Jump to content
IGNORERAD

Chiangmai Flowerfestival 2553

ysane

Recommended Posts

Besokte Chiangmai Flowerfestival 2553 tog lite bilder darifran. Sitter med en slo uppkoppling och har ingen storre lust och tid att sitta och "krympa" bilderna. Jag har lagt in lite andra bilder ocksa i Photobucket ifran norra och mellersta Thailand. For de som ar intresserade sa ga in och kika http://s900.photobucket.com/home/Malaang1/allalbums obs inga barbilder Detta ar min bild och upplevelser ifran Thailand Kommer ni till Chiangmai, testa fisket, det finns manga mojligheter. Vi ar nagra som traffas ett par ganger i veckan och satsar 100 bth var pa vem som tar den storsta fisken inom en timme och tar ett par ol och trivs med tillvaron. Kolla storleken pa fisken i albumet Fishing in Chiangmai

Dela på andra sajter

Härligt att du trivs däruppe.hoppas vi får tid och träffas igen någon gång :great:

PS. skall försöka hålla mig i från mopeder.. :whistle:

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Fina bilder. Vore intr att veta var å hur ni fiskar där. Jag ska dit om en vecka och gillar att fiska.

Har ofta tittat på när dom fiskar i floden men inte sett dom ta upp någon fisk.

Vore kul att få en sån som på bilden en gång.

Veteran

Dela på andra sajter

Det finns manga mojligheter till fiske har. Sla mig garna en signal eller maila mig sa skall jag mer an garna bista sa att du blir trott i armar och axlar. De kampar ordentligt( Giant Catfish 20 kg och uppat, de stora hugger efter morkrets inbrott). Hur lange stannar du haruppe?

Dela på andra sajter

Jag kommer dit 14e febr. Ska ta de lugnt nån dag först, sen är det en resa till Lampang några dar.

Blir där i 25 dagar så de finns gott om tid.

Veteran

Dela på andra sajter

Det finns manga mojligheter till fiske har. Sla mig garna en signal eller maila mig sa skall jag mer an garna bista sa att du blir trott i armar och axlar. De kampar ordentligt( Giant Catfish 20 kg och uppat, de stora hugger efter morkrets inbrott). Hur lange stannar du haruppe?

Skickade ett mail till dig igår. vet inte om du fått de.

Lägger iväg ett till under dagen

Veteran

Dela på andra sajter

pma det går lika bra :whistle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

pma det går lika bra whistle.gif

Ja du Clion, de kan man säkert!

Det är mycket som går att göra med den här magiska maskinen

Tyvärr så tar de en Jä...la lång tid för mig att lära sig detta

Men jag jobbar på de hela tiden.

Nörden har talat. huh.gif

Veteran

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...