Jump to content
IGNORERAD

LOS TOUR 2010 or The maii mee tour

ban_kog_wat

Recommended Posts

Då va man på plats då. Dock inte där man hade planerat. Fick åka med ilfart upp till ISAN och hitta svärmor på sjukan. Trodde jag skulle slippa detta i år. Förra året blev det samma övningmen då med frugans mormor. Men här är jag... ifos inte samma stuk som i Bangkok men inte f..n dör jag för lite ISAN semester. Blev iofs lite strul redan från flygplatsen. Vi skulle kvarta 1 natt i bkk för att sen ta ett flyg upp till isan. Men taxikillen som skulle köra oss va helt grön tror jag. När man känner att man hittar bättre själv då blir det fel. Tid från flygplatsen till Sukhumvit soi 11. Gissa 4 timmar. Och då hade vi varit till MoChit och vänt. För er som inte vet så ligger MoChit i andra änden. Nästan vid gamla flygplatsen.

Jaja pigg och glad upp på morgonen och ut ill DonMuang för lite inrikesåka med NokAir. Fram mot incheckning. Vad händer.. Flight IS NOT. Airplane broken. Sedans när frågade frun.. Vi meddelade det i går em svarade tjejen i disken. Men vänta ...agenten som bokade vår biljett bokade vid 21 tiden och ni spärrade flighten vi 17. Japp svarde hon. Hon va iofs söt. Inte agenten utan hon i disken. Jaha resans första blåsning. Hon ville ha provsionen ändå.. va bra. hon trodde väl inte vi skulle komma till baka till Hotellet. Ack vad hon bedrog sig.

Va inte meningen att detta skulle bili en reseberättelse utan bara en liten notis så fortsättning följer under resetråden.

Ban som längtar till golfen dance1.gif

mai-mii, mai.mii mai.mii

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...