Jump to content
IGNORERAD

Triple entry tourist visa, från ambassaden i Stockholm

kokos

Recommended Posts

Jag sökte för ett par år sedan double entry och då åkte jag bara in i Burma några timmar (skulle eg. vara 24) varpå jag fick en ny stämpel i passet när jag kom tillbaks över gränsen. Enligt det som gäller idag skulle jag alltså, redan då jag sökte visumet här i Sverige behövt visa upp en biljett till Thailand ifrån Burma, eller fattar jag fel?

Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött?

Dela på andra sajter

Fick mitt double entry för ett par veckor sedans och enligt regevereket på ambasadens hemsida så skulle jag behövt visa biljetter för bägge inresorna men på ambassaden va det ingen som frågade.

Ban

mai-mii, mai.mii mai.mii

Dela på andra sajter

Fick mitt double entry för ett par veckor sedans och enligt regevereket på ambasadens hemsida så skulle jag behövt visa biljetter för bägge inresorna men på ambassaden va det ingen som frågade.

Ban

Hej, hade double entry visa 2009, jag behövde bara visa upp inrese biljetten till Thailand.

Dela på andra sajter

ok, så double entry verka man kunna få med endast ToR biljett.

Jag sökte triple entry tourist visa 2009-08-18, men fick bara ett double entry p.g.a. att jag bara hade ToR biljett.

Så nu vill vi bara ha svar av någon som sökt triple entry eller möjligtvis NEKATS double entry med hänvisning till endast en inresebiljett.

/Maprao

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...