Jump to content
IGNORERAD

Huset klart utanför Pakchong


Lao/Pak chong

Recommended Posts

  • Svar 46
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Lao/Pak chong

    18

  • Sabura

    3

  • GammalDansken

    3

  • MangeUdon

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Grattis! Ser ut som om du har en ganska stor tomt?

Pakchong är riktigt trevlig stad. Var där för några år sedan och saknar både plats och en hel del goa personer...särskilt runt dåvarande night market innan det bytte plats en bit utanför centrum.

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Var nånstans i PC ligger huset?

I "Kown Sadegt" (med förbehåll för stavning) i närheten av Nong Sarai ?

mvh

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Huset ser riktigt trevligt ut, inte för stort inte för litet. Men vad i helve__ skall du göra där mitt ute i tomma jävl_ intet?

Ursäkta att jag är negativ, men inte menar du att du skall sitta där och glo på ogräset när det växer, eller har jag missat något?

//bob

Link to comment
Dela på andra sajter

Huset ser riktigt trevligt ut, inte för stort inte för litet. Men vad i helve__ skall du göra där mitt ute i tomma jävl_ intet?

Ursäkta att jag är negativ, men inte menar du att du skall sitta där och glo på ogräset när det växer, eller har jag missat något?

//bob

Pakchong är inte direkt skittråkigt...inte heller något Pattaya, Phuket eller Bangkok..men härlig mindre stad i Thailand som känns mycket "thai". Jag gillade stället mycket och skulle absolut kunna tänka mig att bo där.

Var på en fin restaurang ett flertal tillfällen som låg en bit in från vägen och som hade en bäck runt restaurangen med karpfiskar (Koi) simmande. Det var en romantisk plats som min dåvarande drog med mig till.

Link to comment
Dela på andra sajter

Pakchong är inte direkt skittråkigt...inte heller något Pattaya, Phuket eller Bangkok..men härlig mindre stad i Thailand som känns mycket "thai". Jag gillade stället mycket och skulle absolut kunna tänka mig att bo där.

Var på en fin restaurang ett flertal tillfällen som låg en bit in från vägen och som hade en bäck runt restaurangen med karpfiskar (Koi) simmande. Det var en romantisk plats som min dåvarande drog med mig till.

Hej tycker att huset va fint men gillar naturen runt me ser lugnt o skönt ut o sen vill du parta de e inte så långt bort..ser nog lika folk tomt ut där ja bygger finns heller ingen ting runt om kring... men ack sä lugnt o skönt...

Link to comment
Dela på andra sajter

Lao/Pak chong

Grattis! Ser ut som om du har en ganska stor tomt?

Pakchong är riktigt trevlig stad. Var där för några år sedan och saknar både plats och en hel del goa personer...särskilt runt dåvarande night market innan det bytte plats en bit utanför centrum.

Tackar!!! vi har 15 rai,Håller med dig att pak chong är en mysig liten stad..

Link to comment
Dela på andra sajter

Lao/Pak chong

Var nånstans i PC ligger huset?

I "Kown Sadegt" (med förbehåll för stavning) i närheten av Nong Sarai ?

mvh

Pc var i vardagsrummet...Det ligger cirka 5 mil utanför Pak chong området heter khloung muang och byn wang si sot.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lao/Pak chong

Huset ser riktigt trevligt ut, inte för stort inte för litet. Men vad i helve__ skall du göra där mitt ute i tomma jävl_ intet?

Ursäkta att jag är negativ, men inte menar du att du skall sitta där och glo på ogräset när det växer, eller har jag missat något?

//bob

Jag har en massa kompisar där och släkt,samt att det är riktigt skönt att komma dit..vill jag dra nånstans så gör jag det endast 40 minuter till staden Korat eller 2,5 timma till bkk...

Link to comment
Dela på andra sajter

Lao/Pak chong

Hej tycker att huset va fint men gillar naturen runt me ser lugnt o skönt ut o sen vill du parta de e inte så långt bort..ser nog lika folk tomt ut där ja bygger finns heller ingen ting runt om kring... men ack sä lugnt o skönt...

Håller med dig,skönt att ha ett lugnt ställe att vila upp sig på..(Smile)

Link to comment
Dela på andra sajter

En sak som jag älskar med Thailand är deras skicklighet i hantverk. Det finns oerhört vackra motiv i trä som de skulpterat och jag gillar verkligen dörren du har bild på här. Kanske inte det mest tekniska under av hantverk, men ändå väldigt fint.

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis, ser ut som ett mysigt superhus! Dock ser det lite ensamt ut där ute på åkern. Du får plantera lite träd eller buskar runt om så du kan promenera i kallingarna med ölen utan att polisen kommer :great:

#BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.#

Link to comment
Dela på andra sajter

Lao/Pak chong

Grattis, ser ut som ett mysigt superhus! Dock ser det lite ensamt ut där ute på åkern. Du får plantera lite träd eller buskar runt om så du kan promenera i kallingarna med ölen utan att polisen kommer :great:

Inga problem min svåger är polis och han brukar komma med ölen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var jättefint hus, lungt å skönt det gillar jag och vill man ha lite drag så åker man till detgreat.gif

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Korrekt tänkt, man ska bo i lugnet vill man ha liv och rörelse kan man flytta sej dit. Det är inte roligt när det är tvärtom...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...