Jump to content
IGNORERAD

Claes Restaurang i Hua Hin


Ours

Recommended Posts

Claes restaurang har slagit igen.Någon som vet vart han tagit vägen.Saknar hans vidunderligt goda fisk och skaldjursrätter

jag tror att den var /är på blocket ev. mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

jag tror att den var /är på blocket ev. mvh

Om du menar Classes som låg mitt emot Tiupurai hotel så är den ombyggd till vinbar.

Bingo

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Om du menar Classes som låg mitt emot Tiupurai hotel så är den ombyggd till vinbar.

Bingo

Stämmer precis. Men undrar vart Claes in person tagit vägen.

Ours

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
Guest Maja

Ja, Claes tycks ha försvunnit och ingen vi träffade vet vart!?!! Svensken som drev den välrenommerade restaurangen på golfklubben Mountain... nånting, har öppnat tjusig bar här och också tagit över Thipurai's restaurang tvärs över gatan. Ska visst ha blivit ett lyft.

Men Claes hade ju också bageri och där köpte vi semlor till min bror och hade med till Cha am när vi hälsade på honom - och det hittade vi ingen annanstans.

Och likaså tycks Jörgen Mårtenssons restaurang vara ett minne blott. Gick tydligen inte så bra sedan han flyttade ner på en liten tvärgata.

Så nu återstår bara rest. Sweden.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Ja, Claes tycks ha försvunnit och ingen vi träffade vet vart!?!! Svensken som drev den välrenommerade restaurangen på golfklubben Mountain... nånting, har öppnat tjusig bar här och också tagit över Thipurai's restaurang tvärs över gatan. Ska visst ha blivit ett lyft.

Men Claes hade ju också bageri och där köpte vi semlor till min bror och hade med till Cha am när vi hälsade på honom - och det hittade vi ingen annanstans.

Och likaså tycks Jörgen Mårtenssons restaurang vara ett minne blott. Gick tydligen inte så bra sedan han flyttade ner på en liten tvärgata.

Så nu återstår bara rest. Sweden.

:wai: Hej, Claes hade för mycket skulder,pröjsade inte hyran så han fick dra,han bor i bookaj, svenska bageriet har han aldrig haft med och göra,den finna thai damen som var konditor som ägde kondiset som heter Nut var bar inhyrd i huset för att någon kunde betala hyran,Nut har bageriet där de låg förut,vad jag vet så kan Claes endast laga mat i Hua om någon har ett kök till Claes,storyn fortsätter nog om Claes,men de ser inte bra ut för han,får se då jag drar till Hua i september. HADE :wai::wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...

:wai: Hej, Claes hade för mycket skulder,pröjsade inte hyran så han fick dra,han bor i bookaj, svenska bageriet har han aldrig haft med och göra,den finna thai damen som var konditor som ägde kondiset som heter Nut var bar inhyrd i huset för att någon kunde betala hyran,Nut har bageriet där de låg förut,vad jag vet så kan Claes endast laga mat i Hua om någon har ett kök till Claes,storyn fortsätter nog om Claes,men de ser inte bra ut för han,får se då jag drar till Hua i september. HADE :wai::wai:

Tack Chuuan. Intressant. Kul om du kan återkomma med mer information nu i september

MVH Ours

Link to comment
Dela på andra sajter

:whistle: Hejsan, Då var de dags med en uppföljare av Clase. :whoco5:

Han bor o Göteborg någonstans Har Gift sig med Thai damen,Arbete ha han tydligen inte så de lär inte bli någon Thai resa för Clase o familjen,Spriten tog överhand, synd om Thaidamen hans som längtar till Hua, :huh:

Hade :wai::wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...