Jump to content
IGNORERAD

TG961


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

mamma bäng fan pappa käng

Kan man boka sittplats online på www.thaiairways.com ?

Hittar ingenting. Vi kan bara se biljetten men inte boka säte och välja måltider. Har för mig att jag gjort det förut online på www.thaiairways.com ?

Men det kanske var när jag köpte biljetten on line www.thaiairways.com eller vid incheckning 24 timmar före avgång?

/mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Kan man boka sittplats online på www.thaiairways.com ?

Hittar ingenting. Vi kan bara se biljetten men inte boka säte och välja måltider. Har för mig att jag gjort det förut online på www.thaiairways.com ?

Men det kanske var när jag köpte biljetten on line www.thaiairways.com eller vid incheckning 24 timmar före avgång?

/mvh

Stämmer köper du biljetten online på thais hemsida kan du boka plats , vill du boka plats nu får du be resebyrån du köpte biljetten av eller ringa thaikontoret

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Stämmer köper du biljetten online på thais hemsida kan du boka plats , vill du boka plats nu får du be resebyrån du köpte biljetten av eller ringa thaikontoret

He he ser att jag haft samma fråga tidigare. Får väl bli att ringa då. :) /mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

I november då jag åkte ner med Thai så försökte jag med att ringa Thai Nej du måste ringa säljare sagt och gjort Fixades snabbt både ut och hem Gången före fixade Thai detta Vad ska jag ringa nästa gång månne?

Offe

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Hej

I november då jag åkte ner med Thai så försökte jag med att ringa Thai Nej du måste ringa säljare sagt och gjort Fixades snabbt både ut och hem Gången före fixade Thai detta Vad ska jag ringa nästa gång månne?

Offe

Från sverige har jag alltid ringt säljaren jag köpt biljetten av andra vägen från Thailand har

jag fixat med thaikontoret i Pattaya dom är väldigt tillmötesgående och hjälpsamma

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Köpte billigast möjliga biljetten nu i början på juni, via Travellink, Flygstolen eller liknande.

Betalade absolut inte för några servicetillägg, försäkringar eller annat onödigt tjafs, det skulle aldrig falla mig in.

Ändå gick det alldeles utmärkt att reservera 3 stolar intill varandra när vi åkte hit från Arlanda.

Gå in på thaiair.com. I menyn, välj "planning my trip" / Internet Check-in

Där kan du (tidigast 24 timmar innan planet lyfter) reservera den stol du vill ha - om den inte redan är tagen :-)

Du behöver kunna ditt efternamn samt ett reservation# (6 bokstäver/siffror) som framgår av din e-ticket.

mvh

Ändrades av GammalDansken

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Köpte billigast möjliga biljetten nu i början på juni, via Travellink, Flygstolen eller liknande.

Betalade absolut inte för några servicetillägg, försäkringar eller annat onödigt tjafs, det skulle aldrig falla mig in.

Ändå gick det alldeles utmärkt att reservera 3 stolar intill varandra när vi åkte hit från Arlanda.

Gå in på thaiair.com. I menyn, välj "planning my trip" / Internet Check-in

Där kan du (tidigast 24 timmar innan planet lyfter) reservera den stol du vill ha - om den inte redan är tagen :-)

Du behöver kunna ditt efternamn samt ett reservation# (6 bokstäver/siffror) som framgår av din e-ticket.

mvh

Och det är inte så J--la lätt alla gånger.

Mvh jrk

Link to comment
Dela på andra sajter

Köpte billigast möjliga biljetten nu i början på juni, via Travellink, Flygstolen eller liknande.

Betalade absolut inte för några servicetillägg, försäkringar eller annat onödigt tjafs, det skulle aldrig falla mig in.

Ändå gick det alldeles utmärkt att reservera 3 stolar intill varandra när vi åkte hit från Arlanda.

Gå in på thaiair.com. I menyn, välj "planning my trip" / Internet Check-in

Där kan du (tidigast 24 timmar innan planet lyfter) reservera den stol du vill ha - om den inte redan är tagen :-)

Du behöver kunna ditt efternamn samt ett reservation# (6 bokstäver/siffror) som framgår av din e-ticket.

mvh

Tack för den info'n.

Måste man då checka in på internet?

eller kan man bara gå in och göra en seating utan att checka in?

Jag vet inte om det bara är jag, men jag har ofta haft problem med seatingen

när jag åkt med Thai.

Jag brukar be om att få en "aisle seat",

ibland fixar resebyrån det gratis, och ibland kostar det nån hundring.

Så när man checkar in har Thai strulat till det, och jag får inte

den plats jag blivit seatad på.

Med andra flygbolag funkar det alltid klockrent.

Är det bara otur?

mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Dom sista 5-6 åren har jag köpt mina biljetter av Nonki och jag säger till honom vilken plats jag vill ha så fixar hen det ,kostar inte ett öre

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Samma här bokar plats på planet samtidigt. Men som flera skriver. Det är svårt att få guldplatserna på planet om man köper billigaste biljetterna. Annars är det inga problem

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo

Det Gammeldansken är sa nog bra men... Jag ringde 7 dagr. före till Thai och som skrivet hänvisad tiil säljren Då fanns det inte mycket att välja ej fönster som jag vill ha

Nästa gång jag åker tänker jag kolla reservation av plats direk på inköpsdagen

Mvh Offe

Ändrades av Offe1609
Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Jo

Det Gammeldansken är sa nog bra men... Jag ringde 7 dagr. före till Thai och som skrivet hänvisad tiil säljren Då fanns det inte mycket att välja ej fönster som jag vill ha

Nästa gång jag åker tänker jag kolla reservation av plats direk på inköpsdagen

Mvh Offe

Precis

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...