn (för några minuter sedan i en annan tråd)

och nu och här att jag har sex med min egen mamma?

Frågan riktas även till moderatorerna.

mvh GD

Varför ljuger du??

Eller är din mamma ditt barn?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur tungt att bära kan det vara att bli kallat fröken eller fru Barbro när man har ett nick som ditt?

Tillräckligt tungt för att du ska ha rätt att framföra att jag som värsta pedofilen

ger mig på (mina egna) barn (för några minuter sedan i en annan tråd)

och nu och här att jag har sex med min egen mamma?

Frågan riktas även till moderatorerna.

mvh GD

Så då kan jag kalla dig för den "gamle ljugande dansken" med tanke på ditt nick?

Link to comment
Dela på andra sajter

andersbangkok

Hur tungt att bära kan det vara att bli kallat fröken eller fru Barbro när man har ett nick som ditt?

Tillräckligt tungt för att du ska ha rätt att framföra att jag som värsta pedofilen

ger mig på (mina egna) barn (för några minuter sedan i en annan tråd)

och nu och här att jag har sex med min egen mamma?

Frågan riktas även till moderatorerna.

mvh GD

Jag håller med GD. Nu får det räcka. Några veckor utanför MPR kanske hjälper BaBoo förstå att han/hon kraftigt överskridit anständighetens gräns. :diablo:

OBS! Detta är INTE ironi ifall någon till äventyrs skulle tolka det

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag håller med GD. Nu får det räcka. Några veckor utanför MPR kanske hjälper BaBoo förstå att han/hon kraftigt överskridit anständighetens gräns. :diablo:

OBS! Detta är INTE ironi ifall någon till äventyrs skulle tolka det

När blev du Moderator?

Inte nog med att du spelar bror duktig och berättar för andra vad som är rätt och fel i tråd efter tråd nu försöker du även sätta reglerna!!

Ett tips är att starta ett eget Forum där du kan styra och ställa som du själv vill!

Jag har INTE kallat honom för pedofil visa mig VAR jag skrivit detta så håll dig till sanningen innan du skriker ut en massa skit!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur tungt att bära kan det vara att bli kallat fröken eller fru Barbro när man har ett nick som ditt?

Tillräckligt tungt för att du ska ha rätt att framföra att jag som värsta pedofilen

ger mig på (mina egna) barn (för några minuter sedan i en annan tråd)

och nu och här att jag har sex med min egen mamma?

Frågan riktas även till moderatorerna.

mvh GD

Har jag skrivit att du HAR sex med din mamma?

Visa mig var jag skriver det?

Link to comment
Dela på andra sajter

?

Så om man är runt 40 och har barn så är det mest troligt att man är kvinna?

Så du är alltså stereotypen för män som köper kvinnor från asien o forna ryssland, du bor med mamma tills du är 50+ sedan när mamma dör köper du dig en ny mamma (kan även vara bra som sexpartner) så därför tycker du det är onormalt att man som man har barn när man är runt 40!

Min fråga lyder var din mamma även hon sexpartner som din nyköpta mamma är?

Tacksam för svar!

Blir tvingad att plocka fram det här inlägget igen så att GD & Anders i Bangkok kan läsa det igen och inte hittar på egna tolkningar av det hela!

Link to comment
Dela på andra sajter

andersbangkok

Har jag skrivit att du HAR sex med din mamma?

Visa mig var jag skriver det?

Om du tror att du är smart genom att trycka på ordet HAR så misstar du dig!

Kan du utveckla vad du menade i denna tråd?

Det andra; hur menade du här? "Så du är alltså stereotypen för män som köper kvinnor från asien o forna ryssland, du bor med mamma tills du är 50+ sedan när mamma dör köper du dig en ny mamma (kan även vara bra som sexpartner) så därför tycker du det är onormalt att man som man har barn när man är runt 40!

Min fråga lyder var din mamma även hon sexpartner som din nyköpta mamma är?"

