Jump to content
IGNORERAD

Detektiv uppgift


Thainab

Recommended Posts

Som beskrivningen säger: Vilen soi / road är detta i Pattis ?

Någon av er rävar som vet det ? Skulle betyda mycket för mig att få reda på det :whistle:

Ännu bättre om ni vet vad beutysalongen på hörnet heter, som ligger mittemot baren som ni ser uppe till vänster med det röda skenet :great:

Tackar på förhand / Thainab

Link to comment
Dela på andra sajter

Uj det var snabbt jobbat, trodde det var en omöjlig uppgift... självklart är det värt en 100 bathting :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

Uj det var snabbt jobbat, trodde det var en omöjlig uppgift... självklart är det värt en 100 bathting :drinks:

Jag skojade bara, jag vet ingenting om det där. :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Uj det var snabbt jobbat, trodde det var en omöjlig uppgift... självklart är det värt en 100 bathting :drinks:

Ingenting är omöjligt när det gäller Pattaya

Jag tycker det ser ut som som Soi Buakaow, första kurvan

från Pattaya Klang hållet. Men det kan vara någon annan stans

men med det svart/vita golvet gör att du förmodlien har ett

svar inom 24 timmar (när dom som finns där) har kollat

då har du både namnet på beutysalongen och baren

förmodligen med en bild från nämnda ställe .

Ändrades av Pingislover
Link to comment
Dela på andra sajter

Ingenting är omöjligt när det gäller Pattaya

Jag tycker det ser ut som som Soi Buakaow, första kurvan

från Pattaya Klang hållet. Men det kan vara någon annan stans

men med det svart/vita golvet gör att du förmodlien har ett

svar inom 24 timmar (när dom som finns där) har kollat

då har du både namnet på beutysalongen och baren

förmodligen med en bild från nämnda ställe .

Precis min tanke också, samma kurva fast från andra hållet(med 50b raksalongen till vänster strax innan kurvan)

Link to comment
Dela på andra sajter

Helt klart Soi Buakaow men inte första kurvan utan alldeles innan marknaden...om man ser åt höger...tror det är filmat i närheten av Marine Place som man också kan skymta skylten av.

Link to comment
Dela på andra sajter

Helt klart Soi Buakaow men inte första kurvan utan alldeles innan marknaden...om man ser åt höger...tror det är filmat i närheten av Marine Place som man också kan skymta skylten av.

Felixduva

jag har tittat igen några gånger

och var inne på samma linje,

men du hann före att svara

Dom sista 5 sekunderna ser man

den tomma marknadsplatsen, och

seven eleven på hörnet till vänster

med matvagnarna utanför.

Jag försökte läsa på skyltarna oxå

men det gick inte att läsa, förutom

Orin Pub (tror jag) men hittade det inte

Nu tittade jag igen och letade, som du sa

efter Marin.det som jag trodde var Orin :bag:

Ändrades av Pingislover
Link to comment
Dela på andra sajter

Nej det är nog den här salongen du menar skulle jag tro?

Bor i närheten och har precis kollat upp och är övertygad om att det är rätt ställe.

Sukkai Massage heter det.

Fritz..

Ändrades av Fritz

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tackar så mycket för eran tid, uppskattas :wai:

Soi Buakaow är helt rätt. Känner igen namnet, nu när ni nämner det så vaknar hjärnan.

Sukkai Massage kan det vara, är dock lite tveksam... har för mig att stället jag menar bara var ett litet ställe med några typ hårfrisörsstolar, ett typiskt Thaihårfixarställe...

Men det var bord och stolar utanför precis som på Sukkai Massage, satt man där så är den där rödljusbaren snett till höger tvärsövergatan.

Welder: din första bild påminner mer om det stället jag menar.

Hade haft några dagar med Singhans sällskap när jag var där och det hjälper ju inte minnet :whistle:

Vet ni något om vad det är för ett ställe så är all information tacksam :great:

Mvh: Thainab

Ändrades av Thainab
Link to comment
Dela på andra sajter

Tackar så mycket för eran tid, uppskattas :wai:

Soi Buakaow är helt rätt. Känner igen namnet, nu när ni nämner det så vaknar hjärnan.

Sukkai Massage kan det vara, är dock lite tveksam... har för mig att stället jag menar bara var ett litet ställe med några typ hårfrisörsstolar, ett typiskt Thaihårfixarställe...

Men det var bord och stolar utanför precis som på Sukkai Massage, satt man där så är den där rödljusbaren snett till höger tvärsövergatan.

Hade haft några dagar med Singhans sällskap när jag var där och det hjälper ju inte minnet :whistle:

Vet ni något om vad det är för ett ställe så är all information tacksam :great:

Mvh: Thainab

vet inte riktigt vad du vill ha för info men jag kan ju gå dit och ansa mustachen

Link to comment
Dela på andra sajter

vet inte riktigt vad du vill ha för info men jag kan ju gå dit och ansa mustachen

Tackar för erbjudandet...

Jag tror väl egentligen inte att det är ett "dåligt" ställe. Som säkert all förstår så har tjejen börjat jobba där, men det är inte det som är problemet... Hon har låtit väldigt sjuk den sista veckan så jag har försökt få henne att gå till doktorn, hon gillar inte sjukhus så det blir bara ett "no ploblem"

Nu vill jag ge henne lite thb med stark uppmaning om att gå till doktorn (om det är så illa som det låter) Jag kanske har löst så att en vän kan åka dit, men då måste jag ju veta vart han ska åka och jag vill inte att hon ska veta något om det :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Men det var bord och stolar utanför precis som på Sukkai Massage, satt man där så är den där rödljusbaren snett till höger tvärsövergatan.

Welder: din första bild påminner mer om det stället jag menar.

Hade haft några dagar med Singhans sällskap när jag var där och det hjälper ju inte minnet :whistle:

Vet ni något om vad det är för ett ställe så är all information tacksam :great:

Mvh: Thainab

Den första bilden är mitt emot stället med det schackmönstrade golvet, den andra är från hörnet mitt emot vad jag tror är "rödljusbaren".

Vet du vad den baren heter?

Link to comment
Dela på andra sajter

Den första bilden är mitt emot stället med det schackmönstrade golvet, den andra är från hörnet mitt emot vad jag tror är "rödljusbaren".

Vet du vad den baren heter?

Nej tyvärr :(

Men stället jag menar ligger (om man ser på bilden i mitt första inlägg) på samma sida som schakglovet en bit efter kröken på soien, ägs av en äldre dam med en golvmopp till hund som skäller konstant, tv´n är alltid på om det kan hjälpa :lol:

Link to comment
Dela på andra sajter

Wow ! vilken härlig karta... nu ska här utforskas :great:

Tackar så mycket :friends:

Det enda stället som verkar vara frisörsalong

på höger sida om Marin, är detta vad jag kan se

Men det ligger juh ända borta vid marknaden.

post-3355-126666196378_thumb.jpg

post-3355-126666196378_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Hittade det nu... Ligger brevid det där massagestället :dance:

Tack för hjälpen :drinks:

wanpee beuty salong?

Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Nu tar jag mig en clirr :drinks: hoppas det löser sig :drinks:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack Sam sip sam för hjälpen, uppskattas mycket :friends:

Synd att du inte är nere i April så vi hade kunnat ta några Singha tillsammans :drinks:

Ha en fortsatt trevlig semester och jag är så avundsjuk på dig för att du fått träffa min tirak som jag saknar så mycket ;)

mvh: Thainab

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...