Jump to content
IGNORERAD

Ett brev från en thaikvinna


Guest Forden34

Recommended Posts

  • Svar 36
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    5

  • Baa

    4

  • loy kratong

    4

  • Avregistrerad clion

    3

Mest aktiva i denna tråd

Vore det inte bättre att gänga sig med vargen (föutsatt att det är en hona), låta mormor sköta hus o hem och ha rödluvan som MiaNoi? :whistle:

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bäste Baa! Vargen är fridlyst! Så du får gänga dig med Mormor och bara TITTA på Rödluvan! Så det så!rtfm.gif

adh(d) Bobo

Allt som jag verkligen vill göra är antingen omoraliskt, olagligt eller fettbildande.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bäste Baa! Vargen är fridlyst! Så du får gänga dig med Mormor och bara TITTA på Rödluvan! Så det så!rtfm.gif

adh(d) Bobo

skyddsjakt på "rödluvor" då kanske :crazy:

CHAANG THEE NANG

Link to comment
Dela på andra sajter

Javisst!!!

Och tjuvjakt på oss gamla elefanter!angry2.gif

mvh skull.gif bobo

Allt som jag verkligen vill göra är antingen omoraliskt, olagligt eller fettbildande.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tillägnat Forden.. smile.gif

Hmm ...

huh.gif Var det MNB som dök upp 1:51, där i klippet? crazy.gif

jap.gif

“The only hope for the world is to make sure there is not another USA. We can’t let other countries have the same number of cars, the amount of industrialization, we have in the US. We have to stop these Third World countries right where they are.”

- Michael Oppenheimer, Environmental Defence Fund

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Fader Baa!

Att gänga sig med en varghona är kanske inte det klokaste valet.

Fast å andra sidan tillhör du kanske den kategori av män som föredrar en stark och tillrättavisande hona.

Om jag inte missminner mig så tillhör väl ex du di gubbar som ivrigast idoliserar kung Bhumibol.

Allt då för att blidka frugan förstås.

Endast toffelhjältar vill vä gänga varghonor.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

akta dig nu broder.nu kommer baa med ett ilsket inlägg snart :diablo::whistle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Fader Baa!

Att gänga sig med en varghona är kanske inte det klokaste valet.

Fast å andra sidan tillhör du kanske den kategori av män som föredrar en stark och tillrättavisande hona.

Om jag inte missminner mig så tillhör väl ex du di gubbar som ivrigast idoliserar kung Bhumibol.

Allt då för att blidka frugan förstås.

Endast toffelhjältar vill vä gänga varghonor.

BTT

Du förnekar Dig aldrig, men det är ju lätt att sitta och raljera bakom en skärm i stället för gå på MPR möten där man ju måste vara live, så jag fäster ingen vikt vid Dina urfåniga påståenden, Du är bara ett troll ialla fall som bara skriver det du drömmer om men aldrig kan leva upp till.

Brudarnas riddare HAHAHA, titeln Horkarlsombudsman :dance1: torde pryda Ditt visitkort.

Så sitt där Du och o--a i Din sketna lya i HBG medans en del andra lever livet i LOS.

När var det Du skulle hit? Kanske ingen större idé att fråga för Du hittar väl en utväg att slippa visa Dig igen. :dance:

Ska vi sakfrågan också?

Jag respekterar kungen för den han är i Thailändarnas ögon, d.v.s. någon att se upp till.

Vad det har med min fru att göra överhuvudtaget kan nog bara skithusvakten BTT få ihop.

Toffel.jaha? och vad kallar man då en som aldrig vågar ha ett förhållande av rädsla för att någon skall kommendera honom?

Nä du lille man (eller vad du nu skall benämnas) detta ämne är Du inte kvalificerad att deltaga i, håll dig du till sagan om damtoan i pattis, den bredvid 7/11, ditt drömhak.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

hmmmmmm :11::38::heat: 55

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...