Jump to content
IGNORERAD

Panik! Signera visumhandlingar?


parmo

Recommended Posts

Hej, nu fattar jag ingenting. Tjejen påstår att all papper som jag skickat, försäkring kopior på pass

kopior på stämplar etc. måste signas av mig, stämmer det???

Link to comment
Dela på andra sajter

Min Turist visa ansökan så signa jag inte passfoto kopior mm. Så du bör vara safe.

Men vet inte exakt reglemente.

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Link to comment
Dela på andra sajter

Måste signas av mig, stämmer det???

Näh, det stämmer inte! no.gif

Det enda papper som ska vara signad av dig, är bilaga E!

Mvh

Kimmo

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är troligtvis så att din tjej tror detta då man i kontakt med Thailändska myndigheter alltid måste skriva sin namnteckning på alla kopior av pass, husbok, ID-kort etc.

Men vid visa ansökning behöver man bara skriva under samt själv fylla i referentsbilagan, absolut inget mer.

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

thaikonsult

Vadå signera?

Det är enbart referensbilaga E (inbjudan) som du ska underteckna.

Mvh Thaikonsult

http://www.thaikonsult.se hjälper till med ansökningshandlingar för visum, besöksförlängningar, uppehållstillstånd, arbetstillstånd, studietillstånd, medborgarskap, överklaganden och civilrättsliga ärenden. Thaikonsult är även registrerat ombud hos Migrationsverket.
Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...