Jump to content
IGNORERAD

Finns det nån svensk tjejgrupp i Bangkok?


Tommy

Recommended Posts

Hej alla!

Jag pratade med en svensk vän idag när vi lämnat av våra barn på skolan.

Av en slump så har hon en dotter som är 1 vecka äldre än Jimmy (min son), och de går i samma klass.

Tjejen bor i Bangkok, hon är gift med en mycket trevlig Thaiman och hon talar flytande Thai, jag tror hon saknar att prata svenska med vänninor som tänker på svenskt vis.

Jag pratar gärna med henne, men tror hon skulle bli glad om hon fann några vänninor från Sverige att umgås med, så...

Om någon har kontakt information till nåt tjejgäng, skulle hon säkert uppskatta detta, jag förmedlar kontakterna om det finns några, svara med PM om ni av nån anledning inte vill skriva i tråden.

Hon naturligtvis fått adressen till MPR, men tror inte hon läser eller skriver så mycket här.

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Googla SVEA/SWEA - Det ar en forening for svenska kvinnor utomlands och har om jag forstatt ratt en grupp i Bangkok.

Link to comment
Dela på andra sajter

Googla SVEA/SWEA - Det ar en forening for svenska kvinnor utomlands och har om jag forstatt ratt en grupp i Bangkok.

Tack för den Wille!

Skall tala om den för henne snarast!

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

En feministgrupp då eller??

BTT

Sjalvklart, svenska kvinnor som natverkar och vill umgas ar sjalvklart rabiata feminister och deras enda agenda har i Bangkok ar att pa plats forfolja svenska man!

Eller sa har de aktiviteter sasom matlagningskurser, modeseminarier, etc pa schemat men det passat nog inte in i din mentalt depraverade och skeva varldsbild.

Link to comment
Dela på andra sajter

En feministgrupp då eller??

BTT

Tja om du är nyfiken kan du ju kolla in deras hemsida.

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

555 morgonen e räddad :great::ironi:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad tror du BTT är det en Feministisk gruppering?

Inte för att jag ser nåt fel med feminister, jag GILLAR feminina kvinnor :wai: Tycker inte ROKS-tjejerna är det minsta feminina, de ser mest ut som tjejer som vill vara män :whistle:

Undrar stillsamt om det finns fler bra svar på min första fråga?

Och funderar på hur många svenskor som bor i Bkk, svenskar också för den delen??

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns nog en hel del svenskor fruar på detta forumet.

Moo

Jo men fnns de i Bangkok?

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...