Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest Siam-Nilsson

GT "avslöjar" happy ending i Göteborg

Recommended Posts

jolin

Ja, nu har GT gjort sitt för att stigmatisera hela branschen. Hur kul blir det att säga att man jobbar med thaimassage? Och hur pinsamt blir det för kunderna att säga dom varit på thaimassage?

Herr Chang har talat.

Det som är så direkt sensationsjournalistiskt är att man inte ens knallar runt på ett större antal ställen och ser vad som händer - jag ger mig f-n på att GT blivit tipsade och alltså bara besökt ett eller ett par ställen där de vet att de kan få det säljande reportaget. Sedan skiter man högaktningsfullt i att besöka andra ställen, som man avfärdar med att "per telefon är de seriösa"...underförstått att "de skyltar bara inte med det"..

Det här var ju ett problem för vanlig svensk massage för ett eller ett par decennier sedan. Nu har det, äntligen, blivit socialt accepterat att gå för att få (svensk) massage och en del kan rent av få det sponsrat via jobbet. Förhoppningsvis kan det en dag bli likadant med thaimassagen. Jag tror inte vi är där än..

Ska inte fru Chang bjuda in GT för en behandling? Det skulle vara bra om de seriösa ställena syns i media.

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

Serath

Hoppas den här tråkiga historien slutar med en HAPPY ENDING

:friends:

Fritz

Vem är du att kräva det av mig? 1zgarz5.gif

Om jag namnger dessa grupper kan jag anmälas för hets mot folkgrupp så tro inte att jag är en dum idi*t... suicide.gif

Om du läser det jag skrivit så ser du att jag tycker det är fel att generalisera alla under en kategori då det finns bra invandrare inom dessa grupper också. Det är de personer som utnyttjar svenska samhället och som begår bedrägerier och andra kriminella handlingar som jag är kritisk mot. Inte de som sköter sig och lever sitt liv på ett bra sätt.

Har en aning om att du är en av de som snabbt kastar ur dig "jävla rasist" direkt du läser något kritiskt från en svensk eller från någon annan som riktar sig mot invandrargrupper. Det verkar så av ditt krav att jag ska "ut med språket"...

Förståndigt av dig att inte namnge grupperna du tänker på.

Du har ju lagt ut en bild på dig själv i din avatar så då är du ju lättspårad ifall du blir anmäld. great.gif

Fritz..

ban99arne

Mja, tycker nog att man gott kan namnge di grupperingar som förstör för oss andra, säger man A får man allt säga B .

Med detta sagt så vill jag klargöra att det faktiskt finns värmlänningar som är någorlunda assimilerade i den svenska samhället.

Oanmälde Arne

ztrindberg

Varför tar inte alla här som tycker artikeln är grymt dålig och hänger ut en hel yrkesgrupp och skickar ett mail med en anmälan till JO? Eller kanske endast till GT?

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

Tarzan

Själv föväntar man sig HE vid massage i Thailand,så det är väl klart att dom flesta svennar tror att man får samma behandling i svedala.

Ska man tycka synd om ställen som inte har HE på menyn??

Odin

Själv föväntar man sig HE vid massage i Thailand,så det är väl klart att dom flesta svennar tror att man får samma behandling i svedala.

Ska man tycka synd om ställen som inte har HE på menyn??

Jasså det gör man??? Prata för dej själv...

Va???

Tarzan

Jasså det gör man??? Prata för dej själv...

Va???

Lite :ironi:

måne

Dålig ironi :kort:

conservator

Dålig ironi 1zgarz5.gif

Urusel!

conservator

Det som är så direkt sensationsjournalistiskt är att man inte ens knallar runt på ett större antal ställen och ser vad som händer - jag ger mig f-n på att GT blivit tipsade och alltså bara besökt ett eller ett par ställen där de vet att de kan få det säljande reportaget. Sedan skiter man högaktningsfullt i att besöka andra ställen, som man avfärdar med att "per telefon är de seriösa"...underförstått att "de skyltar bara inte med det"..

Det här var ju ett problem för vanlig svensk massage för ett eller ett par decennier sedan. Nu har det, äntligen, blivit socialt accepterat att gå för att få (svensk) massage och en del kan rent av få det sponsrat via jobbet. Förhoppningsvis kan det en dag bli likadant med thaimassagen. Jag tror inte vi är där än..

Ska inte fru Chang bjuda in GT för en behandling? Det skulle vara bra om de seriösa ställena syns i media.

Såklart att hon ska göra det, sysslar man med seriös verksamhet så kommer man också at bli känd för det, alla som har något annat att säga om verksamheten borde också bjudas in för en massage så får de se själv/finns flera seriösa ställen som även har ett rykte om sig att vara seriösa, så

alla dras nog inte över en kam!

mekong

Ärligt talat vet jag inte om det är något att bli så upprörd över...vissa är seriösa andra är oseriösa, vissa jobbar svart andra jobbar vitt, vissa lämnar kvitto andra inte, vissa erbjuder happy ending andra gör det inte.

Inte slutar vi åka taxi, anlita hantverkare, äta pizza, gå till frisören eller massören..eller är det något jag missat? :huh:

ban99arne

Tänk på alla di massöser i Pattaya som får dåligt rykte pga av alla di barstollarna där som vill ha ett lyckligt slut.

Empatiske Arne

Odin

Ärligt talat vet jag inte om det är något att bli så upprörd över...vissa är seriösa andra är oseriösa, vissa jobbar svart andra jobbar vitt, vissa lämnar kvitto andra inte, vissa erbjuder happy ending andra gör det inte.

Inte slutar vi åka taxi, anlita hantverkare, äta pizza, gå till frisören eller massören..eller är det något jag missat? :huh:

Ja iaf.jag vill kunna ta en Thaimassage utan att därmed bli likställd med torsk, jag menar att dom som är seriösa dras ned i skiten av oseriösa massageinstitut.

Lyssna på namnet bara : Massageinstitut redan där börjar det insiuneras sexhandel.

Ska det va så jävla svårt vill man ha masage så ska man väl kunna gå till ett Massage place.

Vill man ha mjölk så går man till snabbköpet. Osv

Vill man ha sex så är det enligt Svea rikes lag förbjudet att köpa det, så sök på k.kontakt eller nåt

så kanske ni får napp.

Eller åk till ett mer liberalt sinnat land Holland eller Dannmark tex. och köp sex där...

ban99arne

Exactemente, jag vill kunna ta en drink utan att därmed bli likställd med torsk!

Vill man ha en drink ska man kunna gå till en bar.

Vill Ni ha sex så kan ni väl åka till Hamburg.

Drinkaren Arne

NYTT INNEHÅLL

• Create New...

Important Information

Privacy policy