Jump to content
IGNORERAD

åka med thai runt dn 10 mars?


ceasar

Recommended Posts

hejsan har en tjejkompis som ska resa till bkk från stockholm runt den 10 mars och vara borta minst 3 veckor upp till en månad ungefär,hon vill bara resa med thai,har hittat för 8000kr 10mars till 3april men undrar om någon vet?om det finns lite billigare med thai nåt annat datum eller?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Plätt

hejsan har en tjejkompis som ska resa till bkk från stockholm runt den 10 mars och vara borta minst 3 veckor upp till en månad ungefär,hon vill bara resa med thai,har hittat för 8000kr 10mars till 3april men undrar om någon vet?om det finns lite billigare med thai nåt annat datum eller?

En sökmotor jag använder bara att titta runt efter olika datum

Mvh.Plätt

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

hejsan har en tjejkompis som ska resa till bkk från stockholm runt den 10 mars och vara borta minst 3 veckor upp till en månad ungefär,hon vill bara resa med thai,har hittat för 8000kr 10mars till 3april men undrar om någon vet?om det finns lite billigare med thai nåt annat datum eller?

Thaikampanj med biljetter runt 5000:- (ARN-BKK) från ca 22/4.

Sök med www.allaflygbiljetter.se.

Just dessa biljetter verkar vara lite billigare på www.travelpartner.se

mvh

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

tack för tipsen.mn det var md nonkistravel jag fick priset 7995kr,hade väll hoppats det fanns bilkigare mvh krille

Link to comment
Dela på andra sajter

ahh biljetten var slut när jag skulle köpa,fanns för 11400kr,så blev ändrade förhållanden då,så nu är alla allternativ intressanta,såg att china hade biliga biljetter runt 6000kr men hittar inget nu,ir nån som vet dt finns ir något liknande mvh krille

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

ahh biljetten var slut när jag skulle köpa,fanns för 11400kr,så blev ändrade förhållanden då,så nu är alla allternativ intressanta,såg att china hade biliga biljetter runt 6000kr men hittar inget nu,ir nån som vet dt finns ir något liknande mvh krille

Sista minuten via Aftonbladet (destination.se)

Kan dyka upp billigare några dagar före avresa men inte troligt.

mvh

post-3917-126777677209_thumb.jpg

post-3917-126777677209_thumb.jpg

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

är fortfarande ute efter biljett någon som vet?själv hitttar jag inget under 8000kr som är maxbudgeten:=(

Link to comment
Dela på andra sajter

Pingislover

är fortfarande ute efter biljett någon som vet?själv hitttar jag inget under 8000kr som är maxbudgeten:=(

Det verkar så konstigt, den 11:e tex.har Thaiair från Arlanda

54 säten lediga i 14 olika prisklasser, konstigt att dom

inte prisar ut några av dom för runt 6-7 tusen, säljer dom

säg 30-35 av dom platserna så kan dom dra in 250.000

måste juh vara bättre än att gå med 50 tomma säten

Link to comment
Dela på andra sajter

blev qatar 15mars till 15april för 7124kr på lastminute.com,men en varningens finger för dom maxvikten var 20kg,och fick packa om tills det blev 20kg,och likaså handbagaget vägde dom max 7 kg och satt en tagg på väskan riktigt dåligt,men vi stoppade i typ 10 kg extra i handbagaget ändå,så vikten är dom hårda på

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...