Kan du se att det lätt kan uppfattas som kränkande? Om inte så skulle det vara intressant att få veta hur du tänkte så att jag kan förstå dina inlägg bättre

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

andersbangkok

När blev du Moderator?

Inte nog med att du spelar bror duktig och berättar för andra vad som är rätt och fel i tråd efter tråd nu försöker du även sätta reglerna!!

Ett tips är att starta ett eget Forum där du kan styra och ställa som du själv vill!

Jag har INTE kallat honom för pedofil visa mig VAR jag skrivit detta så håll dig till sanningen innan du skriker ut en massa skit!

Babsan, jag är inte moderator och har inga som helst ambitioner att moderera här. Jag har synpunkter och åsikter.

Forum som dessa används just för att dialogisera och diskutera.

"Berätta för andra vad som är rätt och fel." Jag argumenterar utifrån mina synpunkter och åsikter. Det kallas för diskussion. Har du problem med det?

Jag tolkade (och det ser ut som även GD gjorde det) dina uttalanden som allvarligt kränkande.

Det skulle fortfarande vara intressant att lära vad du avsåg med de uttalanden jag beskrev i tidigare tråd.

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du tror att du är smart genom att trycka på ordet HAR så misstar du dig!

Kan du utveckla vad du menade i denna tråd?

Det andra; hur menade du här? "Så du är alltså stereotypen för män som köper kvinnor från asien o forna ryssland, du bor med mamma tills du är 50+ sedan när mamma dör köper du dig en ny mamma (kan även vara bra som sexpartner) så därför tycker du det är onormalt att man som man har barn när man är runt 40!

Min fråga lyder var din mamma även hon sexpartner som din nyköpta mamma är?"

Kan du se att det lätt kan uppfattas som kränkande? Om inte så skulle det vara intressant att få veta hur du tänkte så att jag kan förstå dina inlägg bättre

Jag menar precis som jag skrev och som svar på dina fråga om min "mamma även hon sexpartner som min nyköpta mamma är" så är det faktiskt 2 frågor du ställer, ena frågan om jag haft sex med min mor är svaret nej på andra frågan om jag köpt en mamma (eller kanske fru/flickvän?) så har jag aldrig köpt något av det du frågor (min mamma fick jag gratis när jag föddes och min fru träffade jag i Sverige och kostade mig inget)!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ursäkta att jag lägger mig i det här.

Jag har inte följt den här tråden, då jag antog att det var en holmgång mellan röda och gula.

Men vad är det här ????

Tråden heter

"Lego armén kostar multum för Thaksin"

Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du tror att du är smart genom att trycka på ordet HAR så misstar du dig!

Kan du utveckla vad du menade i denna tråd?

Det andra; hur menade du här? "Så du är alltså stereotypen för män som köper kvinnor från asien o forna ryssland, du bor med mamma tills du är 50+ sedan när mamma dör köper du dig en ny mamma (kan även vara bra som sexpartner) så därför tycker du det är onormalt att man som man har barn när man är runt 40!

Min fråga lyder var din mamma även hon sexpartner som din nyköpta mamma är?"

Kan du se att det lätt kan uppfattas som kränkande? Om inte så skulle det vara intressant att få veta hur du tänkte så att jag kan förstå dina inlägg bättre

Och angående tråden du länkade till så skrev jag där "Eller GD style, hålla det inom familjen!"

Vilket betyder om du läser mitt ursprungliga inlägg där jag påstår att GD har köpt sig kärlek som även är en surrogat mamma (alltså städar, lagar mat, pysslar om osv..)

Så jag har anklagat GD för att köpt sig en fru, fult av mig javisst men långt, långt ifrån att jag kallat honom pedofil, sedan att jag provocerad honom (tillbaks) och frågade om hans biologiska mamma även det fult men knappast incestanklagelser!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ursäkta att jag lägger mig i det här.

Jag har inte följt den här tråden, då jag antog att det var en holmgång mellan röda och gula.

Men vad är det här ????

Tråden heter

"Lego armén kostar multum för Thaksin"

Jepp sant solly!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...