Jump to content
IGNORERAD

Importera mat från Thailand


Nisse Hult

Recommended Posts

Har för mig att jag läst tidigare här på MPR om någon som kunde hjälpa till vid import från Thailand. Kan tyvärr inte hitta nån tråd om det.

Är det någon som har tips på företag eller person som pysslar med import från LOS. Har en liten idé som jag grunnar på. crazy.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra tråd, jag har nämligen ett liknande spörsmål.

Jag vill importera ris skal. Behöver det för ölbryggning när maltkrossen geggar igen vid lakning.

Vissa har det bra, andra har det bättre!

Link to comment
Dela på andra sajter

Har för mig att jag läst tidigare här på MPR om någon som kunde hjälpa till vid import från Thailand. Kan tyvärr inte hitta nån tråd om det.

Är det någon som har tips på företag eller person som pysslar med import från LOS. Har en liten idé som jag grunnar på. crazy.gif

Asian market, eller vad dom nu heter, på Olof palmes gata importerar själva från LOS. Varje måndag och torsdag dimpar det in massor av färska grönsaker i lådor med Thaiair-märken på. Om du nu vill ha en importör kanske dom kan hjälpa dig. Annars kan du söka efter nån som kan exportera åt dig från LOS.

Bå Pen Jang

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är inte bara.

Här hemma så tog tyllen hela lasten redan på arlanda för en thaibutik... finns tydligen en hel del färsla grönskaer från Thailand som är fullsmetade med ämnen som vi inte vill ha här hemma i svedala

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...