Jump to content
IGNORERAD

25.000 kronor kostar en ansökan om uppehållstillstånd till Australien.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

mamma bäng fan pappa käng

Tja.

25.000 kronor kostar en formell ansökan om uppehållstillstånd till Australien.

Min gumma som är som tagit sin master där och har 2 systrar som jobbar i Sydney hävdar att det bara är en formell ansökan som vi uppfyller lätt. Bara att ansöka så är vi där inom 6 månader.

Själv är jag lite svensk och skulle nog helst se att åtminstonde JAG hade ett formellt jobberbjudande innan vi ansöker.

Jag är ganska hård på ytan men inom mig blir jag ganska ledsen på dom artiklarna som skrivs i SVD.

Jag är i mitten av mit liv men har passerat den magiska gränsen på 45 år som Australien kräver för immigration. Min kvinna som fortfarande ligger under gränsen hävdar att så länge hon ligger över 145 poäng så kan jag haka på så länge som vi kan dokumentera att vi har gemensamma barn.

Kommer också ihåg våra besök i Cabra / nsw som väldigt lyckade. Dom asiatiskt dominerade förorterna till Sydney skulle nog vara ett underbart ställe ett bo på och pendla in till Sydney för jobb. där ses ett 'mixed marrige' som normen inte som undantaget.

idag såg jag också det underbara repotaget på SVT om Sydney och Cabra , kanske det spär ppå mina flosofiska tankar vid 03.01?

Sweden her I stay or Australia I come?

Filofiserande 03:01 /mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja vad kan jag säga, lycka till hur det än blir!

Min bästa vän här i Bkk har emigrerat från Sverige till Sydney,Australien , och sedan hit till Thailand, kanske nåt att tänka på?

Gott nytt år på dej!

MVH Tommy, som drar till stranden nu :dance1:

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...