Jump to content
IGNORERAD

Motståndet mot militären och dom rikas marionett går in i en ny fas.


Guest Isan Lover

Recommended Posts

Guest wille

Notera att artikeln fran Wikipedia kan redigeras i princip nar som helst och innehallet kan andrats sedan senast den citerades.

Tycker bade Tommy och Anders skall lugna sig med eventuella anklagelser och slutsatser.

Under artikeln star det "This page was last modified on 27 April 2010 at 08:26." och IL citerade 9 Mars

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 365
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • MaiChai

    34

  • andersbangkok

    27

  • BaBoo

    27

  • noBuzz

    26

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Kör den här och se om ni får träff http://www.archive.org/web/web.php

I Annat fall kan ni väl skriva till Wikipedias grundare och be han sätta igång en FBI utredning så vi kan bringa klarhet i denna traumatiska frågeställning...

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Det verkar som om det är många som är bra insatta i det politiska läget här i Thailand.

Tyvärr så blir det som så ofta när det gäller politik.

Den eller de som har en åsikt får en massa skit för det utan att bemötas med nå'n form av respekt.

Har man en avvikkande åsikt än den som presenteras så kan man väl trumma för den.

Att bara lägga energi på att attackera den som kommer med tankar och åsikter är bara lågt. Särskilt när man inte har något konstruktivt att komma med.

Själv så är jag inte så bra insatt i det hela så jag kan ha en åsikt. Jag är bara emot tillvägagångssättet, påminner om svensk politik.

Vidare så kan jag konstatera att här uppe i nordöstra så är Thaksin och rödskjortorna oerhört populära.

Är folk lyckliga med det så är det Ok för mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det verkar som om det är många som är bra insatta i det politiska läget här i Thailand.

Tyvärr så blir det som så ofta när det gäller politik.

Den eller de som har en åsikt får en massa skit för det utan att bemötas med nå'n form av respekt.

Har man en avvikkande åsikt än den som presenteras så kan man väl trumma för den.

Att bara lägga energi på att attackera den som kommer med tankar och åsikter är bara lågt. Särskilt när man inte har något konstruktivt att komma med.

Själv så är jag inte så bra insatt i det hela så jag kan ha en åsikt. Jag är bara emot tillvägagångssättet, påminner om svensk politik.

Vidare så kan jag konstatera att här uppe i nordöstra så är Thaksin och rödskjortorna oerhört populära.

Är folk lyckliga med det så är det Ok för mig.

Jag håller med!

När de som är insatta i läget och kanske till och med är på plats och rapporterar, så stinker det när skrivbordshjältar påstår att de har fel, utan nån annan bevisning än förutfattade meningar.

Plus på dej Chrys!

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Isaan Butterfly

(Citat raderat av Herr Chang)

Skulle vara intressant att höra vad chefs moderatorn SurinP3 anser om debatt-tekniken i ovanstående inlägg?

Enligt min åsikt är det under nivån för `visningströskeln` att på ett diskussionsforum kalla någon `skithög´

Hela texten finns i inlägg nr 353, från signaturen NoBuzz , ovan i denna tråd.

Link to comment
Dela på andra sajter

arguing_on_internet.jpg

Känns bra att veta att iaf jag inte hymlar med mina handikapp. :)

Ändrades av noBuzz
Link to comment
Dela på andra sajter

(Citat raderat av Herr Chang)

Skulle vara intressant att höra vad chefs moderatorn SurinP3 anser om debatt-tekniken i ovanstående inlägg?

Enligt min åsikt är det under nivån för `visningströskeln` att på ett diskussionsforum kalla någon `skithög´

Hela texten finns i inlägg nr 353, från signaturen NoBuzz , ovan i denna tråd.

Ja, nu har jag raderat det mesta av detta olämpliga sidospår.

Det är ganska patetiskt att kräva någon om ursäkt, likaväl som att förfalla till att kalla någon skitstövel.

Frid på forumet!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är nu den däringa Marjasinen till Fodervärd och klipper sönder inläggen igen. Finns det ingen backup på forumet?

Saxaren Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, nu var det ju så att jag indirekt kallade en medlem för något olämpligt och därför ska naturligtvis mitt inlägg raderas.

Det var ju faktiskt jag som skrev något dumt så jag får självklart stå konsekvensen av detta.

