Jump to content
IGNORERAD

Bilen för sam sip sam


Avregistrerad clion

Recommended Posts

Avregistrerad clion

Volvo FH globetroter 700 Volvos Flaggskepp världens starkaste serieprod lastbil:great:

lättare å köra än en personbil :whistle:

ska exporteras till en Norsk kund

post-3713-126730177699_thumb.jpg

post-3713-126730183507_thumb.jpg

post-3713-126730191394_thumb.jpg

post-3713-126730197113_thumb.jpg

post-3713-126730203297_thumb.jpg

post-3713-126730177699_thumb.jpg

post-3713-126730183507_thumb.jpg

post-3713-126730191394_thumb.jpg

post-3713-126730197113_thumb.jpg

post-3713-126730203297_thumb.jpg

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Clion, när kan man få komma o provköra nån liten bil?

Har bara suttit i ett par av våra bilar som skickar delar norrut i Sverige och vecken jädra arbetsplats! :great:

E ju bara ett hytt-luder som saknas.. :crazy:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Clion jag får min nya vecka 18 är jag lovad . Fast min är inte i den klassen men en volvo Fm 7

Mvh SWEDEMAN

Mvh SWEDEMAN

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

33an har inte svarat men har för mig att herrn är scanialoser55 :drinks:

gintonic volvo tuve

synd att bilderna blev så dåliga med mobilkameran bara

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Vill ha, vill ha, vill ha. Snälla farbror Clion kan du inte skicka den till "fel" adress (=min) wink.gif

Får man fråga om du vet vad de ska dra med den eftersom de ska ha så mycket power?

Mvh

BBJ

(30-års jubilerade CE-kortet för ett par år sen)

jap.gif

Nytt år - nya möjligheter!

Link to comment
Dela på andra sajter

33an har inte svarat men har för mig att herrn är scanialoser55 :drinks:

gintonic volvo tuve

synd att bilderna blev så dåliga med mobilkameran bara

Clion, vem tror du skrev under nicket MAN här inne på forumet? och då syftades det nog inte på könstillhörighet :crazy:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Clion, vem tror du skrev under nicket MAN här inne på forumet? och då syftades det nog inte på könstillhörighet :crazy:

Å fan e herrn en Man :whistle: ja ja scania å man same same :dance::ironi:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

svar till big boss Får man fråga om du vet vad de ska dra med den eftersom de ska ha så mycket power?

ingen aning men med dom småvägarna som dom har i norge +hastighetsbegränsningar så är det nog en rik rackare som har

beställt den.ungefär som om jag beställde en ferrari å sen bara få köra i 110km

skämt å sido det är väll nåt tungt typ till oljeplattformar eller tunga maskiner

ps har sett när en sån bil axar på provbanan (de du nerike)herejäklar secket ös

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Den 7 januari är en historisk dag för alla lastbilsintresserade. Idag lanserar Volvo Lastvagnar världens starkaste serietillverkade lastbil. En Volvo FH16 med 700 hk och ett vridmoment på 3150 Nm.

Volvo Lastvagnar är den första tillverkare i världen som kan sätta ett 700 hk-emblem på sina fordon. Den lastbilsmodell det handlar om är flaggskeppet Volvo FH16, som hittills haft en maxeffekt på 660 hk.

Prestigeladdat kraftpaket

– Volvo FH16 är avsedd för de allra tyngsta och mest krävande transportuppdragen. Den är också en prestigeladdad lastbil för de kunder som söker något extra. Och med 700 hk under motortunneln skiljer Volvo FH16 ut sig från allt annat i branschen, säger Staffan Jufors, vd för Volvo Lastvagnar.

Konkurrenskraftig bränsleförbrukning

Med högre effekt kunde man kanske vänta sig att bränsleförbrukningen skulle gå samma väg, men så är det inte.

– Vårt mål är att både ha klassens bästa prestanda och bästa bränsleekonomi. Och det vill jag påstå att vi lyckats med. Bränsleförbrukningen håller samma nivå som tidigare. I jämförelse med våra konkurrenter ligger vi väldigt bra till, säger Staffan Jufors.

Lägre miljöpåverkan

Volvo FH16 är certifierad för de nya europeiska emissionskraven Euro 5, som träder i kraft hösten 2009, vilket innebär att utsläppen av kväveoxider sänkts med över 40 procent. Volvo FH16 har med andra ord blivit starkare utan att kompromissa med miljön. Utöver 700-versionen finns även Volvo FH16 med 540 respektive 600 hk.

Besök sajten på

http://www.strongesttruck.com

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...