Jump to content
IGNORERAD

Dubbla medborgarskap - Särskild blankett?


swedenfarang

Recommended Posts

swedenfarang

Frugan ska bli svensk. Hon ska ha dubbelt medborgarskap. Jag surfade således in på migrationsverket.se och försökte hitta en blankett just för det ändamålet. Men det kanske inte behövs? Kör man helt enkelt på den vanliga blanketten?

Tackar! :)

SF

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tillåter Thailand dubbla medborgarskap?

Jag vet inte och frågar efter att ha läst delar av Skibis länk (ok bara första textsidan).

Undran är både för små barn och för vuxna.

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Frugan ska bli svensk. Hon ska ha dubbelt medborgarskap. Jag surfade således in på migrationsverket.se och försökte hitta en blankett just för det ändamålet. Men det kanske inte behövs? Kör man helt enkelt på den vanliga blanketten?

Tackar! smile.gif

SF

Ja, samma blankett.

http://www.migrationsverket.se/download/18.56e4f4801246221d25680002478/mbl_300031_sv.pdf

/mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Tillåter Thailand dubbla medborgarskap?

Jag vet inte och frågar efter att ha läst delar av Skibis länk (ok bara första textsidan).

Undran är både för små barn och för vuxna.

MVH Tommy

Ja Thailand tillåter dubbla medborgarskap.

Stickan

 

Inte för dum för att förstå!
 
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...