Jump to content
IGNORERAD

Tips om hotell i Udon Thani


Guest Forden34

Recommended Posts

Om du har råd bo på Centara, brukar kosta runt 1500 bath per natt.

Eller Charoen som kostar runt 1000 bath per natt.

dessa är Typ 2 av dom 3 bästa hotellen i Udon thani

Sen finns det massa budget alternativ men inget jag vet nått om.

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest larbejo

Hej Är du känslig för ljud,väldigt bullriga ac + i mitt fall tidiga tuppar så är Top Mansion inget bra alternativ. Annars har jag inget att anmärka på detta hotell

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Om du har råd bo på Centara, brukar kosta runt 1500 bath per natt.

Eller Charoen som kostar runt 1000 bath per natt.

dessa är Typ 2 av dom 3 bästa hotellen i Udon thani

Sen finns det massa budget alternativ men inget jag vet nått om.

Det låter ju perrfa det

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du har råd bo på Centara, brukar kosta runt 1500 bath per natt.

Eller Charoen som kostar runt 1000 bath per natt.

dessa är Typ 2 av dom 3 bästa hotellen i Udon thani

Sen finns det massa budget alternativ men inget jag vet nått om.

Finns de inte ett par charoen nu? fast har för mig att de i shoppingcentret har bytt namn!?

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Bodde på ett kanonhotell under udonträffen men har glömt namnet

vänta så kommer baa med namnet han vaknar snart :ironi:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Bodde på ett kanonhotell under udonträffen men har glömt namnet

vänta så kommer baa med namnet han vaknar snart :ironi:

God Morgon :dance1:

BanChiang heter det och är ett mkt prisvärt alternativ, pool fitnes, bra frukost samt tyst (så tyst det kan bli i Thailand) på nätterna dock icke gångväg till nightlife området. Centara=CharoensriGrand (gamla namnet) ligger på kryavstånd, liksom CharoenHotel som dessutom har en nattklubb i källaren där det alltsom oftast är kanonbra band som lirar, snygg restaurang vid en damm, pool e.t.c. tror detta skulle passa om man vill se lite nightlifefolk och dra en bärs eller tva. Pris, tja lågsäsong runt 1000-1200 tror jag Clirre sa.

Sedan finns NB, vårat MPR-möteshotell, bra rum och hygglig frulle, lite längre än från Charoen att gå men vi MPR:are klarade det så inga problem för Dig som är ung o stark.

Vill man ha budgethotell utan frukost, pool å sånt tjafs :ironi: finns det förutom TopMansion en mängd olika alternativ, hör av Dig om vilken klass Du önskar ska jag komma med mera namnförslag.

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns de inte ett par charoen nu? fast har för mig att de i shoppingcentret har bytt namn!?

Den vid shopping centret hette tidigare Charoensri, Bytt namn till Centara Hotel & Convention Centre Udon Thani

Charoen Hotell ligger typ 500 m därifrån så två bra hotell i centrum.

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok, trivdes bra på shopping-hotellet och har sällan sett så möcke vackert som inne i det shoppingcentret :great:

Top Mansion verkar ju få bra betyg om man gågglar lite och det verkar ju ligga bra till för kvällspromenader.

Finns det nåt annat förutom Centara som ligger väldigt nära day&night med pool?

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Charoen Hotell ligger också på gångavstånd från det kuliga livet, ungefärs som Centara

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok, trivdes bra på shopping-hotellet och har sällan sett så möcke vackert som inne i det shoppingcentret :great:

Top Mansion verkar ju få bra betyg om man gågglar lite och det verkar ju ligga bra till för kvällspromenader.

Finns det nåt annat förutom Centara som ligger väldigt nära day&night med pool?

En något längre promenad är det från Charoen Hotell, men å andra sidan har Du nattklubben Yellow Bird i källaren så det är bara att krypa in i hissen när det är dax..att sova.

Sen är det en attans massa pubar att besöka om man tar sig omvägen genom CentralPlaza, + Issans enda McDonald. :ironi:

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Hej

Det finns ett som heter Karin Hotel och det är inte så långt ifrån Complex, det kostar 400-450 baht och är helt ok, i klass med Charon men ingen pool.

Annars är ju Top Mansion och Charon Hotel bra alternativ som andra har nämt.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag måste säga att vi bodde på NB hotell nu i jan. Mycket bra och lugnt hotell. Ingen pool men kanon frulle . För 650 bath inklusive frulle för två. Kanonpris och väldigt prisvärt. Nackdelen är att det ligger lite utanför partyområdet. Men finns TukTuk att tillgå. Kostar väldigt lite. Har även bott på Top M . Väldigt bra pris . Väldigt nära allt. Men klart sämre rum. Bara att välja

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Jag bokade detta hotell som jag tyckte skulle passa mig å kanske min blivande

http://www.centarahotelsresorts.com/cud/cud_default.asp

Helt klart det bästa hotellet i Udon Thani, riktigt fin frukost buffé, Lunch buffén måste ni också prova den är himmelsk med i princip allt man kan önska sig.

Ni har nära till Central plaza och kan lätt shoppa där allt ni behöver.

Lycka till och ha det gott

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...