Jag beskrev i mitt inlägg hur någon elev på cybergymnasiet i Göteborg (eller med dennes konto)

gjorde ändringar på wikipedias sida om PAD den 4:e mars.

En viss Teerak55 hade lagt till följande ord i artikeln 5 dagar tidigare.

"is a Terrerist Group who seized the International Airport and Phuket Airport twice.

PAD is fully responsible for current situation of Thailand. "

Vår duktiga elev på cybergymnasiet hade tidigare god vana från seriösa bidrag till Wikipedia.

Av olika ändringar denne elev gjort på wikipedia ( http://en.wikipedia.org/wiki/Special:Contributions/88.131.17.20 )

kan man klart se all han alldeles allena hjälpt wikipedias artiklar med förtydliganden så som t.ex:

"FACK ME! KIM RULES" ,

"and some bajs u kno." ,

"poo, spunk".

Förutom att spela "Delta Force" (ett dataspel) så är hans stora hobby också Thailändsk modern politisk historia

och han värderar korrekt återgivande av fakta väldigt högt. Så pass högt att han direkt struntar i att intressera

sig för svenska wikipedias sida om PAD och väljer att gå på den internationella publiken direkt! :)

Därav att han ändrar det felstavade "terrerist" till "terrorist" i artikeln om PAD den 4:e Mars.

Dessvärre ändras wikipedias artikel den 9:e Mars och detta med terrorism stryks med motiveringen

"blatant violation of wp:npov and wp:verifiability".

Olyckligtvis, mitt i allt detta, sitter en medlem på MPR och skriver inlägg om just PAD under dessa

få dagar ändringen finns där.

Att denne medlem bara befinner sig 7 mil från den skola där dessa ändringar utförs utgör ju inte

skäl för mig att kalla honom olika saker och jag ber därför om ursäkt för mitt olyckligt hårda ordval.

drinks.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Ja, nu har jag raderat det mesta av detta olämpliga sidospår.

Det är ganska patetiskt att kräva någon om ursäkt, likaväl som att förfalla till att kalla någon skitstövel.

Frid på forumet!

Herr Chang har talat.

Hej

Att folk som har begått misstag på forumet tidigare har ombetts be om ursäkt och även gjort så är ett faktum och att kalla grova övertramp och orättvisa beskyllningar

för patetiskt får stå för dig, jag trodde i min enfald att vi alla hade samma ribba och regler, men jag misstänkte mycket riktigt att det inte gällde alla medlemmar.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

andersbangkok

Notera att artikeln fran Wikipedia kan redigeras i princip nar som helst och innehallet kan andrats sedan senast den citerades.

Tycker bade Tommy och Anders skall lugna sig med eventuella anklagelser och slutsatser.

Under artikeln star det "This page was last modified on 27 April 2010 at 08:26." och IL citerade 9 Mars

Hp in under "history" i artikeln. Där ser man varje ändring samt hur det ändrats. vad jag kan se såg artikeln inte ut som Iran Lover skrev den

9/3.

Tills annat presenterats ser det ut som IL kommits på med händerna röda...

http://en.wikipedia.org/w/index.php?title=People%27s_Alliance_for_Democracy&action=history

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Hej

Att folk som har begått misstag på forumet tidigare har ombetts be om ursäkt och även gjort så är ett faktum och att kalla grova övertramp och orättvisa beskyllningar

för patetiskt får stå för dig, jag trodde i min enfald att vi alla hade samma ribba och regler, men jag misstänkte mycket riktigt att det inte gällde alla medlemmar.

Mvh Isan Lover

Ja, det är samma regler för alla medlemmar. Bortsett från en viss tolerans mot flitiga inläggsproducenter, där du är inkluderad.

Jag undanber mig insinuationer om olika behandling baserat på något annat.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

God överklass morgon på er och en glad 1a Maj!

Såg just en "tub" och tänkte lite på mannens förmåga att ta till sig vad som sägs och sedan kommentera sakligt, finns det en speciell skola där denna teknik läres ut?

PS kommentaren vid 1:51 är fin och fick mig att tänka på en medlem på forumet! :dance1:

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

55555 har inte hittat till malmskilnadsgatan än :diablo:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

55555 har inte hittat till malmskilnadsgatan än :diablo:

Ska du ända till 08 området? :whistle:

Mvh Svampen :wai: "ps ha det gött Clion Truckers forever!"

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...