Jump to content
IGNORERAD

Prostitutionen


gubben4906

Recommended Posts

broder tuk tuk

Conservator!!

Jag drivs att känslan att kunna sitta i 30 graders hetta mitt i natten i en beerbar med ett gott glas sangsom framför mig och en söt och trevlig thaidam att konversera med och kanske ta med till hotelrummet lite senare på natten.

Jag letar inte efter kärlek i första hand. Jag letar efter lyckan och för mig är det att återuppleva situationer och moment där jag vet jag varit lycklig.

Man kan väl säga att jag söker mig tillbaka till den lycka som fanns då.

Jag åerminns den i nuet och planerar den i framtiden.

Lyckligast i livet har jag varit under barnätterna i Pattaya.Den känslan bär jag alltid med mig och kommer så att göra resten av livet.

Jag har ochså haft en del obehagliga saker som hänt mig i Pattaya.

Bland annat en månads vistelse i monkeyhouse.

Men fyra år sammanlagt i fiskebýn har satt sina spår i själ och hjärta. Och för mig finns det inget annat resmål som lockar.

Varje gång jag äntrar soi 8 i Pattaya känner jag hur huden knottrar sig och adrenalinet stiger.

Krasst sagt kan man säga att jag fick mitt liv planerat av soi 8 i Pattaya.

Jag kommer alltid att återvända tills jag drar min sista suck.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 57
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    7

  • Serath

    4

  • conservator

    4

  • silom

    3

Mest aktiva i denna tråd

Btt, så med andra ord är det ju en form av kärlek som du söker i dessa sammanhang om än endast omgivningen!

men jag förstår delvis vad du menar ,även om det inte var det jag kommenterade!

Link to comment
Dela på andra sajter

Exactemente, släpp knarket fritt!

Vill folk skjuta upp amfetamin i blodomloppet så skall banne mig inte några moralister få sätta käppar i hjulet!

Knark e gott!

Sinnesförvirrade Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns ju manliga sk giggolos.

Hade jag varit 20 år yngre så hade jag inte haft något emot att tjäna 2-3000 spänn per kväll.

Däremot skulle jag inte vara så pigg på att jobba i en thailändsk beerbar under någon längre tidsperiod.

Men lite kittlande är väl ändå tanken på en bar fylld med snygga ryskor, tyskor, brittiskor etc...

Och skulle man råkat bli utlöst av en och annan rugguggla kring 60 så är det ju stålar det med.

BTT

Jag skulle vilja se dig, 20 år gammal och i fin form följa med en fet och full 60 årig Polska. Som stank Vodka och luktade svett lång väg.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

MR Chaweng!!

Ingen risk att det hade hänt. När jag var 20 år var jag young and sexy man så jag hade nog blivit utplockad av betydligt fagrare damer.

Å andra sidan en sexuellt utsvulten kvinna i 60 års åldern kan vara nog så het om hon tas på rätt sätt.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har ochså haft en del obehagliga saker som hänt mig i Pattaya.

Bland annat en månads vistelse i monkeyhouse.

Du har kanske berättat det tidigare men vad hände när du fick en månad i monkeyhouse?

Allt som står skrivet är sant utom i de fall du råkar känna till saken.

Link to comment
Dela på andra sajter

MR Chaweng!!

Ingen risk att det hade hänt. När jag var 20 år var jag young and sexy man så jag hade nog blivit utplockad av betydligt fagrare damer.

Å andra sidan en sexuellt utsvulten kvinna i 60 års åldern kan vara nog så het om hon tas på rätt sätt.

BTT

Och då gick Bäste Bror och satte på Ulla på posten för ett par jeans, JISSES vilket nerköp. :suicide:

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Du har kanske berättat det tidigare men vad hände när du fick en månad i monkeyhouse?

Vore kul för oss andra iallafall och få reda på vilka sexuella äventyr han var med om där!

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...