Jump to content
IGNORERAD

Thaitjejer luras till Europa.


Fager

Recommended Posts

Kalla fakta TV4 19:20 i kväll.

Så hamnade Am på bordellen i Danmark

Sexslav i källaren

Thailändska Am lockades till Danmark med löfte om välbetalt jobb, men hölls inlåst i en smutsig källare där hon tvingades sälja sex.

En dag lyckades hon fly. I reportaget berättar hon med egna ord om det fasansfulla livet i källaren och hur hon lurades dit.

I reportaget följer ett danskt teveteam med henne tillbaka till platsen där hon hölls fången, som fortfarande är bordell.

Am:s berättelse är en av många om kvinnor som luras till Europa med löften om en ljus framtid, men som istället tvingas sälja sex.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo lär nog bli en debatt rik afton på MPR efter programmet ;)

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Så nu får rox mer vatten på sin kvarn

hela tiden tjat om sex å thailänskor när ska dom sluta :diablo:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Så nu får rox mer vatten på sin kvarn

hela tiden tjat om sex å thailänskor när ska dom sluta :diablo:

Exakt!

Ett exempel på att problemen finns på betydligt närmare håll är filmen "Lilja forever".

Men nu verkar det vara en gemensam aktion i våra medier att ensidigt rikta in sig på Thailand.

Man kan inte låta bli att fundera på hur det kommer sig?

Link to comment
Dela på andra sajter

Tidpunkten noterad!

/SA

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. 

Sverige:  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 

Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977.

Link to comment
Dela på andra sajter

Man kan inte låta bli att fundera på hur det kommer sig?

Kanske för att en massa folk bryr sig, blir upprörda och köper blaskor? :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag fattar inte, vad spelar det för roll vilken nationalitet den stackars tjejen har. Men mediahororna vinklar och vrider så att fokus hamnar på Thailand/Thaitjejer.

Jag blir så jävla less på att ovan nämnda journalister spär på redan vilt florerande skrönor för att sälja...

:diablo:

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Exakt!

Ett exempel på att problemen finns på betydligt närmare håll är filmen "Lilja forever".

Men nu verkar det vara en gemensam aktion i våra medier att ensidigt rikta in sig på Thailand.

Man kan inte låta bli att fundera på hur det kommer sig?

Vart inne på den linjen ett tag nu, Det är ingen tillfällighet att helt plötsligt inrikta sig på en folkgrupp.

Dessa program och artiklar kommer enbart vara negativt för Thailändskor samt multikulturella förhållanden. Oavsett om programmen artiklarna har ett gott syfte så sprider dom enbart negativa fördomar samt vissa är rent av rasistiska. Man skall komma ihåg att tidningar säljer lösnummer och TV säljer reklam. Alltså inte konstigt alla hoppar på tåget med ett känsloladdat ämne för att tjäna en hacka på sorgliga och tragiska nyheter.

Kvinnorna i programmen och artiklar får säkert bra betalt för att ställa upp, Så man undrar vem är det som utnyttjar thailändskorna?

Programmet kommer säkert vara en tårdrypare och återigen häller man bensin på elden.

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...